eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bemowo Piskie › DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Bemowo Piskie: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 146303 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2098, ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Bemowo Piskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4372000, fax 087 4372065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2098.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych (21000000-3 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru; 22000000-0 - Różne rodzaje druków i wyroby do drukowania; 24000000-4 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe; 25000000-1 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy; 28000000-2 - Gotowe wyroby i materiały; 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne; 36800000-9 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne; 17342100-2 - Syntetyczna nić do szycia) wymienionych w zał. nr 1 do SIWZ, dostarczone środkiem transportu Dostawcy, na jego koszt i ryzyko do magazynu Odbiorcy. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie w terminie 2 dni od daty złożenia zamówienia na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub faksem. Towar i zamawiana ilość - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Wszystkie artykuły papiernicze, biurowe dostarczane przez Dostawcę powinny być wyprodukowane po 1 marca 2008r. Natomiast artykuły eksploatacyjne do urządzeń biurowych powinny być wyprodukowane po 1 maja 2008 r. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (np. kaseta, bęben światłoczuły, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe nieregenerowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całość ani w część w skład innych materiałów (nieużywane). Materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach, takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/toneru, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Dostawca składając ofertę Rozwiązanie równoważne musi dołączyć oświadczenie, że zaproponowane produkty spełniają te wymagania (zał. nr 2). Dostawca składając ofertę na materiały eksploatacyjne - Rozwiązanie równoważne, dołączy oświadczenie, że wszystkie uszkodzenia wynikłe z faktu użycia równoważnych materiałów eksploatacyjnych będą usuwane w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu na koszt Dostawcy (zał. nr 2). W przypadku dostarczenia produktów równoważnych dotyczących materiałów eksploatacyjnych, Dostawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów napraw gwarancyjnych za sprzęt Zamawiającego, który objęty jest gwarancją, a uległ uszkodzeniu w wyniku dostarczenia produktów równoważnych. Jeżeli w trakcie trwania Umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Dostawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.00.00.00 - Różne rodzaje druków i wyroby do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 17.34.21.00 - Syntetyczna nić do szycia Kod CPV wg słownika 2008: 19.44.21.00 - Syntetyczna nić do szycia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006r.) 5. Wykonawca musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymagane w niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych dokumentów wymaganych przez zamawiającego. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnianie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poniższe wymagania wynikają z przepisów ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych - (Dz. U. Nr 233, poz. 1655 z 2007r.) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być spełniane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z dnia 19.05.2006r.). 1. Oświadczenie dot. złożenia oferty równoważnej zał. nr 2. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Ustawą - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3. Oświadczenia i dokumenty wyżej wymienione muszą być przedstawione w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5. Certyfikaty potwierdzające parametry jakościowe papieru i tonerów ( Zał.nr.1) do pozycji Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski - tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę. Dokumenty wyżej wymienione są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę (np. poświadczam za zgodność z oryginałem - data Podpis Wykonawcy ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2098.wp.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2098 w Bemowie Piskim ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: kancelaria jawna w bud. nr 7 pokój 101 Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.