Kędzierzyn-Koźle: Opracowanie studium wykonalności inwestycji wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym dla projektu zintegrowanego pn. Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko-Strzeleckim
Numer ogłoszenia: 146425 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium wykonalności inwestycji wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym dla projektu zintegrowanego pn. Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko-Strzeleckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie studium wykonalności inwestycji wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym dla projektu zintegrowanego pn. Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko-Strzeleckim. I. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności inwestycji wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym dla projektu zintegrowanego pn. Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko-Strzeleckim planowanego do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa III. Gospodarka niskoemisyjna, Poddziałanie 3.1.1 Strategie niskoemisyjne w miastach subregionalnych. Wniosek o dofinansowanie składany będzie przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w partnerstwie z niżej wymienionymi jednostkami samorządu terytorialnego: Gminą Cisek, Gminą Polska Cerekiew, Gminą Reńska Wieś, Gminą Ujazd, Gminą Strzelce Opolskie, Gminą Zawadzkie, Powiatem Kędzierzyńsko-Kozielskim, Powiatem Strzeleckim. II. Przedmiotem Studium Wykonalności Inwestycji będą następujące zadania inwestycyjne: Gmina Ujazd - Budowa zatoki autobusowej, oświetlenia ulicznego i ciągu pieszo-rowerowego w drodze ul. Europejskiej SAG - etap I oraz ciągu pieszo-rowerowego i oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Amerykańskiej - etap V. Powiat Strzelecki - Przebudowa drogi 1435 O Zalesie Śl. - Kędzierzyn - Koźle na odcinku Zalesie Śl. - Cisowa oraz drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice - Leśnica - Zalesie Śląskie na odcinku ul. Strażackiej w Zalesiu Śląskim wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnienia; Zakup nowoczesnych, ekologicznych autobusów o niskiej emisji CO2, wraz z rozbudową systemu informacji pasażerskiej oraz zakupem i uruchomieniem systemu e-usług. Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski - Przebudowa drogi powiatowej nr 1435 O relacji Zalesie Śląskie - Kędzierzyn-Koźle od km 2+645 do km 8+501. Gmina Kędzierzyn-Koźle - Zakup autobusów wraz z rozbudową systemu informacji pasażerskiej oraz zakupem i uruchomieniem systemu e-usług. Wymiana i unifikacja oświetlenia obiektów miejskich oraz oświetlenia miejskiego. Rozbudowa drogi ul. Miłej i części ul. Grunwaldzkiej o ścieżkę rowerową od al. Jana Pawła II do obwodnicy. Gmina Cisek - Budowa ścieżki rowerowej po nieczynnym nasypie kolejowym przez teren gm. Cisek, oraz budowa ścieżki rowerowej po koronie lewostronnego obwałowania rz. Odry od granicy z m. Kędzierzyn-Koźle. Gmina Polska Cerekiew Budowa ścieżki rowerowej na terenie gminy Polska Cerekiew. Gmina Strzelce Opolskie - Budowa centrum Parkuj i jedź w mieście Strzelce Opolskie. Gmina Zawadzkie - Utworzenie Centrum Przesiadkowego w obrębie dworca PKP i przystanku autobusowego przy ul. Dworcowej w Zawadzkiem. Gmina Reńska Wieś - Ścieżki pieszo-rowerowe na zamkniętej linii kolejowej. III. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie dokumentów zgodnych z obowiązującym prawem oraz wytycznymi w zakresie opracowania i zawartości studiów wykonalności inwestycji, w tym m.in.: z aktualnym Regulaminem Konkursu nr RPOP.03.01.01-IZ.00-16-001/16 oraz wprowadzonymi zmianami, a także następującymi dokumentami: 1. Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Zakres Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (wersja nr 12). 3. Ustawa z dnia 11 lipca 2014r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020. 4. Wytyczne Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 5. Wytyczne Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie trybów wyboru projektów na lata 2014-2020. 6. Ustawa z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2011, Nr 5, poz. 13 z późn. zm.). 7. Rozporządzenie (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007r. dotyczące usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70. 8. Wytyczne Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie dofinansowania z programów operacyjnych podmiotów realizujących obowiązek świadczenia usług publicznych w transporcie zbiorowym. 9. Wytyczne w zakresie zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód i projektów hybrydowych na lata 2014-2020. 10. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2012 poz. 1059 z późn. zm.). 11. Wytyczne Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. 12. Wytyczne Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie dokumentowania postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych lub regionalnych programów operacyjnych. 13. Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. 14. Wytyczne Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020. 