eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Modernizacja Budynku Wyższej Szkoły Handlowej im. B.Markowskiego Wydział Zamiejscowy w Tarnobrzegu, ul. Moniuszki 6.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-27

Kielce: Modernizacja Budynku Wyższej Szkoły Handlowej im. B.Markowskiego Wydział Zamiejscowy w Tarnobrzegu, ul. Moniuszki 6.
Numer ogłoszenia: 146076 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106340 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Handlowa im. B. Markowskiego, ul. Peryferyjna 15, 25-562 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 362 60 25, faks 41 362 60 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wyższa szkoła niepubliczna realizująca projekt współfinansowany ze środków Unii Europejsk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Budynku Wyższej Szkoły Handlowej im. B.Markowskiego Wydział Zamiejscowy w Tarnobrzegu, ul. Moniuszki 6..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót wchodzących w skład zadania obejmuje: wykonanie pełnego zakresu robót podanego poniżej, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną w istniejących warunkach terenowych. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów, łącznie z robotami towarzyszącymi. 1. Zakres i wielkość realizacji robót budowlanych objęty przedmiotem zamówienia obejmuje: 1. Zabudowa platformy dźwigowej dla niepełnosprawnych ,o konstrukcji samonośnej, stalowej, usytuowanej na zewnątrz budynku przy elewacji zachodniej. Winda umożliwi osobom nie?pełnosprawnym pokonanie bariery architektonicznej, jaką sta?nowią schody zewnętrzne i wewnętrzne. 2. Ocieplenie wszystkich ścian zewnętrznych systemem bezspoino?wym, poprzez zastosowanie warstwy izolacyjnej ze styropianu gr. 12cm. 3. Ocieplenie od zewnątrz stropodachu niewentylowanego, wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewal?nej oraz opierzeń i obróbek blacharskich z blachy ocynkowa?nej. 4. Wydzielenie, w obrębie działki Inwestora, placu rekreacyjnego dla młodzieży na czas przerw w zajęciach lekcyjnych poprzez: utwardzenie nawierzchni, montaż zadaszenia nad placem, montaż ławek i koszy śmietnikowych. 5. Modernizacja nawierzchni chodników, ciągów pieszo-jezdnych i miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w obrębie działki Inwestora. 6. Modernizacja sali wykładowej na parterze w zakresie: dostosowanie układu funkcjonalno-użytkowego do możliwości uczestnictwa w wykładach osób niepełnosprawnych (kompleksowa przebudowa podłogi, wyrównanie poziomu korytarza z posadzką pomieszczenia wewnętrznego), centralnego ogrzewania (wymiana starych grzejników żeliwnych na grzejniki płytowe wyposażone w termoregulatory, wymiana orurowania stalowego na miedziane), wyposażenia auli w sprzęt audiowizualny (nagłośnienie rozpro?szone, projektor multimedialny, ekran multimedialny). oświetlenia dostosowanego do projektowanej funkcji użytkowej pomieszczenia (oświetlenie główne auli z podziałem na dwie strefy tj. strefę audytoryjną i sceniczną, dodatkowe oświe?tlenie sceniczne reflektorami punktowymi, sterowanie natęże?niem światła, zdalnie sterowane żaluzje okienne), wygłuszenia ścian, posadzek i sufitów poprzez zastosowanie wykładzin pochłaniających i rozpraszających dźwięk, przebudowy wyjścia ewakuacyjnego, zewnętrznego z zastosowa?niem drzwi z klamką przeciwpaniczną, wymiany okien. Ponadto w zakres robót obejmuje: 1 Zakończenie modernizacji centralnego ogrzewania w całym obiekcie -wymiana orurowania z rur stalowych na miedziane, -wymiana grzejników żeliwnych na stalowe płytowe. 2 Zakończenie budowy zespolonej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji (montaż centralnego agregatu chłodniczego zespolonej z centralą klimatyzacyjną) 3 Przebudowa zewnętrznego wejścia do klubu studenta (wykonanie zada?szenia, obarierowanie schodów, wymian okładziny schodów). 4. Remont wejścia głównego do budynku obejmujący: wykonanie okładzin schodowych, antypoślizgowych i mrozoodpor?nych, wykonanie barierek schodowych, zgodnych z wymogami Rozporzą?dzenia (Dz. U. z 1995 r. Nr 10, poz. 46 i Nr 118, poz. 574). 5.Montaż zdalnie sterowanej bramki (szlabanu) zamykającej wjazd na plac przyobiektowy. 6.Optyczne wydzielenie działki Inwestora z terenu miejskiego gazona?mi betonowymi. 7.Monitoring zewnętrzny, obiektu (kamery). 1.2. Należy uporządkować teren po zakończeniu robót i naprawić wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji zadania. 1.3. Roboty budowlane będą realizowane na podstawie projektu budowlano-wykonawczego opracowanego przez Autorską Pracownię Projektową Mariana Bałana , 39-400 Tarnobrzeg, ul. Sienkiewicza 38/95, który określa zakres i sposób wykonania robót. 2. Załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) są: projekt budowlano-wykonawczy , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz jako materiał pomocniczy przedmiary robót. Wszelkie użyte, nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informacje uściślającą, wiążącą dla wykonawcy. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej. 3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 5. Wykonawca winien sprawdzić zgodność otrzymanego od Inwestora przedmiaru z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie. W przypadkach wątpliwych, na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 7. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppoż. 8. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi (gwarancji jakości) na wykonany przedmiot zamówienia - roboty budowlane i instalacyjne od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót, a na urządzenia zamontowane gwarancji producenta. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza niż 12 miesięcy, od daty protokołu odbioru zadania Wykonawca udzieli gwarancji własnej uzupełniającej do 12 miesięcy. 9. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi (gwarancji jakości) na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia. 10.Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa 5 Infrastruktura Publiczna, Działanie 5.1, Infrastruktura Edukacyjna.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja Budynku Wyższej Szkoły Handlowej im. B.Markowskiego w Kielcach Wydział Zamiejscowy w Tarnobrzegu, ul. Moniuszki 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sell - Bud Inwest S.C., ul. Zagnańska 91, 25-953 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1173309,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1072380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1072380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1953000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.