eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzycim › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych i w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach projektu Dajmy szansę - czas na aktywność w gminie Drzycim którego realizatorem jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drzycimiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Promocja integracji społecznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-07

Drzycim: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych i w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach projektu Dajmy szansę - czas na aktywność w gminie Drzycim którego realizatorem jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drzycimiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Promocja integracji społecznej.
Numer ogłoszenia: 146312 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106686 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 17 042, faks 52 33 17 079 wew. 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych i w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach projektu Dajmy szansę - czas na aktywność w gminie Drzycim którego realizatorem jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drzycimiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Promocja integracji społecznej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych i w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach projektu Dajmy szansę - czas na aktywność w gminie Drzycim którego realizatorem jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drzycimiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Promocja integracji społecznej. 2. Zakres tematyczny kursów/szkoleń (teoria i praktyka) dla beneficjentów w ramach zawartych kontraktów socjalnych: a) szkolenie z zakresu obsługi kas fiskalnych - 4 osoby (30 godz. dla każdej osoby) b) szkolenie z zakresu cukiernik - 2 osoby ( 60 godz. dla każdej osoby) c) szkolenie z zakresu pracownik administracyjno-biurowy - 1 osoba ( 60 godz. dla osoby) d) kurs komputerowy -2 osoby ( 30 godz. dla każdej osoby) e) kurs obsługi wózków jezdniowych wraz z uprawnieniami - 2 osoby (67 godz. dla każdej osoby) f) trening kompetencji społecznych - 11 osób (48 godz. dla każdej osoby), który obejmuje komunikację interpersonalną, trening asertywności, umiejętności społeczne. g) porady prawne - 11 osób (6 godz. dla każdej osoby: 5 godz. zajęć grupowych i 1 godz. zajęć indywidualnych) h) wsparcie psychologiczne - 11 osób (6 godz. dla każdej osoby: 4 godz. zajęć grupowych i 2 godz. wsparcia indywidualnego) i) doradztwo zawodowe - 11 osób (34 godz. dla każdej osoby: 33 godz. zajęć grupowych i 1 godz. wsparcia indywidualnego), które obejmuje opracowanie IPD. Przewiduje się również zajęcia z aktywnego poszukiwania pracy w tym przygotowanie CV i listu motywacyjnego, przećwiczenie rozmowy kwalifikacyjnej, podstawowe informacje nt.metod poszukiwania pracy. 3. Zakres tematyczny kursów/szkoleń (teoria i praktyka) dla 10 beneficjentów w ramach PAL: a) Trening kompetencji społecznych - 10 osób (30 godz. zajęć grupowych- zajęcia przez jeden tydzień po 6 godz. dziennie), który obejmuje: mój typ osobowości, potrzeba rozwoju, edukacji, samorealizacji, dostrzeżenia własnych potrzeb rozwojowych, kobieta i jej potrzeba zmian, zajęcia z fryzjerką i wizażystką, zajęcia z pozytywnego myślenia i inne. b) Szkoła Rodzica - 10 osób (30 godz. zajęć grupowych- zajęcia raz w tygodniu po 5 godz. + 6 godz. na wyjazd edukacyjno-poznawczy do Myślęcinka, w wyjeździe udział wezmą BO + dzieci tj. 40 osób), która obejmuje zasady zdrowego stylu życia, fazy rozwoju dziecka, psychologia wychowawcza, zaburzenia rozwoju dziecka, kontakt z dzieckiem. c) Doradztwo zawodowe - 10 osób (10 godz. zajęć grupowych i 3 godz. zajęć indywidualnych), w tym opracowanie IPD. Po zakończonym szkoleniu z doradztwa zawodowego Wykonawca skieruje 5 uczestniczek na podstawie opracowanego IPD na szkolenia zawodowe. Wykonawca zapewni i sfinansuje koszty dojazdu/noclegu/powrotu oraz całodobowe wyżywienie. d) w ramach PAL Wykonawca przeprowadzi działania o charakterze środowiskowym - badania diagnostyczne wśród klientów GOPS (ankiety)- 10 osób oraz opracuje raport dotyczący potrzeb i zasobów społeczności lokalnych (10 osób). We wnioskach z badań diagnostycznych i raporcie należy uwzględnić również otoczenie uczestników PAL-u. e) w ramach PAL Wykonawca zorganizuje imprezę dodatkową: festyn rodzinny edukacyjno-integracyjny z pogadanką na temat przemocy w rodzinie dla uczestników PAL-u (10 osób) i tzw. ich otoczenia (czyli dodatkowo 30 osób). W programie przewiduje się dmuchane atrakcje dla dzieci, konkursy dla dzieci i dorosłych z nagrodami, wyżywienie. 4. Wykonawca zleci i sfinansuje badania lekarskie dla beneficjentów w celu określenia zdolności do udziału w danym kursie/szkoleniu. 