eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Rozbudowa siedziby Urzędu Miejskiego w Płońsku - opracowanie projektu zamiennego, kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Płońsk: Rozbudowa siedziby Urzędu Miejskiego w Płońsku - opracowanie projektu zamiennego, kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku.
Numer ogłoszenia: 146577 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 86089 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, ul. Płocka, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa siedziby Urzędu Miejskiego w Płońsku - opracowanie projektu zamiennego, kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa siedziby Urzędu Miejskiego w Płońsku - opracowanie projektu zamiennego, kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku. Stan istniejący: -Budynek A wykończony użytkowany, -Budynek B stan surowy otwarty. Zakres przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie projektu budowlanego zamiennego (w uzgodnieniu z autorem projektu STALDREW PROJEKT Sp. z o.o.) adaptacja projektu budowlanego budynku Urzędu wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami,uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych na etapie opracowywania, aranżacja wnętrz pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego, kolorystyka elewacji,kolorystyka pomieszczeń,zagospodarowanie terenu (w tym parkingi i ciągi piesze),oświetlenie terenu. Prace projektowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i Polskimi Normami. 2.Wykonanie następujących robót w części A obecnie użytkowanej budynku Urzędu: 1)Zamontować klimatyzatory w ilości 5 szt., w pomieszczeniu nr 18, 101, 101 b, 201, 214. 2)Uzbroić instalację ppoż. 3)Wykonać otwór drzwiowy z Biura Obsługi Interesantów do archiwum WSO pom. nr 17. 4)Wykonać otwór drzwiowy z korytarza do pokoju przyległego do 214. 5)Powiększyć pomieszczenie serwerowi kosztem pokoju przyległego do 214. 6)Zlikwidować otwór drzwiowy pomiędzy pokojem Infrastruktury Technicznej (nr 16) a archiwum Wydziału Spraw Obywatelskich. Zdemontowane drzwi wykorzystać w budynku część B. 7)Wykonać dodatkowy otwór okienny w sali narad przy Biurze Rady. 8)Docieplić salę narad przy Biurze Rady poprzez przebudowę instalacji c.o. 9)Zainstalować drzwi - zabudować otwór w ścianie do pomieszczenia socjalnego w Biurze Rady. 10)Podzielić pokój nr 204 na dwa niezależne (jeden pokój z przeznaczeniem dla ksero). 11)Zlikwidować wejście tymczasowe do pomieszczeń Straży Miejskiej bezpośrednio z holu głównego. 12)Przebudować łącznik między budynkami A i B, przywrócić układ zgodny z założeniami projektu wykonawczego. Zapewnić komunikacje pomiędzy częścią A i B budynku dla osób niepełnosprawnych. 13)Montaż opraw oświetleniowych zewnętrznych na budynku. 3.Wykonanie pozostałych etapów budowy (tj. roboty budowlane, instalacyjne i wykończeniowe od stanu surowego otwartego) w części B według dokumentacji projektowej, wykonanej przez Wykonawcę aktualizacji, z uwzględnieniem następujących zmian na poziomie piwnicy i parteru: W poziomie piwnicy zmienić część powierzchni garażowej na: -archiwum - ogrzewane, wentylowane o pow. użytkowej ok. 60 m2 (wykonać dodatkowo izolację p. wilgociową). -pomieszczenie dla potrzeb zarządzania kryzysowego (szerokości ok. 3 m, i długości ok. 10 m.) Pomieszczenie winno być wyposażone w wentylację i ogrzewanie. -stanowisko na elektrownię polową. Zmienić przeznaczenie poziomu parteru na: -pomieszczenia dla Urzędu Stanu Cywilnego. Sala ślubów ok. 60 m2 - klimatyzowana, sala toastów ok. 30 m2, archiwum na akta Urzędu Stanu Cywilnego ok. 20 m2, dwa pokoje biurowe w tym jedno dla kierownika z przejściem do pomieszczenia obsługi interesantów, pomieszczenie socjalne do obsługi uroczystości - mycie naczyń, sanitariat dla klientów, miejsce dla klientów na wypełnianie druków. Wejście niezależne od strony zachodniej dostępne także dla osób niepełnosprawnych -pomieszczenia dla monitoringu wizyjnego miasta (dwa pomieszczenia po ok. 20 m2 z oddzielnym wejściem z zewnątrz. Jedno z pomieszczeń klimatyzowane, wyposażone w urządzenia dla potrzeb montażu monitoringu, drugie pomieszczenie biurowe, sanitariat. 