eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy ul. Wrocławskiej 17 w Ząbkowicach Śl. - Sala gimnastyczna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Ząbkowice Śląskie: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy ul. Wrocławskiej 17 w Ząbkowicach Śl. - Sala gimnastyczna
Numer ogłoszenia: 146241 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230238 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ząbkowicki, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy ul. Wrocławskiej 17 w Ząbkowicach Śl. - Sala gimnastyczna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych zadania pn. Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy ul. Wrocławskiej 17 Ząbkowicach Śl. - Sala gimnastyczna w ramach projektu Termomodernizacja obiektów Powiatu Ząbkowickiego w celu zmniejszenia zużycia energii dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. 2. Ogólny zakres rzeczowy robót w budynku obejmuje: 1) Docieplenie ścian zewnętrznych siłowni, 2) Docieplenie stropodachu siłowni, 3) Docieplenie stropu ostatniej kondygnacji Sali gimnastycznej, 4) Wymiana stolarki okiennej, 5) Wymiana stolarki drzwiowej, 6) Kompleksowa wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 7) Wymiana pokrycia dachu Sali gimnastycznej, 8) Wymiana instalacji odgromowej, 9) Wykonanie wentylacji mechanicznej, 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: 1) Projekty budowlane - zał. nr 11 do SIWZ; a) Projekty budowlano-wykonawcze branży budowlanej i instalacyjnej, b) Projekt budowlano-wykonawczy instalacji wentylacji mechanicznej, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 12 do SIWZ, 3) Pomocniczo przedmiary robót - zał. nr 13 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w budynku, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania niezbędnych do przygotowania oferty. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, niezależnie od tego, czy wynikają one wprost z dokumentów określonych w ust.3. 6. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie prace winny być wykonane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami i warunkami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 7. Wymagania dotyczące materiałów: 1) Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 2) Tam, gdzie w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 8. Ustalenia organizacyjne związane wykonaniem zamówienia: 1) Prace budowlane będą wykonywane w czynnym budynku szkolnym. Terminy zajęcia pomieszczeń, w szczególności sal gimnastycznych biurowych i użytkowych, celem wykonania robót przewidzianych projektem, Wykonawca będzie uzgadniał z Dyrektorem Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Ząbkowicach Śl. 2) Na Wykonawcy spoczywa szczególny obowiązek zapewnienia przestrzegania przepisów BHP przy prowadzeniu robót budowlanych w pomieszczeniach i wokół budynku. 3) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu robót doprowadzić pomieszczenia, o których mowa w pkt.1) oraz teren przy budynku do stanu czystości tak, aby użytkowanie budynku odbywało się bez zakłóceń. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Spełnienia innych wymagań określonych w projekcie umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów. 5) Ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom, W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie zakresu zamówienia (robót), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min.5 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń dla całości zamówienia. 2) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad warunkujących użytkowanie budynku załatwiane będą z należytą starannością niezwłocznie, bądź w terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawców. 4) Warunki gwarancyjne Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. 12. Zamawiający oświadcza, że na Termomodernizację Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy ul. Wrocławskiej 17 w Ząbkowicach Śl. posiada wymagane przepisami pozwolenia, uzgodnienia i opinie. Budynek Sali gimnastycznej jest częściowo ujęty rejestrze zabytków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Ogólno - Budowlana Marcin Skoczeń, ul. Kamienna 29/31, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 892649,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1090946,34

  • Oferta z najniższą ceną: 1090946,34 / Oferta z najwyższą ceną: 1216826,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.