eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa staplerów jednorazowych , ładunków do staplerów, klipsów naczyniowych oraz siatek chirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Bydgoszcz: Dostawa staplerów jednorazowych , ładunków do staplerów, klipsów naczyniowych oraz siatek chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 146336 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, fax 052 3655752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa staplerów jednorazowych , ładunków do staplerów, klipsów naczyniowych oraz siatek chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa staplerów jednorazowych , ładunków do staplerów, klipsów naczyniowych oraz siatek chirurgicznych Grupa 1 - Stapler jednorazowy okrężny z kontrolowanym dociskiem lub automatycznym systemem docisku zszywki Grupa 2 - Ładunki do staplera wielorazowego z nożem lub stapler liniowy jednorazowy z nożem Grupa 3 - Ładunki do staplera poprzecznego bez noża lub stapler jednorazowy bez noża Grupa 4 - Klipsy naczyniowe tytanowe Grupa 5 - Klipsy naczyniowe wchłanialne Grupa 6 - Siatki chirurgiczne przepuklinowe Zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert na wszystkie grupy. Zamawiający nie dopuszcza wariantowego składania ofert.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: a)Wykonawca musi spełnić wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia-Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn, że: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego -c) Wykonawca zaakceptuje termin płatności minimum 30 dni od dnia wystawienia faktury 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz informacji zwartych w formularzu oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu dostarczyli następujące dokumenty a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605); 2. Inne wymagane dokumenty a) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na oferowany przedmiot zamówienia - aktualnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). b) Wykonawca zobowiązany jest do załączenia matariałów potwierdzających zaoferowane parametry przedmiotu zamówienia (prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub katalogi lub część katalogów lub inne posiadane dokumenty).Wymienione dokumenty mogą być załączone w języku angielskim. 3. Wymagane oświadczenia: a. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobrać w wersji elektr. na str www.biziel.pl lub w siedzibie przy ul. Ujejskiego 75 pok.. 39 po okazaniu dowodu wpłaty w kasie Szpitala lub za pobr. poczt. lub f-mą kurier. Cena SIWZ 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - w kancelarii Szpitala, lok. 46A - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy: NZZ/21/D/08, Miejsce i termin otwarcia ofert Siedziba Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - Sala Narad- niski parter -w dniu 09.07.2008 roku o godzinie 11:00, Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www. biziel. pl oraz można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75, lok.39 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobraniem pocztowym lub przy udziale firmy kurierskiej( plus koszty przesyłki) , Cena SIWZ 20 zł, Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w godzinach 7:30 - 15:00, Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami Jacek Uchański tel. (052) 36-55-491,431 - w godzinach 8.00 - 14.00 Blok OperacyjnyI, Izabela Smejlis tel. (052) 36-55-296, w godz. 8.00-15.00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, e-mail - przetargi@biziel.pl , NIP 953-22-92-539 , REGON: 001281679-00019, Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej , Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stapler jednorazowy okrężny z kontrolowanym dociskiem lub automatycznym systemem docisku zszywki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler jednorazowy okrężny z kontrolowanym dociskiem lub automatycznym systemem docisku zszywki, rozmiar 28 do 34 mm rozmiar 25 mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ładunki do staplera wielorazowego z nożem lub stapler liniowy jednorazowy z nożem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładunki do staplera wielorazowego z nożem lub stapler liniowy jednorazowy z nożem , 90 mm lub jednorazowe 75-90 mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ładunki do staplera poprzecznego bez noża lub stapler jednorazowy bez noża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładunki do staplera poprzecznego bez noża lub stapler jednorazowy bez noża, 55 mm zszywka 4,8 mm, 30 mm zszywka 4,8 mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Klipsy naczyniowe tytanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy naczyniowe tytanowe - medium - large w magazynku po 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Klipsy naczyniowe wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy naczyniowe wchłanialne, PDS w magazynku po 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Siatki chirurgiczne przepuklinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki chirurgiczne przepuklinowe, 6cm x 11cm , 15cm x 15 cm, 15 cm x 30cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.