eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wykonanie budynku mieszkalnego Nr 1 zlokalizowanego na działce 3/18 os. Ogrody w Elblągu dla Elbląskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Elblągu wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-01-21

Elbląg: Wykonanie budynku mieszkalnego Nr 1 zlokalizowanego na działce 3/18 os. Ogrody w Elblągu dla Elbląskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Elblągu wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 14641 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Elbląskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o., ul. Żyrardowska 51/2, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2362081, fax 055 2328938.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.etbselblag.gabo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie budynku mieszkalnego Nr 1 zlokalizowanego na działce 3/18 os. Ogrody w Elblągu dla Elbląskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Elblągu wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie budynku mieszkalnego Nr 1 zlokalizowanego na działce 3/18 os. Ogrody w Elblągu dla Elbląskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Elblągu wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Budownictwo wielorodzinne Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie budynku mieszkalnego Nr 1 zlokalizowanego na działce 3/18 os. Ogrody w Elblągu dla Elbląskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Elblągu wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu. Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, składające się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I. PRZEDMIARY ROBÓT: 1. Rodzaj opracowania: Przedmiar robót- branża budowlana Przedmiot opracowania: Budynek mieszkalny wielorodzinny 2. Nazwa zadania: Budynek mieszkalny wielorodzinny Rodzaj robót: inst.wewn.wod.-kan. 3. Nazwa inwestycji: Budynek mieszkalny 60-rodzinny - instalacja c.o. Branża: sanitarna 4. Nazwa inwestycji: Budynek Mieszkalny Branża: sanitarna 5. Rodzaj opracowania: Przedmiar Przedmiot opracowania: Instalacje elektryczne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym 6. Nazwa zadania: Budynek mieszkalny wielorodzinny Rodzaj robót: sieci i przył.wod.-kan. 7. Przedmiar robót Nazwa inwestycji: Budynek mieszkalny wielorodzinny Przedmiary robót wymienione w pkt I., przekazywane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. II. PROJEKTY BUDOWLANE i PROJEKTY WYKONAWCZE: 1. Rodzaj opracowania: Projekt Budowlany + Projekt Wykonawczy Branża: Architektura Nazwa inwestycji: Budynek mieszkalny wielorodzinny 2. Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy Przedmiot opracowania: Konstrukcja 3. Rodzaj opracowania: Projekt Budowlany + Projekt Wykonawczy Przedmiot opracowania: Instalacje wewnętrzne wod.-kan. dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego 4. Rodzaj opracowania: Projekt Budowlany + Projekt Wykonawczy Przedmiot opracowania: Instalacja c. o. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym 5. Rodzaj opracowania: Projekt Budowlany Przedmiot opracowania: Węzeł c.o. + c.w.u w budynku mieszkalnym wielorodzinnym 6. Rodzaj opracowania: Projekt Budowlany Przedmiot opracowania: Instalacje elektryczne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym 7. Rodzaj opracowania: Projekt Budowlany + Projekt Wykonawczy Przedmiot opracowania: Sieci i przyłącza wod.-kan. dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego 8. Rodzaj opracowania: Projekt Budowlany + Projekt Wykonawczy Przedmiot opracowania: Drogi 9. Rodzaj opracowania: Projekt wykonawczy Przedmiot opracowania: Projekt zieleni i elementów małej architektury B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 1. Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna - roboty budowlane Przedmiot opracowania: Budynek mieszkalny wielorodzinny 2. SPECYFIKACJE TECHNICZNE E-00.03 CENTRALNE OGRZEWANIE 3. SPECYFIKACJE TECHNICZNE E-00.03 WĘZEŁ C.O. + C.W.U 4. Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna - instalacje elektryczne Przedmiot opracowania: Budynek mieszkalny wielorodzinny 5. Rodzaj opracowania: SPECYFIKACJE TECHNICZNE Przedmiot opracowania: Sieci, przyłącza i instalacje wewnętrzne wod.-kan. dla budynku mieszkalnego 60-rodzinnego Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A.II. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ jest zgodnie z wolą pobierającego SIWZ przekazywany w wersji papierowej za opłatą na pisemny wniosek pobierającego SIWZ lub udostępniany jest do wglądu dla zainteresowanych w siedzibie Zamawiającego. ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ wraz z SIWZ udostępniony jest również na stronie internetowej Zamawiającego www.etbselblag.pl . Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania; Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru robót. Zamawiający korzystać będzie z uprawnień wynikających z instytucji rękojmi przez okres 3 miesięcy po upływie okresu gwarancji; Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji, jak również nie ujęte w dokumentacji a niezbędne do wykonania zadania tj. między innymi: doprowadzenie energii elektrycznej, wody dla potrzeb budowy, montaż liczników ich poboru, obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza i placu budowy (wodę, ciepło technologiczne, energię elektryczną, telefon, dozorowanie), niezbędne rusztowania, zajęcie terenu i pasa drogowego, dopuszczenie do czynnych urządzeń oraz wyposażenie obiektów w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem oraz wszelkie opłaty związane z dopuszczeniem inwestycji do użytkowania; W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy; W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁACZNIK NR 4 do SIWZ. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego: - kubatura - 19 274,11 m3, - pow. użytkowa mieszkań - 3 317,33 m2, - ilość klatek schodowych - 7, - ilość mieszkań - 60, - ilość garaży - 27, wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w pkt 3.1. SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczamy, że oferowane przez nas roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 360.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 300 000, 00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 60 1020 1752 0000 0802 0073 1422 w Banku PKO BP o/Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego, tj. w siedzibie Elbląskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., 82-300 Elbląg ul. Żyrardowska 51/2. Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu tj. wykonanie remontu, budowy lub przebudowy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej o kubaturze min. 2 000 m3 każdy; b) dysponowanie kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik budowy oraz kierownikami robót branżowych tj. robót elektrycznych i sanitarnych z których każdy ma łączny staż pracy jako kierownik robót min. 3 lata. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego; c) zatrudnianie przeciętnie w okresie ostatnich 3 lat min. 30 osób; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) osiągnięcie średnich przychodów ze sprzedaży i zrównanych z nimi przez ostatnie 3 lata obrotowe co najmniej w wysokości 4,0 mln zł; b) posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1,0 mln zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.4. i 6.5. SIWZ 4. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) c) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.6. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3) a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.7. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3) b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.8. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 4) Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Uwaga: a) W wykazie należy wymienić roboty budowlane potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2) a) ogłoszenia. b) W wykazie podając przedmiot zamówienia należy określić kubaturę budynku oraz rodzaj obiektu (mieszkalny lub użyteczności publicznej np. hotel, budynek biurowy, mieszkalno - usługowy itp.). c) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Uwaga: a) W wykazie osób należy wymienić osoby potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) b) ogłoszenia; b) W doświadczeniu kierownika budowy branży ogólnobudowlanej należy podać łączną liczbę lat pracy jako kierownik budowy; c) W doświadczeniu kierowników robót branżowych, tj. robót elektrycznych i sanitarnych należy podać odpowiednio: - łączną liczbę lat pracy jako kierownik robót elektrycznych, - łączną liczbę lat pracy jako kierownik robót sanitarnych; d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Uwaga: a) Dla potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) b) ogłoszenia, dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty: decyzje o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt 6.6. SIWZ - Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. - zgodnie z pkt 6.7. SIWZ - Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: a) Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. - zgodnie z pkt 6.8. SIWZ - Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.etbselblag.gabo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski Elbląg Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. Termin wykonania zamówienia: 360 dni od daty przekazania placu budowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.