eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisanica › Dowóz wraz z zapewnieniem opieki w jego trakcie uczniów do Zespołu Szkół w Pisanicy i Szkoły Podstawowej w Sypitkach oraz odwóz po zajęciach szkolnych w roku szkolnym 2008/2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Pisanica: Dowóz wraz z zapewnieniem opieki w jego trakcie uczniów do Zespołu Szkół w Pisanicy i Szkoły Podstawowej w Sypitkach oraz odwóz po zajęciach szkolnych w roku szkolnym 2008/2009.
Numer ogłoszenia: 146387 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Pisanicy, Pisanica 65, 19-314 Pisanica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6298392.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz wraz z zapewnieniem opieki w jego trakcie uczniów do Zespołu Szkół w Pisanicy i Szkoły Podstawowej w Sypitkach oraz odwóz po zajęciach szkolnych w roku szkolnym 2008/2009..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie wraz z zapewnieniem opieki w jego trakcie uczniów do Zespołu Szkół w Pisanicy oraz Szkoły Podstawowej w Sypitkach i odwożenie po zajęciach lekcyjnych, zgodnie z następującymi trasami: 1. Kulesze-Mazurowo-Pisanica (ilość km - 4,5; dzieci - 38). 2. Folwark Laski Wielkie-Laski Wielkie-Łoje-Makosieje-Sypitki-Laski Małe-Sypitki-Stacze-Kucze-Sypitki-Czyńcze-Pisanica [ilość km - 28; dzieci - 60 (jest to max ilość dzieci przebywających jednorazowo w autobusie, łączna ilość do przewiezienia wynosi: 74)]. Wykonawca dostarczy propozycję rozkładu godzinowego dowożenia z uwzględnieniem warunku, że czas dowozu oraz oczekiwania na rozpoczęcie lekcji nie będzie dłuższy niż 70 minut. Oprócz świadczenia dowozu usługa obejmuje również sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie przewozu. Obowiązki wynikające z opieki nad przewożonymi uczniami obejmują następujące czynności: a) zapewnienie bezpiecznego zajęcia miejsca w pojeździe i bezpiecznego opuszczenia pojazdu przez ucznia, b) niezwłoczne reagowanie w sytuacjach, gdy w trakcie wykonywania dowozu przewożone dziecko wykonuje czynności mogące wpłynąć na bezpieczeństwo jego i pozostałych pasażerów. Reagowanie polega na podjęciu wszelkich możliwych działań służących przywróceniu bezpieczeństwa przewozu dzieci. Dopuszcza się wykonywanie opieki przez kierowcę pojazdu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - koncesji, zezwolenia, lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, - posiadaniem aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej jedną usługą odpowiadającą wielkością i wartością przedmiotowi zamówienia, - wykaże się niezbędną ilością przystosowanych pojazdów do wykonania zamówienia, - wykaże, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia; 3) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia, stosując ocenę zerojedynkową. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie przetargu. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie, o których mowa w art. 24, ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków; 4) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 6) nie jest ostemplowana i podpisana przez osobę upoważnioną.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy na załączniku nr 1. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym wraz z propozycją rozkładu jazdy oraz wypisy z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego. 5. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w opłacaniu składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, którymi będzie realizowane zamówienie. 8. Kserokopie dowodów ubezpieczenia pojazdów, którymi będzie realizowane zamówienie. 9. Kserokopie praw jazdy oraz świadectw kwalifikacji kierowców, którzy będą realizowali zamówienie. 10. Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia przez opiekunów w zakresie bhp i udzielania pierwszej pomocy. 11. Dokument potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej jednej usługi odpowiadającej wielkością i wartością przedmiotowi zamówienia. Wszelkie dołączone do oferty dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalinowo.pl, bip.kalinowo.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespoł Szkół w Pisanicy, Pisanica 65, 19-314 Kalinowo lub Zespół Obsługi Szkół w Kalinowie, ul Kajki 1, 19-314 Kalinowo..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół w Pisanicy, Pisanica 65, 19-314 Kalinowo w sekretariacie lub Zespół Obsługi Szkół w Kalinowie, ul. Kajki 1, 19-314 Kalinowo..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.