eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › dostawy art. spożywczych różnych



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Łęczyca: dostawy art. spożywczych różnych
Numer ogłoszenia: 146176 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Garbalinie, , 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 3880000, 3880032, faks 024 3880008.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy art. spożywczych różnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów spożywczych z grupy CPV 15800000-6 (różne produkty spożywcze), w asortymencie i w ilościach jak niżej: (L.p. Nazwa artykułu; Grupa w/g CPV; Orientacyjne potrzeby roczne w kg/l) 1 Herbata granulowana 15863200-7 780,00 2 Cukier waniliowy 15831000-2 10,00 3 Cynamon 15872000-1 8,00 4 Majeranek tarty 15872000-1 35,00 5 Ziele angielskie 15872000-1 35,00 6 Kwasek cytrynowy 15872000-1 48,00 7 Liść laurowy 15872000-1 35,00 8 Papryka słodka 15872000-1 25,00 9 Papryka ostra 15872000-1 25,00 10 Pieprz naturalny 15872100-2 55,00 11 Pieprz ziołowy 15872100-2 35,00 12 Sól kamienna 15872400-5 3850,00 13 Przyprawa do zup w płynie 15872000-1 900,00 14 Przyprawa do drobiu 15872000-1 10,00 15 Przyprawa do ryb 15872000-1 15,00 16 Przyprawa do fasoli 15872000-1 25,00 17 Przyprawa do bigosu 15872000-1 40,00 18 Przyprawa do mięsa mielonego 15872000-1 55,00 19 Przyprawa do gulaszu 15872000-1 70,00 20 Mieszanka warzywna suszona, min- 6 składników 15893000-4 30,00 21 Rosół w proszku wołowy 158915000-5 200,00 22 Rosół w proszku drobiowy 158915000-5 370,00 23 Rosół jarzynowy 158915000-5 250,00 24 Sos pieczeniowy jasny 15871260-4 120,00 25 Sos pieczeniowy ciemny 15871260-4 80,00 26 Sos biały 15871260-4 140,00 27 Sos boloński 15871260-4 75,00 28 Sos koperkowy 15871260-4 60,00 29 Sos myśliwski 15871260-4 40,00 30 Sos pieczarkowy 15871260-4 40,00 31 Sos grzybowy 15871260-4 40,00 32 Bulion grzybowy 15871260-4 50,00 33 Sos węgierski 15871260-4 60,00 34 Barszcz biały 15891400-4 480,00 35 Żurek 15891400-4 480,00 36 Zupa bieszczadzka 15891400-4 300,00 37 Zupa pieczarkowa 15891400-4 240,00 38 Zupa grzybowa 15891400-4 240,00 39 Zupa ogonowa 15891400-4 300,00 40 Zupa porowa 15891400-4 120,00 41 Zupa selerowa 15891400-4 180,00 42 Zupa szparagowa 15891400-4 300,00 43 Zupa kalafiorowa 15891400-4 330,00 44 Zupa brokułowa 15891400-4 330,00 45 Ocet 15871100-5 200,00 l 46 Majonez 15871273-8 250,00 47 Musztarda 15871250-1 170,00 48 Chrzan tarty 15894000-1 180,00 49 Kostka sojowa 15894000-1 190,00 50 Krajanka sojowa 15894000-1 190,00 51 Granulat sojowy 15894000-1 380,00 2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego telefonicznie przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na wyroby w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na przedmioty zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia wyrobów, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 3. Dostawy będą realizowane partiami do magazynu Zamawiającego transportem Wykonawcy. Dokładna wielkość i termin dostawy każdorazowo określona będzie przez Zamawiającego na 7 dni przed terminem dostawy w formie zamówienia. Dostawy winny być realizowane do dwóch razy w miesiącu, w dni robocze w godzinach od 8.00 do 12.00 (sobota nie jest dniem roboczym). Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu Wykonawcy i w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów na jego koszt, loco magazyn Zamawiającego. 4. Wykonawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i datę produkcji oraz świadectwo kontroli jakości - HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny). Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w pojemnikach plastikowych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta z opisem jego zawartości. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Oznakowanie opakowania zbiorczego powinno zawierać: - nazwę dostawcy-producenta, adres, - nazwa produktu, - data - termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do,-miesiąc, rok), - warunki przechowywania. Opakowania produktów: 1) zupy, sosy - opakowania od 2,00 do 5,00 kg; 2) herbata - opakowanie do 30 kg; 3) chrzan, musztarda, majonez - opakowania od 1,00 do 5 ,00 kg; 4) przyprawy - opakowania od 0,5 do 2,00 kg.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIWO, ULICA WOJSKA POLSKIEGO 68/1/8, 60-628 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82045,29

  • Oferta z najniższą ceną: 82045,29 / Oferta z najwyższą ceną: 85825,53

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych i wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8. uzasadnienie prawne: art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.