eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z budową fundamentów pod agregaty klimatyzacyjne zewnętrzne, wykonaniem niezbędnej instalacji elektrycznej i odprowadzeniem skroplin oraz malowaniem pomieszczeń klimatyzowanych i nie klimatyzowanych w budynkach administracyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie (budynki o nr inwentarzowych 142/1 i 142/7 zlokalizowane na dz. nr ew. gr. 3083/3)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Krosno: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z budową fundamentów pod agregaty klimatyzacyjne zewnętrzne, wykonaniem niezbędnej instalacji elektrycznej i odprowadzeniem skroplin oraz malowaniem pomieszczeń klimatyzowanych i nie klimatyzowanych w budynkach administracyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie (budynki o nr inwentarzowych 142/1 i 142/7 zlokalizowane na dz. nr ew. gr. 3083/3)
Numer ogłoszenia: 146462 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61906 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie, ul. Bieszczadzka 2, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 43 73 900, faks 13 43 73 902.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadajaca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z budową fundamentów pod agregaty klimatyzacyjne zewnętrzne, wykonaniem niezbędnej instalacji elektrycznej i odprowadzeniem skroplin oraz malowaniem pomieszczeń klimatyzowanych i nie klimatyzowanych w budynkach administracyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie (budynki o nr inwentarzowych 142/1 i 142/7 zlokalizowane na dz. nr ew. gr. 3083/3).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji klimatyzacji wraz z budową fundamentów pod agregaty klimatyzacyjne zewnętrzne, wykonaniem niezbędnej instalacji elektrycznej i odprowadzenia skroplin oraz malowaniem pomieszczeń klimatyzowanych i nie klimatyzowanych w budynkach administracyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie (budynki o nr inwentarzowych 1421 i 1427 zlokalizowane na dz. nr ew. gr. 3083 3). 2.Zakres rzeczowy robót budowlanych określa opis przedmiotu zamówienia zawarty w rozdziale III SIWZ, oraz w Programie funkcjonalno-użytkowym i Warunkach wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu całości zakresu zamówienia do podpisania gwarancji jakości wg wzoru stanowiącego załącznik do Umowy. 4.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)opracowanie ogólnej koncepcji wykonania instalacji klimatyzacji w systemie VRV lub VRF obejmującej co najmniej lokalizację jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych, sposób prowadzenia przewodów zasilających jednostki i powrotu czynnika chłodzącego oraz odprowadzenia kondensatu w oparciu o uzgodnienia dokonywane z Zamawiającym przed wykonaniem dokumentacji projektowej, o której jest mowa w pkt 2). Uzgodnienia dotyczyć będą między innymi: a)ilości przyjętych układów systemu klimatyzacji, b)miejsc lokalizacji jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych (agregatów klimatyzacyjnych), c)miejsc lokalizacji w pomieszczeniach biurowych jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych, d)miejsc lokalizacji aparatury sterującej systemami klimatyzacyjnymi, e)tras prowadzenia przewodów klimatyzacyjnych, f)sposobu i miejsc odprowadzenia skroplin, g)kolorystyki malowanych pomieszczeń. 2)zaprojektowanie to jest opracowanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będzie: a)pięć egzemplarzy projektu budowlanego (wraz z niezbędnymi pozwoleniami, opiniami, uzgodnieniami, ekspertyzami informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, charakterystyką energetyczną budynków oraz w razie konieczności warunkami technicznymi uzyskanymi od gestorów mediów w zakresie instalacji wewnętrznych i przyłączy jak również innymi opracowaniami wynikającymi z przepisów prawnych i branżowych) opracowanego zgodnie z założeniami Programu funkcjonalno użytkowego, Warunków wykonania i odbioru robót uwzględniającego między innymi: wykonywanie robót budowlanych na czynnych obiektach, lokalizację i posadowienie jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych, dobór jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych, lokalizację jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych w pomieszczeniach. przebudowę (rozbudowę) instalacji elektrycznej, podłączenia i przebieg kanałów odprowadzających skropliny z klimatyzatorów (sposób odprowadzenia skroplin z jednostek wewnętrznych do kanalizacji), przejścia projektowanych instalacji przez przegrody budowlane (w przypadku przejść przez elementy konstrukcyjne projekt zawierać będzie stosowne opinie, uzgodnienia i ekspertyzy dotyczące ich lokalizacji oraz wpływu na bezpieczeństwo konstrukcji), malowanie pomieszczeń po wykonaniu instalacji klimatyzacji, malowanie konserwacyjne pomieszczeń nie klimatyzowanych. Projekt