5. Okres trwania kursów/szkoleń: od dnia podpisania umowy do 30 września 2011 r. 6. Kursy/szkolenia zawodowe winny odbywać się w dniach roboczych, między godziną 8:00 a 17:00. 7. Miejsce szkolenia: preferowany Drzycim. W przypadku realizacji szkoleń poza Drzycimiem Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport beneficjentów z Drzycimia do miejsca szkolenia i z powrotem własnym środkiem transportu tj. busem lub autobusem. 8. Zapewnienie cateringu podczas trwania kursów/szkoleń złożonego z: a) ciepłego posiłku w postaci - obiadu jednodaniowego: ziemniaki lub frytki, surówka, mięso (w przypadku, jeśli liczba godzin w danym dniu kursu/szkolenia przekracza 6) b) baru kawowego - kawa, herbata, ciasto świeże c) zimnych napoi (woda mineralna gazowana i niegazowana). 9.Zapewnienie każdemu beneficjentowi materiałów szkoleniowych, dydaktycznych oraz pomocniczych odpowiadających tematyce kursów/szkoleń w tym istnieje możliwość opracowania i wydawania skryptów lub zakup podręczników. 10. Zapewnienie każdemu beneficjentowi, jeśli jest to wymagane, odzieży ochronnej i obuwia na czas realizacji zajęć praktycznych. 11. Prowadzenie ewaluacji zajęć: a) ankiety na początku i na końcu zajęć b) wskaźniki c) listy obecności d) lista potwierdzająca odbiór materiałów szkoleniowych e) lista potwierdzająca otrzymanie posiłku f) dzienniki zajęć g) certyfikaty bądź zaświadczenia ukończenia kursów/szkoleń h) zdjęcia dokumentujące realizację kursów/szkoleń i) testy wiedzy i umiejętności - pomiar raz w miesiącu. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń będących przedmiotem zamówienia musi odbywać się w pomieszczeniach do tego przeznaczonych. 2. Miejsce szkolenia: preferowany Drzycim. W przypadku realizacji szkoleń poza Drzycimiem, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport beneficjentów z Drzycimia do miejsca szkolenia i z powrotem własnym środkiem transportu tj. busem lub autobusem. 3. Organizowanie zajęć praktycznych musi odbywać się w pracowniach (placówkach, jednostkach, zakładach) przeznaczonych do prowadzenia kursów/szkoleń zawodowych, wyposażonych w sprzęt niezbędny do odbycia zajęć praktycznych w danym zawodzie. 4. Wykonawca zapewnia beneficjentom środki piśmienne i materiały dydaktyczne (narzędzia) niezbędne do udziału w szkoleniach oraz odbycia zajęć praktycznych. 5. Wykonawca zapewnia każdemu beneficjentowi, jeśli jest to wymagane, odzież ochronną i obuwie na czas realizacji zajęć praktycznych. 6. Wykonawca zapewnia catering: ciepły posiłek - obiad jednodaniowy (ziemniaki lub frytki, surówka, mięso), jeśli liczba godzin w danym dniu kursu/szkolenia przekracza 6, bar kawowy: kawa, herbata, ciasto świeże, zimne napoje (woda mineralna gazowana i niegazowana). 7. Wykonawca - zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216) - winien prowadzić odpowiednią dokumentację przebiegu kształcenia. 8. Wykonawca zapewnia wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu/szkolenia zawodowego według wzoru i na zasadach określonych przepisami rozporządzenia o którym mowa w pkt. 7. 9. Wszelkie uwagi Zamawiającego związane z jakością i ilością prowadzonych zajęć ( w tym zajęć praktycznych) Wykonawca uwzględni, najpóźniej w następnym dniu wyznaczonym na odbycie danego szkolenia. 10. Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednią kadrę, sprzęt, pomoce dydaktyczne oraz pomieszczenia do odbywania szkoleń będących przedmiotem zamówienia. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia zorganizowania i przeprowadzania kursów/szkoleń, zgodnie z wymogami prawa określonymi w odrębnych przepisach i w zakresie zgodności z tymi przepisami. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i p. poż. w trakcie szkoleń i zajęć praktycznych. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizję lokalną pomieszczeń przeznaczonych do szkoleń (i zajęć praktycznych) przed zawarciem umowy. 14. Wykonawca sporządzi ewaluację całego zadania i raport ewaluacyjny. PODWYKONAWSTWO: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części lub całości przedmiotu zamówienia przez Podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zleci Podwykonawcy wykonanie części przedmiotu zamówienia, Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, a także poda nazwy (firmy) proponowanych Podwykonawców. 2)Wykonawca zobowiązuje się do koordynacji prac przez Podwykonawcę i ponosi przed Zamawiającym odpowiedzialność za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Promocja integracji społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM NAUCZANIA LET S GO, ul. Gimnazjalna 3, 86-100 Świecie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63983,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49405,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49405,00 / Oferta z najwyższą ceną: 151917,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.