eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żelechów › Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Gózdku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Żelechów: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Gózdku
Numer ogłoszenia: 146470 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żelechowie , ul. Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów, woj. mazowieckie, tel. 25 754 11 44, faks 25 754 11 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Gózdku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Gózdku. Miejsce wykonywania robót budowlanych: woj. mazowieckie, pow. Garwoliński, gm. Żelechów, miejscowości: Żelechów, Gózdek. Zakres robót określony przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Gózdku. Wszystkie materiały użyte do wykonania sieci muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskiej i Europejskiej Normie. Roboty muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz muszą spełniać wymogi techniczne opisane w specyfikacji technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar stanowiące załącznik do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową i niniejszą specyfikacją przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych w stosunku do podanych w projekcie i przedmiarach. Wskazanie w dokumentacji projektowej i ST nazwy handlowej lub marki wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się do zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określają klasę produktu (materiałów, urządzeń itp.) a nie jego producenta. 1. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Po dokonaniu wizji lokalnej i stwierdzeniu zaistnienia ewentualnych niezgodności przedmiaru robót z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej, oczywistych pomyłek lub pominięcia niektórych robót, Wykonawca ma obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Nie wniesienie zastrzeżeń w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną, zgodnie z art. 647 K.C. Całość robót należy wycenić zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót. 2. Zamawiający informuje, że za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji, ustala się cenę ryczałtową. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i SIWZ, jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. 3. Przedmiar robót (kosztorys ślepy) należy traktować jako materiał pomocniczy dla ustalenia ceny ryczałtowej zamówienia. Cena całkowita będzie traktowana jako cena ryczałtowa, a przedłożony kosztorys ofertowy będzie miał jedynie znaczenie pomocnicze i informacyjne w celu uwiarygodnienia ceny, dlatego pominięcie pozycji lub dodanie nowej pozycji nie wpłynie na prawidłowość sporządzenia kosztorysu. 4. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, w związku z tym zaleca się również sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 5. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznakowania terenu, na którym odbywać się będą roboty oraz pełnego zabezpieczenia materiałów i sprzętu do wykonywania robót. 6. Wykonawca odpowiada za wszelkie zanieczyszczenia i szkody spowodowane przez prowadzenie robót na istniejących sieciach. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (w tym z tytułu niniejszej umowy), obejmującej łącznie odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową, z minimalną sumą ubezpieczenia, która powinna odpowiadać co najmniej wartości wynagrodzenia brutto. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu polisę wraz z dowodem jej opłacenia nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej z przyłączami o wartości min. 1.000.000,00 zł (brutto), z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - wypełniony wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca złoży ofertę według wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ), szczegółowy kosztorys ofertowy, tabela elementów robót z określonymi cenami jednostkowymi tych elementów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana uniemożliwiająca zachowanie terminu wykonania robót spowodowana: - niemożliwymi uprzednio do przewidzenia brakami w dokumentacji projektowej (technicznej), za co nie można przypisać winy Wykonawcy; - wstrzymaniem prac lub ingerencją w ich zakres przez właściwy organ administracji publicznej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczeniem sądu, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, a także jako skutek przekroczenia przez organy administracji i sądy określonych przez prawo terminów wydania decyzji, zezwoleń, orzeczeń, itp., - potrzebą wykonania części robót inną technologią niż założono w dokumentacji projektowej (technicznej) albo potrzebą wykonania zamówień dodatkowych, - wystąpieniem długotrwałych niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac budowlanych, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć. 2) zmiana sposobu i zakresu wykonania robót spowodowana: - zmianą przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów obiektu niż przewidzianych w dokumentacji projektowej (technicznej), - zaistnieniem istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - niedostępnością materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, zwłaszcza z uwagi na zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, - pojawieniem się materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, - koniecznością zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, - zmianą zakresu robót budowlanych wynikającą ze zmiany dokumentacji projektowej (technicznej), której nie przewidziano w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna do zrealizowania przedmiotu umowy, w tym dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy - Prawo budowlane, 3) zmiana innych postanowień umowy spowodowana: - zmianą stawek podatku od towarów i usług, - inne zmiany, jeśli są korzystne dla Zamawiającego, takie jak: wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zelechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żelechowie, ul. Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów, pok. 9, od pon. do pt. w godz. 8.00-15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Żelechowie, ul. Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.