eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świątki › Remont oczyszczalni ścieków w Świątkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-21

Świątki: Remont oczyszczalni ścieków w Świątkach
Numer ogłoszenia: 146266 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Świątkach, Świątki 87, 11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6169883, 6169890 w. 109, fax 089 6169822.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatki.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont oczyszczalni ścieków w Świątkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont oczyszczalni ścieków w miejscowości Świątki. Wielkość oczyszczalni objętej remontem: Qśr.d = 200 m3/d. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie projektu wykonawczego remontu oczyszczalni w Światkach we wszystkich niezbędnych branżach inżynierskich w zakresie części mechanicznej obejmującej piaskownik i kratę, 2) Wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projektach, 3) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (uporządkowania terenu po pracach ), 4) Uruchomienie oraz wykonanie rozruchu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Prowadzić działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności lub dysponować osobami posiadającymi stosowne uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane Prawem budowlanym, a opisane w niniejszym ogłoszeniu. 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia poprzez wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy, to w tym okresie wykonaniem z należytą starannością remontu minimum jednej oczyszczalni ścieków w zakresie części mechanicznejo minimalnych parametrach odpowiadających przedmiotowi zamówienia 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: a)Minimum jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie - kierownik robót instalacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Zamawiający określając minimalne wymogi dla każdej z osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający dokona oceny spełniania przedstawionych powyżej warunków jako warunków minimalnych wg formuły: spełnia - nie spełnia. 2.Wykonawców spełniających warunki minimalne określone w treści ogłoszenia, Zamawiający oceni z zastosowaniem następujących kryteriów: a)Doświadczenie zawodowe - za każdy wykonany obiekt oczyszczalni sekwencyjnej o minimalnych parametrach wskazanych w ogłoszeniu przyzna 1 pkt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.50 w związku art. 22, ust. 1 ustawy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3.Wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju robót, ich wartości, dat wykonania i miejsc wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane przez wykonawcę należycie. 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywany przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzające kwalifikacje osób wymienionych w wykazie: kserokopie dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi na dzień składania wniosków zaświadczeniami o wpisie na odpowiednią listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=178

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świątki 11-008 Świątki 87 Pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Świątki 11-008 Świątki 87 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.