eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › remont części starego budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 - przystosowanie sali rozpraw na składnicę ksiąg wieczystych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Siemianowice Śląskie: remont części starego budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 - przystosowanie sali rozpraw na składnicę ksiąg wieczystych
Numer ogłoszenia: 146501 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78859 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich, ul. Chorzowska 14, 41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7664306, faks 32 7664306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont części starego budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 - przystosowanie sali rozpraw na składnicę ksiąg wieczystych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: remont części starego budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 - przystosowanie sali rozpraw na składnicę ksiąg wieczystych. 2. CPV: 45.11.13.00-1; 45.21.00.00-2; 45.40.00.00-1; 45.42.10.00-4; 45.30.00.00-0; 45.42.11.60-3; 45.21.61.12-2; 45.26.25.22-6; 45.41.00.00-4; 45.31.12.00-2; 45.31.20.00-7; 45.31.60.00-5; 45.31.21.00-8; 45.31.40.00-1; 45.31.00.00-3; 45.31.11.00-1; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: 1) załącznik nr 3a do SIWZ - dokumentacja projektowa - Opracowanie funkcjonalno-przestrzenne Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich, 2) załącznik nr 3b do SIWZ - część rysunkowa, 3) załącznik nr 3c do SIWZ - zmiany do opracowania funkcjonalno-przestrzennego w zakresie ppoż. (drzwi, sufit podwieszany, ścianka działowa), 4) załącznik nr 3d do SIWZ - część rysunkowa do zmian, 5) załącznik nr 3e do SIWZ - przedmiary robót z uwzględnieniem zmian, 6) załącznik nr 8 do SIWZ - szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy. 4. Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową i przedmiarami robót, obejmuje m.in: 1) wymianę części stolarki drzwiowej, 2) wymianę posadzek z wykładziny CPV, 3) obniżenie poziomów sufitów, 4) malowanie sufitów i ścian, 5) prace elektryczne związane z realizacją z ałożeń wynikających z dokumentacji, 6) zakrycie wszystkich istniejących instalacji (ppoż., monitoringu, alarmu i innych) znajdujących się w korytkach na ścianach pomieszczeń poprzez wpuszczenie ich w ściany oraz odpowiednie dostosowanie położenia czujek, zgodnie z dokumentacją oraz wytycznymi Zamawiającego. Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.30.00.00-0, 45.42.11.60-3, 45.21.61.12-2, 45.26.25.22-6, 45.14.00.00-4, 45.32.12.00-2, 45.31.20.00-7, 45.31.60.00-5, 45.31.21.00-8, 45.31.40.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa, ul. Pogorzelska 5, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49593,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59907,03

  • Oferta z najniższą ceną: 59907,03 / Oferta z najwyższą ceną: 59907,03

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.