4.Wykonanie parkingów, chodników, oświetlenie terenu. 5.Opis techniczny budynku. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe Budynek zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej, murowanej z nielicznymi słupami żelbetowymi. Stropy monolityczne, żelbetowe o grubości 22 do 25 cm. Słupy żelbetowe wylewane na mokro. Dachy i stropodachy: -ukośne, dachówka cementowa Braas (kolor grafitowy na konstrukcji drewnianej, oparte na płycie stropu -płaskie, niewentylowane z pokryciem w technologii Braas dla dachów płaskich Schody wewnętrzne żelbetowe wylewane na mokro. Wykończenie zewnętrzne Tynki ścian: na styropianie wyprawa akrylowa. Stolarka okienna i drzwiowa: okna w pomieszczeniach biurowych z PCV o współczynniku przenikania ciepła K= 1,1-1,3 W/m2K z okuciami okiennymi i nawiewnikami. Ślusarka: aluminiowa w kolorze szarym, profile ciepłe, szyby bezpieczne P2-P3 o współczynniku przenikania ciepła K= 1,1-1,3 W/m2K z nawiewnikami. Daszki wejściowe szklane lub z leksanu pełnego na konstrukcji stalowej wg detalu. Parapety: blaszane. Cokół: gres lub w systemie przyjętej wyprawy cienkopowłokowej. Opaska wokół budynku: żwirowa. Wykończenie wewnętrzne Tynki: gipsowe w pomieszczeniach biurowych; cementowo-gipsowe w pomieszczeniach wilgotnych. Malowanie: farba emulsyjna według projektu kolorystyki Ściany w sanitariatach: glazura do h = 200 cm. Ściany w pomieszczeniach socjalnych i porządkowych: glazura w pasach przy umywalkach, zlewach i kuchenkach. Posadzki: w pomieszczeniach biurowych- wykładzina dywanowa, w sanitariatach- gres, w korytarzach i holach - gres i kostka granitowa, w pomieszczeniach socjalnych i na zapleczu- gres lub terakota, biegi i podesty schodów: gres lub kamień np. granit, sala konferencyjna: klepka lub deska barlinecka. Parapety: konglomerat jak w budynku A Stolarka drzwi wewnętrznych jak w budynku A: do pomieszczeń biurowych - fornirowane, do sanitariatów, kabin WC - laminowane. Oświetlenie: typowe dla biur, jarzeniowe, na fragmentach korytarzy żarowe. Balustrady schodów jak w budynku A Sufity podwieszone: w przestrzeniach sanitariatów, na częściach pomieszczeń biurowych, sali konferencyjnej i korytarzy w celu zamaskowania instalacji sanitarnych, elektrycznych czy strukturalnych. Wycieraczki w strefach wejściowych. Instalacje projektowane w budynku: centralne ogrzewanie woda ciepła i zimna kanalizacja sanitarna wentylacja mechaniczna wentylacja grawitacyjna wentylacja grawitacyjna z wymuszeniem elektrycznym oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na budynku gniazd wtykowych 220V ochrony od porażeń siła wewnętrznych linii zasilających tablice rozdzielcze ochrony odgromowej i przepięciowej telefoniczna telewizyjna monitoringu klimatyzacja części pomieszczeń instalacja elektryczna dla suszarek do rąk w łazienkach komputerowa Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: Ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 tj.) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690) oraz zgodnie z dokumentacją projektową. Przed przygotowaniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz zdobyć własnym staraniem wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.23.00 - Kładzenie upustów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.23.10 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 74.23.27.00 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.70.00 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.21.20 - Usługi projektowania systemów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 625796 EUR.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Płońsku, ul. Zajazd 8, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4095184.59
  • Oferta z najniższą ceną: 4095184.59 / oferta z najwyższą ceną: 4095184.59
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.