eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osjaków › Zagospodarowanie i ukształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Osjaków - remont nawierzchni ulicy Kościelnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Osjaków: Zagospodarowanie i ukształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Osjaków - remont nawierzchni ulicy Kościelnej
Numer ogłoszenia: 146076 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71226 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osjaków, ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków, woj. łódzkie, tel. (043) 842 33 91, faks (043) 842 33 91 w. 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie i ukształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Osjaków - remont nawierzchni ulicy Kościelnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni ulicy Kościelnej w Osjakowie w ramach operacji pn. Zagospodarowanie i ukształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Osjaków, zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym zgłoszeniem robót budowlanych przez Starostwo Powiatowe w Wieluniu z dnia 14.10.2011r. znak: AB.6743.889.2011. Zakres rzeczowy do wykonania w ramach niniejszego postępowania dotyczy części załączonego projektu budowlanego, tj. tylko remontu ulicy Kościelnej, zakres oznaczony na mapie sytuacyjno-wysokościowej P.R. 0 + 00 - K.R 2 + 80. Zakres robót obejmuje w szczególności: wytyczenie i inwentaryzację geodezyjną; remont nawierzchni ulicy Kościelnej (ciągu pieszego) z kostki brukowej, zjazdów do posesji i miejsc parkingowych przy kościele oraz chodnika wraz z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego wykonanie nakładki warstwy ścieralnej asfaltu na części nawierzchni, regulację zasuw na sieci wodociągowej oraz studni kanalizacji sanitarnej montaż ograniczników parkingowych, znaków drogowych, humusowanie skarp i obsianie trawą, zakup i montaż 1 kosza na śmieci i stojaka na rowery. Kosz na śmieci okrągły, z listewek z drewna impregnowanego, pokrytego lakierobejcą z wkładem metalowym, montaż poprzez wbetonowanie słupka/elementu kotwiącego. Stojak na rowery 10-stanowiskowy, ocynkowany. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (który ma charakter pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej). Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji projektowej typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz nazwy ich producentów (lub inne oznaczenia wskazujące na pochodzenie) mają każdorazowo charakter wyłącznie przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych, tj. takich które zagwarantują realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej konkretnego materiału lub urządzenia bez bliższego określenia jego parametrów Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne musi wykazać, że zamiennik jest adekwatny pod względem funkcjonalnym, zapewnia analogiczny efekt końcowy i nie spowoduje niekorzystnej zmiany jakiejkolwiek z zakładanych właściwości przedmiotu umowy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych przykładowo w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów lub urządzeń wykazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym (posiadają co najmniej takie właściwości jakie zostały opisane w dokumentacji projektowej). Brak w ofercie opisu o którym mowa powyżej będzie traktowany jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej. Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROL - Bud Elżbieta Grabiszewska, ul. Praga 50, 97-420 Szczerców, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201559,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196787,70

  • Oferta z najniższą ceną: 196787,70 / Oferta z najwyższą ceną: 245245,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.