Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Suwałki: Wykonanie nawierzchni parkingu przy Zespole Szkół w Dowspudzie.
Numer ogłoszenia: 146269 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Ogrodowa 57, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5657085, fax 087 5679221.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni parkingu przy Zespole Szkół w Dowspudzie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni parkingu przy Zespole Szkół w Dowspudzie. Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej o grub. 5 cm, w-wa ścieralna 759 m2. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - brukowej 1049 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy 4) zrealizowali co najmniej dwa zadania publiczne o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym w ciągu ostatnich 5 lat 5) mają zapewniony dostęp do laboratorium drogowego 6) posiadanie lub zapewniony dostęp do materiałów i sprzętu wymaganego do wykonania nawierzchni z mas bitumicznych na gorąco: a) wytwórnię mas bitumicznych z komputerową bieżącą kontrolą dozowania składników produkowanej masy, w odległości umożliwiającej prawidłowe rozłożenie i zagęszczenie masy mineralno-bitumicznej o wymaganej temperaturze b) układarka z możliwością wstępnego zagęszczenia c) walce stalowe do mas bitumicznych min. 2 szt. d) walec ogumiony e) równiarka f) koparka o pij. łyżki min. 0,6 m3 g) samochody samowyładowcze 10 - 20 Mg z przykryciem brezentowym - min. 3 szt. tj. udokumentują posiadanie powyższego sprzętu i urządzeń w Wykazie sprzętu 7) udzielenie 3-letniej gwarancji na wykonane roboty 8) akceptowanie warunków zawartych w niniejszej specyfikacji..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta Formularz ofertowy. 2. Formularz cenowy (kosztorys ofertowy). 3. Poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopii aktualnego wpisu (odpisu) z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Poświadczone przez oferenta za zgodność z oryginałami kopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień). 5. Poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 6. Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu oferenta. 7. Wykaz wykonanych robót drogowych o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym jak zamówienie, w okresie ostatnich 5 lat z załączeniem referencji potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (dla robót wykonywanych na rzecz tut. ZDP referencje nie są wymagane). 8. Wykaz sprzętu. 9. Podpisane oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art. 22. 10. Oświadczenie, że akceptuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach, ul. Ogrodowa 57, 16-400 Suwałki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach, ul. Ogrodowa 57, 16-400 Suwałki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego.
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy - Zdroju.
- Wykonanie dodatkowego zjazdu na posesję IMGW-PIB w Krakowie
- "Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna - etap I".
- "Budowa kompleksu sportowego w miejscowości Świecie nad Osą z budynkami gospodarczo - magazynowymi i zapleczem socjalnym - etap I"
- "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynków mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Kozienicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Zrębice - gmina Olsztyn wraz z infrastrukturą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.