eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu kompleksu nieruchomości służbowej w Przemyślu oraz nieruchomości służbowych w Medyce i Hermanowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Przemyśl: Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu kompleksu nieruchomości służbowej w Przemyślu oraz nieruchomości służbowych w Medyce i Hermanowicach
Numer ogłoszenia: 146322 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu kompleksu nieruchomości służbowej w Przemyślu oraz nieruchomości służbowych w Medyce i Hermanowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu: a. I część zamówienia - Kompleksu nieruchomości służbowej w Przemyślu, ul. Mickiewicza 34, b. II część zamówienia - Placówki SG w Medyce (teren dawnej strażnicy, budynek nr 159, 160), c.III część zamówienia - Placówki SG w Hermanowicach. 2. Usługa obejmuje czynności: - wywozu stałych odpadów komunalnych zgodnie z umową, - uprzątnięcia nieczystości luzem, powstałych w wyniku ładowania, bądź w wyniku opóźnionego wywozu, - odstawienia opróżnionych pojemników na miejsce, 3. Zasady wywozu odpadów przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.). 2. Wykonawca ma posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usuwania odpadów komunalnych na terenie objętym zamówieniem tj. odpowiednio dla części zamówienia: gmina Medyka, gmina Przemyśl i miasto Przemyśl, wydane na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 1996r. Nr 132 poz. 662 z późniejszymi zmianami). 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 p.z.p.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605z późniejszymi zmianami) - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wg formularza stanowiącego zał. nr 5, 6, 7 do SIWZ; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia: 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie usuwania odpadów komunalnych na terenie objętym zamówieniem, wydanego na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 1996r. Nr 132 poz. 662 z późniejszymi zmianami). 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/osoby określoną/e w rejestrze/zaświadczeniu zgodnie ze wskazanym sposobem reprezentowania i składania oświadczeń bądź osobę/osoby posiadającą/e pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania i składania oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką) osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgranicza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej 37-700 Przemyśl ul. Mickiewicza 34 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 11:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej 37-700 Przemyśl ul. Mickiewicza 34 Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający podpisze z wybranym wykonawcą umowę zgodnie z dołączonym do SIWZ wzorem umowy. Do przedstawionego wzoru umowy zostaną wprowadzone wszystkie zobowiązania Wykonawcy wyłonionego w trakcie procedury i wynikające z przedstawionej przez niego oferty. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w zakresie ceny za realizację zamówienia w przypadku znacznego wzrostu: - opłat za korzystanie ze środowiska, - opłat za składowanie odpadów na składowiskach, - opłat za utylizację odpadów komunalnych, - cen paliw i tym samym wzrostem kosztów transportu. Zmiana ceny może być wprowadzona po zaakceptowaniu nowych cen przez Zamawiającego od następnego miesiąca po podpisaniu aneksu do umowy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu kompleksu nieruchomości służbowej w Przemyślu, ul. Mickiewicza 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu kompleksu nieruchomości służbowej w Przemyślu, ul. Mickiewicza 34 Usługa obejmuje czynności: - wywozu stałych odpadów komunalnych zgodnie z umową, - uprzątnięcia nieczystości luzem, powstałych w wyniku ładowania, bądź w wyniku opóźnionego wywozu, - odstawienia opróżnionych pojemników na miejsce,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu kompleksu Placówki SG w Medyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu Placówki SG w Medyce (teren dawnej strażnicy, budynek nr 159, 160) Usługa obejmuje czynności: - wywozu stałych odpadów komunalnych zgodnie z umową, - uprzątnięcia nieczystości luzem, powstałych w wyniku ładowania, bądź w wyniku opóźnionego wywozu, - odstawienia opróżnionych pojemników na miejsce,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu kompleksu Placówki SG w Hermanowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu Placówki SG w Hermanowicach Usługa obejmuje czynności: - wywozu stałych odpadów komunalnych zgodnie z umową, - uprzątnięcia nieczystości luzem, powstałych w wyniku ładowania, bądź w wyniku opóźnionego wywozu, - odstawienia opróżnionych pojemników na miejsce,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.