Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Przemyśl: Usługi serwisowe w zakresie obsługi technicznej aparatury medycznej produkcji firmy SIEMENS.
Numer ogłoszenia: 146168 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, fax 016 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe w zakresie obsługi technicznej aparatury medycznej produkcji firmy SIEMENS..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa aparatury medycznej podlegającej serwisowaniu w zakresie obsługi technicznej: 1. Zestaw do angiografii AXIOM ARTIS FC, 2. Stacja hemodynamiki RECOR, 3. Zestaw rentgenowski MULTIX Pro, 4. Zestaw rentgenowski SIREGRAPH CF, 5. Zestaw rentgenowski SIREGRAPH CF z Fluorospotem, 6. Gammakamera dwugłowicowa E.CAM Dual, 7. Mammograf MAMMOMAT 300, 8. Przewoźny aparat rtg POLYMOBIL 10, 9. Przewoźny aparat rtg POLYMOBIL 10, 10. Przewoźny aparat rtg SIREMOBIL 2000, 11. Przewoźny aparat rtg SIREMOBIL COMPACT, 12. Przewoźny aparat rtg SIREMOBIL COMPACT, 13. Ultrasonograf SONOLINE ELEGRA, 14. Ultrasonograf SONOLINE ELEGRA, 15. Ultrasonograf SONOLINE Versa Pro, 16. Echokardiograf ACUSON SEQUOIA C256, 17. Ultrasonograf SONOLINE Versa Pro, 18. Ultrasonograf SONOLINE SL 1, 19. Ultrasonograf SONOLINE SL 1, 20. Tomograf komputerowy SOMATOM SENSATION 16, 21. System archiwizacji Sienet PACS.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy, a także spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Ocena spełnienia wymaganych warunków, opisanych w SIWZ, będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdz. VI SIWZ zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie lub dokumenty te będą zawierać błędy, zostaną wezwani do ich uzupełnienia i wyjaśnienia w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie n.wym. wymogów oraz złożenie w określonym w ogłoszeniu terminie następujących dokumentów: 1. Wypełniony i podpisany główny formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ zawierający w treści oświadczenie, iż wykonawca: spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy; 2. Zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika do SIWZ określającego przedmiot zamówienia - załącznik oznaczony nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie o udziale podwykonawcy złożone i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - tylko w przypadku jeżeli wykonanie części zamówienia powierzono podwykonawcy; 4. Oświadczenie Pełnomocnika - załącznik nr 5 SIWZ z uwzględnieniem treści art. 22 i 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - tylko w przypadku jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - z uwzględnieniem: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 6. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć upoważnienie do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy; 7. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winne(-a) być podpisane(-a) przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum, lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Upoważnienie powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Dokumenty, o których mowa w pkt od 3 do 7 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital w Przemyślu ; Dział Zamówień Publicznych ; ul. Monte Cassino 18 ; 37-700 Przemyśl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Szpital w Przemyślu ; sekretariat w budynku D, p. 232 ; ul. Monte Cassino 18 ; 37-700 Przemyśl..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- ZAKUP I DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SAMOCHODU DOSTAWCZEGO Z WYPOSAŻENIEM DO BEZPIECZNEGO PRZEWOŻENIA ZABYTKÓW DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU.
- Remont pomieszczeń Sądu Okręgowego w Przemyślu przy ul. Konarskiego 6
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa odcinków dróg publicznych kategorii gminnej oznaczonych symbolami KDZ1 i KDL1 w mpzp Strefa Gospodarcza II
- Zakup samochodu specjalnego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z napędem 4x4 z podnośnikiem koszowym
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku dydaktycznego "Kolegium Wschodnie" Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- "Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu" w ramach Rząd. Funduszu Polski Ład
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Naprawa aparatury i sprzętu medycznego"
- Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych aparatury i sprzętu medycznego
- Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego na potrzeby SPZOZ w Łukowie
- Usługa serwisu i naprawy urządzeń endoskopowych
- "Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego"
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.