eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii-Curie Sklodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawyPN/18-09/NA)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii-Curie Sklodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/18-09/NA)
Numer ogłoszenia: 146247 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii-Curie Sklodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/18-09/NA).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa i instalacja KOMPUTERÓW OSOBISTYCH dla jednostki nr 469 UMCS w Lublinie Część 2 - Dostawa i instalacja SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO dla jednostki nr 450 UMCS w Lublinie Część 3 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 388 UMCS w Lublinie Część 4 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 312 UMCS w Lublinie Część 5 - Dostawa i instalacja SKANERA A3 dla jednostki nr 392 UMCS w Lublinie Część 6 - Dostawa i instalacja SKANERA FOTOGRAFICZNEGO A4 dla jednostki nr 390 UMCS w Lublinie Część 7 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 397 UMCS w Lublinie Część 8 - Dostawa i instalacja MONITORÓW LCD dla jednostki nr 468 UMCS w Lublinie Część 9 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 454 UMCS w Lublinie Część 10 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKÓW dla jednostki nr 313 UMCS w Lublinie Część 11 - Dostawa i instalacja LAPTOPA dla jednostki nr 317 UMCS w Lublinie Część 12 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 376 UMCS w Lublinie Część 13 - Dostawa i instalacja MINI NOTEBOOKA dla jednostki nr 367 UMCS w Lublinie Część 14 - Dostawa i instalacja KOMPUTERA OSOBISTEGO dla jednostki nr 368 UMCS w Lublinie Część 15 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 323 UMCS w Lublinie Część 16 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 437 UMCS w Lublinie Część 17 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 473 UMCS w Lublinie Część 18 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 347 UMCS w Lublinie Część 19 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 412 UMCS w Lublinie Część 20 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 391 UMCS w Lublinie Część 21 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 389 UMCS w Lublinie Część 22 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 205 UMCS w Lublinie Część 23 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 472 UMCS w Lublinie Część 24 - Dostawa i instalacja DRUKAREK dla jednostki nr 484 UMCS w Lublinie Część 25 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKÓW dla jednostki nr 490 UMCS w Lublinie Część 26 - Dostawa i instalacja NETBOOKÓW dla jednostki nr 496 UMCS w Lublinie Część 27 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 547 UMCS w Lublinie Część 28 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 546 UMCS w Lublinie Część 29 - Dostawa i instalacja RZUTNIKA MULTIMEDIALNEGO dla jednostki nr 442 UMCS w Lublinie Część 30 - Dostawa i instalacja PROJEKTORÓW I EKRANÓW dla jednostki nr 548 UMCS w Lublinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w punkcie 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. -3-, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. -3-. 4) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 6 punkt 1, 2, dla każdego partnera z osobna. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: - Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5) Opis oferowanego towaru złożony w postaci umożliwiającej porównanie go z wymaganiami SIWZ określonymi w Załączniku nr 1. 6a. Podwykonawcy: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET MARII- CURIE SKŁODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII- CURIE SKŁODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1210.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.