eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych, wydawnictw Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego oraz podkładów na biurko(biuwarów)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Katowice: Usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych, wydawnictw Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego oraz podkładów na biurko(biuwarów)
Numer ogłoszenia: 146131 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 65, faks 32 207 85 78.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych, wydawnictw Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego oraz podkładów na biurko(biuwarów).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych, wydawnictw Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego oraz podkładów na biurko /biuwarów/, w podziale na zakresy: zakres I - usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych: 1.Folia na drzwi wraz z usługą oklejenia powierzchni drzwi wejściowych do Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego, format: 1800 x 1800 mm - 2 szt. 2.Folia na drzwi wraz z usługą oklejenia powierzchni drzwi wejściowych do Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego, format: 2850 x 1800 mm - 1 szt. 3.Naklejka podłogowa samoprzylepna - 5 szt. zakres II - usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych: 1.Teczka papierowa - 1 600 szt. 2.Notatnik papierowy - 1 600 szt. zakres III - usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych: 1.Torba papierowa - 1 600 szt. Dla zakresów I, II oraz III Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach oraz przy ul. Reymonta 24 w Katowicach. zakres IV - usługa druku i dostawy wydawnictw Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego: 1.Ulotki Questing Śladami Georga i Emila Zillmannów 5 projektów graficznych po 7 000 szt. - łącznie 35 000 szt. 2.Plakat Podróżuj po Szlaku Zabytków Techniki 1 projekt graficzny - 200 szt. 3.Wizytówki Szlaku Zabytków Techniki 37 pozycji - projektów graficznych, po jednej indywidualnej wizytówce / projekcie graficznym dla każdego z 36 obiektów Szlaku i 1 pozycja / projekt graficzny wizytówka ogólna Szlaku Zabytków Techniki - nakład po 40 000 szt. dla każdej z pozycji / projektu graficznego łącznie 1 480 000 szt. Dla zakresu IV poz. 1 oraz 2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach. Dla zakresu IV poz. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do 30 lokalizacji (miejsc dostawy) na terenie województwa śląskiego zgodnie z wykazem zamieszczonym w tabeli nr 1, stanowiącej załącznik do SOPZ dla zakresu IV. zakres V - Usługa druku i dostawy podkładów na biurko /biuwarów/ - 2 000 szt. Dla zakresu V Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ligonia 46 w Katowicach. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia /SOPZ/, z podziałem na zakresy, zawiera załącznik nr 3 do SIWZ / załącznik nr 1 do umowy. 3.Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2a do niniejszej siwz /zakres I, II i III/, załącznik 2b /zakres IV/ i załącznik 2c /zakres V/.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymienione w pkt III.4.1) składają w taki sposób, aby potwierdzało łączne spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.3). Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.2) i III.4.4) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Pomocy Prawnej i Zamówień Publicznych, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Kancelaria Ogólna p. 164, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia: zakresy I, II, III, V:maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, zgodnie z terminem wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, zakres IV:maksymalnie 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, zgodnie z terminem wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. 2. Przedmiot zamówienia w zakresach I, II oraz III współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020. 3. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.2). Nie wskazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Pzp. Ww. warunek każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Folia na drzwi wraz z usługą oklejenia powierzchni drzwi wejściowych do Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego, format: 1800 x 1800 mm - 2 szt. 2.Folia na drzwi wraz z usługą oklejenia powierzchni drzwi wejściowych do Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego, format: 2850 x 1800 mm - 1 szt. 3.Naklejka podłogowa samoprzylepna - 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamowienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Teczka papierowa - 1 600 szt. 2.Notatnik papierowy - 1 600 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-0, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Torba papierowa - 1 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługa druku i dostawy wydawnictw Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ulotki Questing Śladami Georga i Emila Zillmannów 5 projektów graficznych po 7 000 szt. - łącznie 35 000 szt. 2. Plakat Podróżuj po Szlaku Zabytków Techniki 1 projekt graficzny - 200 szt. 3. Wizytówki Szlaku Zabytków Techniki 37 pozycji - projektów graficznych, po jednej indywidualnej wizytówce / projekcie graficznym dla każdego z 36 obiektów Szlaku i 1 pozycja / projekt graficzny wizytówka ogólna Szlaku Zabytków Techniki - nakład po 40 000 szt. dla każdej z pozycji / projektu graficznego łącznie 1 480 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa druku i dostawy podkładów na biurko (biuwarów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa druku i dostawy podkładów na biurko (biuwarów) - 2 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-0, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.