eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa elektrod i kabli do diatermii chirurgicznej firmy Excalibur Plus, wyrobów do diatermii firmy Emed, klipsów tytanowych do operacji laparaskopowych, narzędzi do wideoduodenoskopu ED-3470TK, narzędzi do protezowania dróg żółciowych, narzędzi do biopsji oraz polipektomii, wysokociśnieniowych systemów drenażowych, narzędzi do usuwania złogów z moczowodu ... w podziale na 16 części. Sprawa ZP.3520/28/16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Biała Podlaska: Dostawa elektrod i kabli do diatermii chirurgicznej firmy Excalibur Plus, wyrobów do diatermii firmy Emed, klipsów tytanowych do operacji laparaskopowych, narzędzi do wideoduodenoskopu ED-3470TK, narzędzi do protezowania dróg żółciowych, narzędzi do biopsji oraz polipektomii, wysokociśnieniowych systemów drenażowych, narzędzi do usuwania złogów z moczowodu ... w podziale na 16 części. Sprawa ZP.3520/28/16
Numer ogłoszenia: 146375 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elektrod i kabli do diatermii chirurgicznej firmy Excalibur Plus, wyrobów do diatermii firmy Emed, klipsów tytanowych do operacji laparaskopowych, narzędzi do wideoduodenoskopu ED-3470TK, narzędzi do protezowania dróg żółciowych, narzędzi do biopsji oraz polipektomii, wysokociśnieniowych systemów drenażowych, narzędzi do usuwania złogów z moczowodu ... w podziale na 16 części. Sprawa ZP.3520/28/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektrod i kabli do diatermii chirurgicznej firmy Excalibur Plus, wyrobów do diatermii firmy Emed, klipsów tytanowych do operacji laparaskopowych, narzędzi do ideoduodenoskopu ED-3470TK, narzędzi do protezowania dróg żółciowych, narzędzi do biopsji oraz polipektomii, wysokociśnieniowych systemów drenażowych, narzędzi do usuwania złogów z moczowodu, przewodów bipolarnych do diatermii VIO 300D, elektrod zużywalnych do resektoskopu bipolarnego KM/8025, trokaru bezpiecznego z zaworem podwójnym, zestawów do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet, zestawów do odsysania pola operacyjnego przy wszczepianiu stawu biodrowego, igieł do nefrostomii, prowadników Lunderquista, zestawów do trepanobiopsji oraz klipsów polimerowych do zamykania naczyń do zabiegów endoskopowych i onkologicznych w podziale na 16 części. Sprawa ZP.3520/28/16.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.00.00-3, 33.14.16.21-9, 33.14.13.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt; Część 2 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 3 - 100,00 zł słownie zł: sto; Część 4 - 600,00 zł słownie zł: sześćset; Część 5 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt; Część 6 - 350,00 zł słownie zł: trzysta pięćdziesiąt; Część 7 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 8 - 200,00 zł słownie zł: dwieście; Część 9 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt; Część 10 - 450,00 zł słownie zł: czterysta pięćdziesiąt; Część 11 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 12 - 200,00 zł słownie zł: dwieście; Część 13 - 120,00 zł słownie zł: sto dwadzieścia; Część 14 - 150,00 zł słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 15 - 150,00 zł słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 16 - 150,00 zł słownie zł: sto pięćdziesiąt;

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2) Wypełnione formularze cenowe, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz. 3) Wypełniony załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy, że: a) zaoferowane wyroby w tym klipsownice (dotyczy części nr 3 i 16) są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; b) w przypadku wyboru jego oferty, na żądanie Zamawiającego w terminie określonym w § 4 ust. 3 projektu umowy (załącznik nr 1 do siwz), dostarczy mu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową. 4) Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
www.soldea.pl (dotyczy części nr 1, 4, 6, 8, 10 i 12-16).

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 i 1A do siwz)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamaw. udostępni siwz w formie papier., cena 20zł, pok. 104, bud. CDA, ul. Terebelska 57-65 lub za zal. poczt. 20zł+koszt przesyłki. Prośbę można przesłać na fax 83/4147297.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57- 65, 21- 500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie - załącznik nr 1 do siwz). 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Elektrody i kable do diatermii chirurgicznej EXCALIBUR PLUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby do diatermii firmy Emed.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Klipsy tytanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Narzędzia do wideoduodenoskopu typ ED-3470 TK firmy Pentax.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 32 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Narzędzia do protezowania dróg żółciowych przy użyciu wideoduodenoskopu typ ED-3470 TK firmy Pentax.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Narzędzia do biopsji oraz polipektomii podczas zabiegów endoskopowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wysokociśnieniowy system drenażowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Butelka do drenażu wysokociśnieniowego - 100 szt; poz. 2 - Dren Ch 18 do systemów wysokopróżniowych - 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Narzędzia do usuwania złogów z moczowodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Kleszczyki do usuwania złogów z moczowodu - 2 szt; poz. 2 - Nożyk do nacinania zwężeń moczowodu - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przewód bipolarny do diatermii VIO 300D firmy ERBE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewód bipolarny do diatermii VIO 300D firmy ERBE - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Elektrody zużywalne do resektoskopu bipolarnego KM/8025 firmy STORZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Elektroda pętla tnąca do resektoskopu bipolarnego - 36 szt; poz. 2 - Elektroda pętla koagulacyjna do resektoskopu bipolarnego - 6 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Trokar bezpieczny z zaworem podwójnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trokar bezpieczny z zaworem podwójnym - 1 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestawy do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet - 35 zest.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw do odsysania pola operacyjnego przy wszczepianiu stawu biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do odsysania pola operacyjnego przy wszczepianiu stawu biodrowego - 210 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Igła do nefrostomii, prowadnik Lunderquista.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Igła do nefrostomii - 50 szt; poz. 2 - Stalowy prowadnik Lunderquista - 70 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestawy do trepanobiopsji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) 9 G x 150mm - 80 szt; b) 8 G x 150mm - 80 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Klipsy polimerowe do zamykania naczyń (do zabiegów endoskopowych i onkologicznych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozm. L - 360 szt; rozm ML - 360 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.