eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Przebudowa ulicy Radońskiej w Grodzisku Mazowieckim na odcinku od ulicy Montwiłla do ulicy Emilii Plater

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Grodzisk Mazowiecki: Przebudowa ulicy Radońskiej w Grodzisku Mazowieckim na odcinku od ulicy Montwiłla do ulicy Emilii Plater
Numer ogłoszenia: 146543 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Radońskiej w Grodzisku Mazowieckim na odcinku od ulicy Montwiłla do ulicy Emilii Plater.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres robót: 1. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z kruszyw łamanych - ok. 5948 m2 2. Nawierzchnie wjazdów parkingu i zatoki autobusowej z kostki betonowej brukowej gr.8cm na podbudowie z kruszywa i chodników z kostki gr.6cm na podbudowie z pospółki - ok.4526 m2 3. Ustawienie krawężników 15x30x100 i obrzeży betonowych 8x30 - ok. 4532 mb 4. Oznakowanie pionowe - ok. 12 szt. 5. Oznakowanie poziome farba chlorokauczukową odblaskową - ok. 224 m2 6. Ścieki uliczne z kostki betonowej brukowej - ok. 2017mb 7. Studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych o średnicy 1500 - ok. 22 kpl 8. Studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 - ok. 12 kpl 9. Kanały kanalizacji deszczowej z rur PVC od DN 160 do DN 400 - ok. 989 mb 10. Przebudowa kolidującej linii elektroenerg. NN wraz z oświetleniem ulicznym - 1 kpl 11. Przebudowa kolidującego kabla telekomunikacyjnego - 1 kpl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 60.000 zł wniesionym do dnia 25.09.2009 r do godz. 1100 Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.u.nr 109 poz.1158 z późn. zmianami Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w PKO BP S.A. 92 1020 1055 0000 9302 0133 2980 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga ,aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne: 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami zwaną dalej ustawą /tekst jednolity Dz.U.z 2007r.nr 233 poz.1655 oraz Dz.U. z 2008r. nr 171 poz.1058/ 1.2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki opisane w punkcie 1.1 musi spełniać każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu , określone w oparciu o art.22 ust.1 pkt. 1-3 Ustawy: 2.1 Potencjał ekonomiczno - finansowy Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału ekonomiczno - finansowego. 2.2 Potencjał kadrowy Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału kadrowego. 2.3 Potencjał techniczny Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału technicznego. 2.4 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował /zakończył/ co najmniej 2 zadania o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia i wartości nie niższej niż 1.500.000 zł netto każde . Przez zadanie o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia rozumie się roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, ulic, placów, Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie Spełniają warunek określony w punkcie 2.4 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy. /zał. nr 5/ 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 p.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p.9 ustawy PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.6 W celu potwierdzenia spełniania warunków ogólnych wymaganych od wykonawców składających wspólną ofertę: a/ oświadczenie wymienione w punkcie 1.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b/ dokumenty o których mowa w punkcie 1.2 powinny być złożone przez każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółek cywilnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych , wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie /zał. nr 6/ /doświadczenie Wykonawcy/.Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U. z 2006r. nr 87 poz.605 ze zm./ 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę , dokumenty wymienione w punkcie 2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z SIWZ lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnianie warunku. 6. Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością a zobowiązanie do świadczenia stanowi wartość dwukrotnie przewyższającą wysokość kapitału zakładowego, najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu uchwałę zgodnie z art.230 Kodeksu Spółek Handlowych lub odpis- wypis z umowy spółki zezwalający na zaciąganie takich zobowiązań WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika /lidera/ do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i upoważnionego do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika powinien być załączony do oferty. 2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z wyłącznie z pełnomocnikiem/liderem. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o niniejsze zamówienie , których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na 3 dni przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedstawić zamawiającemu oryginał umowy regulującej ich współpracę określającą szczegółowo sposób współdziałania w wykonywaniu robót. 4. Wypełniając formularz oferty jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu nazwa ,adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika/lidera. 5. Oferta złożona przez kilka podmiotów występujących wspólnie powinna spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w sumie muszą spełniać wymagane warunki tj: - potencjał ekonomiczny i techniczny oraz oświadczenie Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki. - wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych /wyznaczyć lidera/, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. - lider powinien być upoważniony do zaciągania zobowiązań dla i w imieniu każdego i wszystkich partnerów konsorcjum - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z oferentem występującym jako reprezentant pozostałych /liderem/. - wniesione wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkich Wykonawców składających ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-oit.grodzisk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grodzisku Maz., ul. Kościuszki 32a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 107..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim, Notariusz Beata Maria Kuczyńska, Notariusz Piotr Kuczyński S.C. , ul. Bartniaka 12 A, 05-825 Grodzisk Maz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.