eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DOSTAWA 2 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-27

Łódź: DOSTAWA 2 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Numer ogłoszenia: 146490 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o. , ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6721111, 67212228, 6721120, faks 042 6721209; 6721199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 2 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. nowych samochodów osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych. Dostarczone samochody winny spełniać poniższe wymagania: Wymogi techniczne dla samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych. Silnik. - Wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa, sterowany elektronicznie z turbosprężarką i intercoolerem, z napędem na przednią oś. - Poj. skokowa 2250-2500(cm3) - Moc min. 85 kW - Spełniający normy emisji spalin Euro 4 Podwozie: - skrzynia biegów manualna 6-biegowa - ABS - system przeciw poślizgowy - elektroniczny rozdział sił hamowania - elektroniczna stabilizacja toru jazdy - hydrauliczne wspomaganie awaryjnego hamowania - wspomaganie układu kierowniczego Nadwozie: - kolor biały - centralny zamek z pilotem - wysokość samochodu 2200-2300 mm - długość samochodu min. 5300 mm - rozstaw osi 3400 -3500 mm - szerokość samochodu 2000-2100 mm - poduszki powietrzne min. jedna - elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka - światła przeciwmgielne - dodatkowa osłona silnika dolna - autoalarm - elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi - fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją podparcia odcinka lędźwiowego - fotel kierowcy z regulacją wysokości - immobilizer - komputer pokładowy - wys. przestrzeni ładunkowej 1500mm -1700 mm - drzwi tylne boczne przesuwane po prawej stronie - drzwi tylne dwuskrzydłowe z ogrzewaną szybą - stopień wysuwany elektrycznie przy drzwiach bocznych suwanych - klimatyzacja - winda hydrauliczna do załadunku wózków inwalidzkich , zamontowana w tylnej części wewnątrz pojazdu z funkcją pracy na zewnątrz (nośność min. 300 kg.) - pasy bezpieczeństwa do zabezpieczenia wszystkich typów wózków inwalidzkich przy podłodze jak i osób w nich siedzących - drugi niezależny wymiennik ciepła w przedziale pasażerskim - fotel pasażera w przedziale kierowcy pojedynczy, z regulacją oparcia i podłokietnikiem - wzmocniony alternator min. 175 Amh - pełne fabryczne przeszklenie pojazdu bazowego z przesuwnymi szybami drugiego rzędu - w przedziale pasażerskim system szybkiego mocowania sześciu siedzeń zintegrowany z systemem mocowania wózków inwalidzkich (siedzenia i wzór ułożenia listew dostarcza zamawiający) - torba zamocowana w przestrzeni pasażerskiej do przechowywania pasów - radioodtwarzacz z CD wraz z anteną i głośnikami w kabinie kierowcy - pakiet obowiązkowy (trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka pierwszej pomocy, podnośnik, pełnowymiarowe koło zapasowe, zestaw kluczy, fartuchy przeciw błotne) - antena zewnętrzna do radiotelefonu - zakup i montaż 2 radiotelefonów wg wzoru - gniazdo zasilania na desce rozdzielczej 12 V - oklejenie znakami firmowymi wg wzoru - światło ostrzegawcze barwy żółtej na dachu (kogut).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 106.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2) Pzp., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2) Pzp. (treść niniejszego oświadczenia została zawarta w załączniku nr 6 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców poprzez analizę oświadczeń Wykonawcy i dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzi wykonanie dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. dostawy fabrycznie nowych samochodów dla niepełnosprawnych (w ilości minimum 2 sztuk, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu dostaw (-y), dat (-y) wykonania i odbiorców (-y). 2. Dokumenty, np. referencje, potwierdzające, że wykazana (-e) dostawa (-y) została (-y) wykonana (-e) należycie; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców poprzez analizę oświadczeń Wykonawcy i dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełni warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3) Pzp.; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców poprzez analizę oświadczeń Wykonawcy załączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełni warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3) Pzp.; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców poprzez analizę oświadczeń Wykonawcy załączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełni warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4) Pzp.; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców poprzez analizę oświadczeń Wykonawcy załączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mpk.lodz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Dział Umów i Zamówień / Sekcja Przetargów, pokój nr 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum firm), warunki, o których mowa w Dziale V pkt 1 ppkt 1) ÷ 4) SIWZ mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną. W odniesieniu do warunku wynikającego z Działu V pkt 1 ppkt 5) SIWZ- niezłożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. (oraz dokumentów, jakich Zamawiający żąda na potwierdzenie złożonego oświadczenia, tj. dokumentów wskazanych w SIWZ, w Dziale VI pkt 2 ÷ 7 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, skutkuje wykluczeniem z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp., i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców poprzez analizę oświadczeń Wykonawcy i dokumentów załączonych do oferty. Zgodnie z art. 180 Pzp., ust 2 w niniejszym postępowaniu odwołanie przysługuje wyłącznie wobec następujących czynności: 1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenia oferty odwołującego. Dostawa obejmuje dostarczenie dwóch samochodów w terminie: Pierwszego 106 dni i drugiego 164 dni licząc od dnia podpisania umowy Zamawiający nie finansuje zamówienia ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.