To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Słupsk: Wykonywanie kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych, czynności transportowych oraz prac remontowo-konserwacyjnych w obiekcie Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Psychiatrycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 4
Numer ogłoszenia: 146227 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120244 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Obronców Wybrzeża 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 83 22 555, faks 59 84 49 185.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych, czynności transportowych oraz prac remontowo-konserwacyjnych w obiekcie Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Psychiatrycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 4.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych, czynności transportowych oraz wykonywanie drobnych prac remontowych i konserwacyjnych w obiektach Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Psychiatrycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Obrońców Wybrzeża 4 w Słupsku wraz z przejęciem dwóch pracowników Zamawiającego na podstawie art. 231 kodeksu pracy. 2. Całkowita powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi 5 423,33 m2. Z datą zawarcia umowy Wykonawca będzie świadczył usługi sprzątania w pomieszczeniach o łącznej powierzchni 4 676,96 m2. Pozostała powierzchnia tj. 746,37 m2 zostanie włączona do sprzątania z chwilą rozpoczęcia w nich działalności przez Zamawiającego. Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania wraz z powierzchnią zostanie przekazany protokolarnie. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za rzeczywiście sprzątaną powierzchnię. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w następujących załącznikach: 1) Wykaz powierzchni przeznaczonych do wykonywania usługi określa Załącznik nr 1 do IDW. 2) Zakres czynności i częstotliwość wykonania określa Załącznik nr 2 do IDW. 3) Strefy i zakres sprzątania w poszczególnych strefach określa Załącznik nr 3 do IDW. 4) Zasady pracy oraz zakres obowiązków wykonawcy określa Załącznik nr 4 do IDW. 5) Zakres obowiązków wykonawcy - prace remontowo-konserwacyjne określa załącznik 4A do IDW 6) Zasady transportu wewnętrznego określa Załącznik nr 5 do IDW. 7) Wymagania dotyczące preparatów myjących i dezynfekcyjnych określa Załącznik nr 6 do IDW. 8) Godziny pracy obsługi porządkowej określa Załącznik nr 7 do IDW. 9) Wzór protokołu kontroli stanowi Załącznik nr 8 do IDW 10) Wzór protokołu kontroli stanu sanitarno-higienicznego określa Załącznik nr 9 do IDW. 11) Wykaż pracowników do przejęcia stanowi załącznik nr 10 do IDW. 4. Wykonawca musi zapewnić dostateczną liczbę pracowników do sprawnej i należytej realizacji usługi. 5. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów Zamawiającego w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. termin wizji lokalnej ustala się na dzień 19.05.2016 r. 6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 85.11.20.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: Impel Cleaning Sp. z o.o. , ul.Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
- Hospital Service "Company Sp. z o.o. Sp.k. , ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
- DC System Company Sp. z o. o Sp. k., ul. Marsa 56a, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 675083,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 854965,31
Oferta z najniższą ceną: 854965,31 / Oferta z najwyższą ceną: 1249920,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego oraz akcentowego, będącego w zarządzie ZIM w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach admin. przez ZIM w Słupsku
- Usługa przeglądów i napraw Spektrometru masowego IV generacji do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą MALDI-TOF - 41/TP/2024
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Utrzymanie zieleńców na terenie cmentarzy komunalnych przy ul. W. Szymborskiej oraz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku wraz z mogiłami wojennymi
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.