należy opracować zgodnie z: obowiązującą wiedzą techniczną, wytycznymi zawartymi w Programie funkcjonalno - użytkowym, uwzględnieniem postanowień zawartych w Warunkach wykonania i odbioru robót, dokonanymi uzgodnieniami, o których jest mowa w pkt 1), obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami); b)trzy egzemplarze projektu wykonawczego uzupełniającego i uszczegółowiającego projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiarów robót oraz realizacji i kontroli robót budowlanych wynikającej z Warunków wykonania i odbioru robót, uwzględniającego między innymi: miejsca lokalizacji i szczegóły posadowienia jednostek zewnętrznych, przebudowę (rozbudowę) instalacji elektrycznej z podaniem szczegółów jej włączenia do instalacji elektrycznej istniejącej, rozprowadzenia po budynku, sposobu prowadzenia przewodów elektrycznych, miejsca lokalizacji aparatury sterującej systemami klimatyzacji, szczegóły montażu jednostek wewnętrznych na przegrodach budowlanych występujących w obiektach objętych opracowaniem projektowym, szczegóły wykonawcze związane z doprowadzeniem i odprowadzeniem czynnika chłodzącego z jednostek wewnętrznych w tym szczegóły wykonawcze przejść instalacji przez przegrody budowlane, szczegóły wykonania zabudowy rurarzy instalacji, sposób prowadzenia, włączenia instalacji odprowadzających skropliny z klimatyzatorów do instalacji kanalizacyjnej. Projekt należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 tekst jednolity); c)przedmiary robót inwestycyjnych - opracowane oddzielnie dla budynku nr inw. 142 1 i budynku nr inw. 142 7 dotyczące wykonania instalacji klimatyzacji (w tym wykonanie fundamentów pod agregaty zewnętrzne, montaż urządzeń klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych, rurarzy zasilających, powrotnych, odprowadzenia skroplin oraz roboty związane z rozbudową i przebudową instalacji elektrycznej), malowania pomieszczeń wewnętrznych, w których prowadzone będą roboty związane z wykonaniem instalacji klimatyzacji. W przedmiarach sporządzonych dla malowania pomieszczeń wyliczenie powierzchni malowania podane zostanie oddzielnie dla każdego z pomieszczeń z podziałem na ściany i sufity. Przedmiary opracowane zostaną zgodnie z zasadami sporządzania przedmiarów i obmiarów oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 tekst jednolity); d)przedmiary robót kosztowych - opracowane oddzielnie dla budynku nr inw. 142 1 i budynku nr inw. 142 7 dotyczące przeprowadzenia robót konserwacyjnych, polegających na odnowieniu powłok malarskich pomieszczeń nie klimatyzowanych (pomieszczeń nie uwzględnionych w przedmiarach robót inwestycyjnych o których jest mowa w podpunkcie c)). W przedmiarach sporządzonych dla malowania konserwacyjnego pomieszczeń wyliczenie powierzchni malowania podana zostanie oddzielnie dla każdego z pomieszczeń z podziałem na ściany i sufity. Przedmiary opracowane zostaną zgodnie z zasadami sporządzania przedmiarów i obmiarów oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 tekst jednolity); e)analiza kosztów eksploatacji zaprojektowanej instalacji klimatyzacji wraz z urządzeniami klimatyzacji z podziałem na budynek nr inw. 142 1 i 142 7 uwzględniającą zużycie energii elektrycznej, wymianę elementów eksploatacyjnych (filtry), uzupełnianie czynnika chłodzącego, koszty przeglądów serwisowych w czasie gwarancji i po jej zakończeniu oraz przeglądów wynikających z ustawy Prawo budowlane; f)decyzja pozwolenia na przeprowadzenie robót budowlanych posiadająca klauzulę ostateczności. g)dwa egzemplarze dokumentacji projektowej wymienionej w podpunktach a), b), c), d), e), f) na nośniku CD lub DVD w formatach plików otwartych: rysunki zapisane w formatach plików .pdf i .dwg (AutoCad 2000); opisy techniczne do projektów oraz informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zapisane zostaną w powszechnie używanym edytorze tekstowym w formacie .doc i .pdf; przedmiary zapisane zostaną w formacie .pdf oraz .ath pozostałe dokumenty takie jak: uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, decyzje itd. mają być zeskanowane i dołączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku CD lub DVD w formacie .pdf lub .jpg. 3)Wykonanie robót budowlano - montażowych na czynnych obiektach (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ, Programem funkcjonalno użytkowym i Warunkami wykonania i odbioru robót oraz opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami) polegających między innymi na: a)wykonaniu fundamentów pod agregaty zewnętrzne instalacji klimatyzacji, b)dostawie i montażu agregatów zewnętrznych klimatyzacji zgodnych z projektem i warunkami przewidzianymi w Programie funkcjonalno - użytkowym, c)wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej agregaty zewnętrzne i wewnętrzne instalacji klimatyzacji, d)wykonaniu rurarzy instalacji klimatyzacji (zasilanie, powrót, odprowadzenie skroplin), e)dostawie i montażu jednostek wewnętrznych instalacji klimatyzacji zgodnych z projektem i warunkami przewidzianymi w Programie funkcjonalno - użytkowym, f)zabudowie rurarzy instalacji klimatyzacji, g)włączeniu rurarzy odprowadzenia skroplin do istniejących kanalizacji, h)malowaniu pomieszczeń klimatyzowanych, i)malowaniu pomieszczeń nie klimatyzowanych. 