15. Niebieska Księga - Infrastruktura drogowa. 16. Niebieska Księga - Sektor Transportu Publicznego. 17. Zrównoważona intermodalna mobilność miejska (PI 4e). Postanowienia Umowy Partnerstwa. Dokument Wykonawczy; oraz odpowiednimi wskaźnikami produktu, rezultatu oraz kryteriami wyboru projektów. IV. Zamawiający dostarczy Wykonawcy posiadane informacje w oparciu o które Wykonawca opracuje SWI, w tym opisy zadań wymienionych w pkt I w terminie do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy. SWI musi być zgodne z dokumentami Strategii Rozwoju Subregionu Kędzierzyńsko-Kozielskiego do roku 2020 oraz Programem Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Subregionu-Kędzierzyńsko -Kozielskiego na lata 2014 -2020 V. Wszelkie dokumenty w wersji elektronicznej przekazywane do Zamawiającego nie mogą posiadać innych rozszerzeń niż: PDF, DOC lub DOCX, XLS Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie (w zakresie usług w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - a) min. 1 usługę, polegającą na wykonaniu studium/studiów wykonalności projektów inwestycyjnych dla każdego z następujących dokumentów: - zakup taboru autobusowego, - infrastruktura turystyczna i rekreacyjno-sportowa, - infrastruktura drogowa, - ochrona powietrza, niska emisja, - e-usługi, które uzyskały dofinansowanie w ramach środków pomocowych, w tym min. 1 dot. projektów partnerskich angażujących min. 2 podmioty. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca dany warunek spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wskaże osoby do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, które spełniają następujące warunki: a) minimum jedną osobą do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję koordynatora procesu posiadająca: - wykształcenie wyższe ekonomiczne, - doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu lub zarządzaniu lub koordynowaniu, w co najmniej 2 projektach obejmujących swoim zakresem przygotowanie SWI dla infrastrukturalnego projektu partnerskiego, w tym min. 1 dla projektu partnerskiego angażującego min. 2 podmioty b) minimum trzema doświadczonymi osobami wskazanymi do opracowania analiz i posiadającymi: - wykształcenie wyższe - doświadczenie w zakresie opracowywania analiz finansowych i ekonomicznych dla projektu ubiegających się o dotacje z programów pomocowych - znajomość arkusza kalkulacyjnego. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wstępny harmonogram planowanych prac
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1 do IDW). 2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa. 3. (OPCJONALNIE) KORZYSTANIE Z ZASOBÓW PODMIOTU TRZECIEGO: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne (oryginał) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegał w tym zakresie na potencjale innych podmiotów, według wzoru (załącznik nr 8 do IDW) lub - inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający), 3. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej, musi być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Zamawiający informuje, że będzie weryfikował zasady reprezentacji podmiotu trzeciego. Zamawiający zaleca, aby do oferty załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało (np. dokument rejestrowy). 4. Zamawiający wymaga, aby z przedłożonego zobowiązania lub innych dokumentów wynikał: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia który jednoznacznie potwierdzi dysponowanie przez Wykonawcę ww. zasobami podczas realizacji zamówienia, 5. Zamawiający przypomina, że podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Kopie dokumentów dotyczących podmiotów na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp są poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Podstawa i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w istotnych postanowieniach umowy część II SIWZ Istotne postanowienia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 11:45, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Piastowskiej 58 wraz z odwodnieniem i utwardzeniem terenu wokół
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 3 zadania częściowe
- Dostawa sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 16 zadań częściowych
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formie "zaprojektuj i wybuduj" w zakresie modernizacji przepompowni ścieków [...]
- Remont pokrycia dachu w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu ul. Skarbowa 2
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE CZYSTY REGION SP. Z O.O. Z SIEDZIBA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Wykonanie ekspertyz w zakresie konstrukcyjno-budowlanym murowanych budynków i budowli architektury zabytkowej będącej własnością m.st. Warszawy - umowa ramowa
- Opracowanie koncepcji inwestycyjnej zadania "Rozwój zielonej energii w Gminie Jedlicze" w ramach EUCF.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Zabrzańskie Innowacje Energetyczne - koncepcja rozwoju klastra energii
- "Usługa opracowanie dokumentacji projektowych dla WSOZ w Bydgoszczy-2"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.