eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › DOSTAWA SPRZĘTU DO PROJEKCJI CYFROWEJ, EKRANU I NAGŁOŚNIENIA KINOWEGO DLA CHOJNICKIEGO DOMU KULTURY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Chojnice: DOSTAWA SPRZĘTU DO PROJEKCJI CYFROWEJ, EKRANU I NAGŁOŚNIENIA KINOWEGO DLA CHOJNICKIEGO DOMU KULTURY
Numer ogłoszenia: 146323 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chojnicki Dom Kultury , ul. Swarożyca 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 0-52 3972215, faks 0-52 3972215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chdk-chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU DO PROJEKCJI CYFROWEJ, EKRANU I NAGŁOŚNIENIA KINOWEGO DLA CHOJNICKIEGO DOMU KULTURY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę i montaż zestawu kinowego do projekcji 2D i 3D w systemie pasywnym, b) dostawę i montaż ekranu do projekcji 3D na istniejącej konstrukcji metalowej, odpowiedniego do zaoferowanego projektora, c) dostawę i montaż systemu nagłośnienia kinowego, d) zestrojenie projektora z systemem nagłośnienia i zespołem ekranowym, e) dostawę, instalację, uruchomienie i zestrojenie urządzeń wraz z przeszkoleniem pracowników w obsłudze zamówionego sprzętu. Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę ma być fabrycznie nowy, nieużywany, tj. nie był przedmiotem wystaw i prezentacji, nie obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, w ilości i o parametrach technicznych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę musi być dopuszczony do sprzedaży w Polsce i posiadać certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Dostarczony sprzęt nie będzie posiadać wad fizycznych i prawnych oraz będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji obciążających zamawiającego. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) uczestnictwo Wykonawcy podczas pierwszej projekcji u Zamawiającego, b) dostarczenie instrukcji obsługi, atestów, aprobat technicznych wraz z dokumentacją techniczną projektora (wszystko w języku polskim), c) wykonanie zasilania, wentylacji w kabinie i wymiana okienka projekcyjnego, d) udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wszystkie dostarczone urządzenia, e) dostarczenie Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy karty gwarancyjnej, f) termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a zakończony dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad, czy też usterek, g) maksymalny termin realizacji usług serwisowych wynosi 12 godzin w dni robocze, 16 godzin w dni świąteczne. Przez termin realizacji usług serwisowych Zamawiający rozumie czas, w jakim Wykonawca jest zobowiązany usunąć zgłoszone usterki lub dostarczyć urządzenia zamienne, h) świadczenie przeglądu gwarancyjnego minimum jeden raz w roku w okresie gwarancji (w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego), i) świadczenie serwisu dotyczącego wykrytych usterek i wad przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji, j) świadczenie serwisu pogwarancyjnego (wg odrębnej umowy zawartej po okresie gwarancyjnym) oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 3 lata od upływu gwarancji. Czas dostępu do serwisu nie dłuższy niż 24 godziny, k) zapewnienie 24-godzinnego zdalnego monitoringu na dostarczony sprzęt i zobowiązanie się Dostawcy do realizacji napraw oprogramowania w czasie rzeczywistym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 31.51.70.00 - Lampy łukowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 51.31.30.00 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wskazanych w rozdz. VI SIWZ. Zamawiający podkreśla, że z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełni ustalone warunki udziału w postępowaniu.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ . Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wskazanych w rozdz. VI SIWZ. Zamawiający podkreśla, że z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełni ustalone warunki udziału w postępowaniu.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zadania. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawie wraz z montażem kinowym sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI wraz z ekranem i nagłośnieniem o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto każda dostawa, z podaniem wartości, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Jako 1 dostawę należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy wykonawcą a Zamawiającym. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożyć oświadczenie dot. przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wskazanych w rozdz. VI SIWZ. Zamawiający podkreśla, że z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełni ustalone warunki udziału w postępowaniu.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wskazanych w rozdz. VI SIWZ. Zamawiający podkreśla, że z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełni ustalone warunki udziału w postępowaniu.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wskazanych w rozdz. VI SIWZ. Zamawiający podkreśla, że z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełni ustalone warunki udziału w postępowaniu.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dostarczenie instrukcji obsługi, atestów, aprobat technicznych wraz z dokumentacją techniczną projektora (wszystko w języku polskim). Udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wszystkie dostarczone urządzenia. Dostarczenie Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy karty gwarancyjnej. Świadczenie przeglądu gwarancyjnego minimum jeden raz w roku w okresie gwarancji (w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego). Świadczenie serwisu dotyczącego wykrytych usterek i wad przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji. Świadczenie serwisu pogwarancyjnego (wg odrębnej umowy zawartej po okresie gwarancyjnym) oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 3 lata od upływu gwarancji. Czas dostępu do serwisu nie dłuższy niż 24 godziny. Zapewnienie 24-godzinnego zdalnego monitoringu na dostarczony sprzęt i zobowiązanie się Dostawcy do realizacji napraw oprogramowania w czasie rzeczywistym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy: a.zmiana strony umowy, tylko w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, b.zmiana terminu realizacji zamówienia: - konieczność wykonania zamówień dodatkowych , od których jest uzależnione wykonanie zamówienia podstawowego; - aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; - wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych; c.zmiany warunków i terminów płatności i inne: - nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, zmiana kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia; - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; - aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; - wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych Powyższe postanowienia wymienione w pkt. 4 lit. a. - c. stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy z dn. 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana rachunku bankowego), b. zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony. Zmiana kluczowego personelu wykonawcy/zamawiającego oraz zmiana podwykonawców nie skutkują koniecznością zmiany umowy. Jako siły wyższe uznaje się: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. Jeżeli umawiające się strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów z powodów wymienionych w pkt. 6, to zachowują one prawo do wnioskowania o przesunięcie terminów wykonania usługi o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chdk-chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chojnicki Dom Kultury, ul. Swarożyca 1, 89-600 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Chojnicki Dom Kultury, ul. Swarożyca 1, 89-600 Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany będzie z programu operacyjnego Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej: Rozwój kin - Cyfryzacja, nazwa zadania: Zakup sprzętu do projekcji cyfrowej dla Chojnickiego Domu Kultury - Modernizacja kin, nazwa zadania: Zakup ekranu i systemu nagłośnienia kinowego dla Chojnickiego Domu Kultury.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.