eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostomłoty › Usługi transportowe - organizacja i przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Kostomłoty poprzez zakup biletów miesięcznych od dnia 01. 09. 2015 r. do dnia zakończenia zajęć lekcyjnych w czerwcu 2016r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-17

Kostomłoty: Usługi transportowe - organizacja i przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Kostomłoty poprzez zakup biletów miesięcznych od dnia 01. 09. 2015 r. do dnia zakończenia zajęć lekcyjnych w czerwcu 2016r.
Numer ogłoszenia: 146098 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół , ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie, tel. 071 3170283 w. 38, faks 071 3170283 w. 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe - organizacja i przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Kostomłoty poprzez zakup biletów miesięcznych od dnia 01. 09. 2015 r. do dnia zakończenia zajęć lekcyjnych w czerwcu 2016r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe - organizacja i przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Kostomłoty poprzez zakup biletów miesięcznych, w oparciu o art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U z 2012 r. poz. 1138 z późn, zm.). Symbol CPV: 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego 1.2 Realizacja zamówienia (przewozy) odbywać się będą w czasie trwania zajęć szkolnych zgodnie z organizacją roku szkolnego wskazanego przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu (od dnia 01.09.2015 do dnia zakończenia zajęć lekcyjnych w VI 2016 r.) 1.3 Dowóz odbywać się będzie na trzech trasach (załącznik do SIWZ) . Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: 1. Szkoła Podstawowa w Kostomłotach i Gimnazjum w Kostomłotach 2. Szkoła Podstawowa w Karczycach 3. Szkoła Podstawowa w Mieczkowie 1.4. Zamawiający zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów. 1.5. Opis oznaczonych tras przewozu oraz godziny dowozu uczniów do szkół oraz rozwozy po zakończonych zajęciach wraz z ilością dziennie przejechanych kilometrów na poszczególnych trasach stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zaleca się dokonania wizji lokalnej poszczególnych tras. 1.6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia 15.08.2015 r. otrzyma kserokopię wykazu imiennego uczniów z poszczególnych szkół. Wszelkimi sprawami dotyczącymi biletów miesięcznych dla uczniów zajmuje się Wykonawca. 1.7. W roku szkolnym 2015/2016 godziny rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć mogą ulec zmianie. W miesiącu, w którym planowane są ferie zimowe ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. Zniżka obejmuje jeden miesiąc w przypadku ustalenia ferii na przełomie dwóch miesięcy. 1.8. W miarę posiadanych wolnych miejsc w autobusach Zamawiający dopuszcza przewóz innych pasażerów na terenie gminy Kostomłoty wg cen ustalonych przez Wykonawcę. Za przewóz innych pasażerów opłaty pobiera Wykonawca. W przypadku jakichkolwiek problemów wynikających z przewożeniem innych pasażerów Zamawiający może zakazać wykonywania powyższego. Przetarg realizowany jest według przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013 r., poz. 907 z późniejszymi zmianami), na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Użyte dalej określenia oznaczają: Zamawiający - Gminny Ośrodek Obsługi Szkół w Kostomłotach, Ustawa - ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami - Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej upzp, Specyfikacja - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, zwana dalej SIWZ Wykonawca - przedsiębiorcę, który pobrał Specyfikację, przedsiębiorcę, który uczestniczy w niniejszym przetargu oraz przedsiębiorcę, który będzie świadczył usługi przewozowe objęte niniejszym przetargiem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada licencję na wykonanie transportu drogowego zgodnie z art. 5 Ustawy z dnia 06.09.2001 o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 125, poz. 1371 z późn. zmianami)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada doświadczenie minimum dwunastu miesięcy w świadczeniu usług przewozowych w zakresie regularnego przewozu osób na podstawie zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych wydawanych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o warunkach wykonywania krajowego drogowego przewozu osób (Dz. U. Nr 141, poz. 942 z późn. zm. ) lub z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371 z późn. zm.) z wykonywaną pracą przewozową w ilości min. 500.000 wozokilometrów. Ocena będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów przez wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • autobusy przeznaczone do realizacji usług przewozowych muszą spełniać wymagania przepisów w sprawie dopuszczenia autobusów do ruchu, autobusy muszą spełniać następujące minimalne parametry techniczne: - 5 autobusów podstawowych przystosowanych do przewozu osób, odpowiednio oznakowane, minimum 58 miejsc, (we wszystkich autobusach podstawowych musi być co najmniej 48 miejsc siedzących ) wyprodukowanych po roku 1995. - 1 autobus rezerwowy przystosowany do przewozu osób, odpowiednio oznakowany, minimum 58 miejsc (w tym co najmniej 48 siedzących ) wyprodukowany po roku 1995. - Autobusy (podstawowe i rezerwowy) muszą posiadać co najmniej dwoje drzwi otwieranych automatycznie i nie mogą być autobusami przegubowymi (członowymi).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kostomloty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, II piętro, pok. 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.