eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Rzeszów: Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 146528 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie , ul. 3 Maja 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8606100, faks 0-17 852 19 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia dotyczy świadczenia usług utrzymania czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Rzeszowie, przy ul. 3 Maja 12, wraz z dostawą niezbędnych materiałów, które obejmują: 1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 3.073,32 m2, 2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usługa serwisowa), 3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, aneksów kuchennych, pokoi śniadań, 4) mycie dwustronne okien i witryn: 545,62 m2, 5) czyszczenie wykładzin dywanowych 1.222,19 m2, 6) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 1 695 m2 (obejmującej parkingi, place, ciągi pieszo-jezdne, dojazdy), 7) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 275 m2, obok budynku NBP (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste), Przedmiot I części zamówienia opisany jest szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. II część zamówienia dotyczy świadczenia usług utrzymania czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Rzeszowie, przy al. Armii Krajowej 86, wraz z dostawą niezbędnych materiałów, które obejmują: 1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2.036,87 m2, 2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usługa serwisowa), 3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, Sali konferencyjnej, aneksów kuchennych, pokoi śniadań, 4) mycie nieotwieranych okien i naświetli od wewnątrz 278,10 m2, 5) mycie nieotwieranych okien, witryn i naświetli od zewnątrz 510,68 m2, 6) mycie dwustronne bram segmentowych i żaluzji rolowanych 200,28 m2, 7) czyszczenie wykładzin dywanowych 333,80 m2, 8) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2.035 m2 (obejmującej chodniki, parkingi, dziedziniec wewnętrzny, śluzy przejazdowe, zjazdy i dojazdy), 9) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 1.604 m2, wokół budynku NBP (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste), Przedmiot II części zamówienia opisany jest szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.74.12.00 - Płyny do rąk i ciała 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty, przez cały okres związania ofertą, poprzez wniesienie wadium ustalonego odrębnie dla każdej z części zamówienia. Wadium dla I części zamówienia wynosi 5.500,00 zł, PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych PLN), Wadium dla II części zamówienia wynosi 4.500,00 zł, PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zakres dotyczący I części zamówienia - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (dwie) odrębne główne usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych, na obiekcie o charakterze biurowym (nie będą zaliczane hale produkcyjne, sportowe, magazynowe, składowe, centra handlowe, tereny zewnętrzne itp.), trwające nieprzerwanie minimum 18 kolejnych miesięcy, przy czym jedna główna usługa o wartości umowy co najmniej 150.000,00 zł brutto świadczona w jednym obiekcie, a druga główna usługa świadczona na powierzchni nie mniejszej niż 2.000 mkw. w jednym obiekcie. Zakres dotyczący II części zamówienia - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (dwie) odrębne główne usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych, na obiekcie o charakterze biurowym (nie będą zaliczane hale produkcyjne, sportowe, magazynowe, składowe, centra handlowe, tereny zewnętrzne itp.), trwające nieprzerwanie minimum 18 kolejnych miesięcy, przy czym jedna główna usługa o wartości umowy co najmniej 100.000,00 zł brutto świadczona w jednym obiekcie, a druga główna usługa świadczona na powierzchni nie mniejszej niż 1.500 mkw. w jednym obiekcie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zakres dotyczący I i II części zamówienia - Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN (słownie złotych: dwieście tysięcy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie i na warunkach określonych w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie, ul. 3-go Maja 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie, ul. 3-go Maja 12, 35-959 Rzeszów, Sekretariat - pokój 205, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.