4)uzyskanie w imieniu Zamawiającego stanowisk właściwych organów w przedmiocie zgodności wykonanych robót budowlanych z zatwierdzonym projektem budowlanym, oraz ostatecznych pozwoleń na dopuszczenie do użytkowania wykonanych instalacji i robót budowlanych z nimi związanych. 5.Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w ust. 1 ÷ ust. 4, objęte jest również przeniesienie autorskich praw majątkowych na dostarczoną dokumentację. 6.Zaprojektowanie, o którym mowa w ust. 4 pkt 2) obejmuje również następujące czynności: 1)weryfikację kompletności wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót budowlanych; 2)uzyskanie materiałów niezbędnych do projektowania, w tym aktualnej mapy do celów projektowych; 3)sporządzenie obmiarów powierzchni i kubatury pomieszczeń z natury (niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej, o której jest mowa w § 1 ust. 4 pkt 2), oraz do właściwego doboru jednostek wewnętrznych i zewnętrznych); 4)wykonanie opisów, obliczeń technicznych oraz rysunków technicznych i schematów; 5)zapewnienie, udziału w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki prac na czynnych obiektach budowlanych; 6)zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów; 7)wykonania dodatkowej dokumentacji uzupełniającej na własny koszt, jeżeli w trakcie uzyskiwania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, zajdzie taka konieczność; 8)zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy. 7.Wykonywanie robót, o których mowa w ust. 4 pkt 3) obejmuje następujące czynności: 1)zapewnienie objęcia kierownictwa nad robotami budowlanymi przez kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych opracowaniem projektowym i będących członkami właściwej izby samorządu zawodowego, 2)wyznaczenie z pośród osób zobowiązanych do kierowania robotami budowlanymi koordynatora kierowników robót (kierownika budowy), 3)przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do zawiadomienia organów nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, 4)prace przygotowawcze, 5)pełną obsługę geodezyjną, 6)organizację placu budowy, w tym czynności związane z wykonaniem zasilania w wodę i energię elektryczną oraz ponoszeniem kosztów ich zużycia, z przygotowaniem placów składowych, zaplecza budowy oraz jego dozoru, 7)organizację i koordynację robót budowlanych we wszystkich branżach, 8)dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania (zgodnych z ustaleniami SIWZ w tym Programem funkcjonalno - użytkowym i Warunkami wykonania i odbioru robót), 9)wykonanie robót zamiennych nie zmieniających istotnie zakresu wynikającego z oferty, 10)składowanie i utylizację materiałów z rozbiórki, zgodnie z obowiązującymi przepisami, usuwanie zanieczyszczeń (w tym odpadów wytworzonych w wyniku prowadzenia robót budowlanych), 11)sporządzenie oraz prowadzenie dokumentacji budowy, 12)wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań, rozruchów, 13)przeprowadzenie szkoleń przedstawicieli Zamawiającego z obsługi urządzeń i aparatury sterowniczej, 14)sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych robót budowlanych w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego, 15)uzyskiwanie opinii, deklaracji zgodności, atestów, zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, 16)usuwanie wad i usterek w trakcie realizacji robót oraz w okresie rękojmi i gwarancji, 17)ochronę i utrzymanie terenu budowy, 18)utrzymanie czystości i ewentualną naprawę nawierzchni ulic stanowiących drogi dojazdowe do terenu robót, 19)likwidację placu budowy po zakończeniu robót budowlanych, 20)przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego w organie nadzoru budowlanego zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych wraz z niezbędnymi dokumentami, a w razie takiej konieczności wniosku dotyczącego pozwolenia na użytkowanie wraz z wymaganymi dokumentami. 8.Podstawę techniczno - prawną dla realizacji przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia, zawarty w rozdziale III SIWZ, obejmujący Program funkcjonalno-użytkowy oraz Warunki wykonania i odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instal-Bud Sp. z o.o., ul. Lwowska 14, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 830400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 621150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 621150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1032532,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.