eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Przebudowa boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-15

Wilkowice: Przebudowa boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a
Numer ogłoszenia: 146000 - 2016; data zamieszczenia: 15.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161583 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 33 4990077, faks 33 4990077 w. 420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a, w szczególności: - budowa bieżni okrężnej o dł. 150 m ( 4 torowej, treningowej), bieżni prostej o dł. 110 m (całkowita długość 130 m, 8 torowej), boisk sportowych w tym 2 boisk do tenisa ziemnego, 2 boisk do siatkówki i boiska do piłki ręcznej, a także skoczni do skoku w dal (trójskoku) oraz rzutni do pchnięcia kulą. Bieżnie, boiska oraz rozbieg skoczni w dal zostały zaprojektowane na nawierzchni sportowej poliuretanowej nieprzepuszczalnej dla wody (należy zastosować nawierzchnię poliuretanową typu sandwich), natomiast sektor rzutów do pchnięcia kulą zaprojektowano na nawierzchni mineralnej, - budowa trybuny dla 128 widzów, - montaż wyposażenia ( linie, słupki aluminiowe, bramki, deski do skoku w dal i trójskoku, piłkochwyty), - budowa nawierzchni utwardzonych ( jako dojścia piesze ), - budowa ściany oporowej o dł. 60 m o zmiennej wysokości wahającej się od 1,2 do 3,3 m, - budowa systemowego ogrodzenia o dł. ok. 131,0 m, - montaż ławek oraz koszy na śmieci, - budowa odwodnienia terenu ( odwodnienie liniowe, drenaż) do istniejącej kanalizacji deszczowej, - nasadzenia, - wykonanie trawników wokół wykonanych nawierzchni, - budowa oświetlenia zewnętrznego ( 10 punktów świetlnych ), - budowa studzienek teletechnicznych z doprowadzeniem energii elektrycznej niezbędnych do zasilania aparatury startowej i pomiaru czasu., 2. Zamawiający po wykonaniu inwestycji będzie ubiegać się o świadectwo PZLA do przeprowadzania następujących konkurencji: biegu na 100m, biegu przez płotki na 100m i 110m, skoku w dal, trójskoku i pchnięcie kulą. W związku z powyższym konieczne jest wykonanie budowy bieżni okrężnej o dł. 150 m ( 4 torowej, treningowej), bieżni prostej o dł. 110 m (całkowita długość 130 m, 8 torowej), boisk sportowych w tym 2 boisk do tenisa ziemnego, 2 boisk do siatkówki i boiska do piłki ręcznej, a także skoczni do skoku w dal (trójskoku) oraz rzutni do pchnięcia kulą w technologii zapewniającej zgodność z wymaganiami PZLA (w załączeniu do dokumentacji projektowej). 3. Całość inwestycji winna być obsługiwana przez geodetę posiadającego uprawnienia zawodowe w zakresie 4 - geodezyjna obsługa inwestycji, a po wykonaniu inwestycji Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu dokumentację geodezyjną powykonawczą, tzw. Raport pomiarowy, (sporządzony przez geodetę posiadającego uprawnienia zawodowe w zakresie 4- geodezyjna obsługa inwestycji ) wg. wzorów zgodnych z wymaganiami PZLA (w załączeniu do dokumentacji projektowej). 4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, próbkę nawierzchni o wymiarach 10x10cm posiadającą certyfikat IAAF, wyniki badań (na zastosowaną nawierzchnię ) wystawione przez odpowiednie instytucje ( wg. wymagań PZLA) odnośnie grubości, zdolności amortyzowania siły, wskaźnika odkształcenia pionowego, wytrzymałości na rozciąganie, współczynnika tarcia w warunkach suchych i mokrych, odporności na zużycie i na mróz. 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na zastosowaną nawierzchnię Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny. 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu autoryzację producenta nawierzchni wystawioną na Wykonawcę przez producenta z potwierdzeniem gwarancji udzielanej przez producenta. 7. Wykonawca zapewni co najmniej dwukrotnie dokonanie czynności sprawdzających i kontrolnych przeprowadzonych przez odpowiednie osoby ( wg. wymagań PZLA ) po raz pierwszy w trakcie wykonywania podbudowy lub tuż po jego zakończeniu. 8. Wykonawca zapewni odpowiednie oznakowanie stadionu zgodnie z wymaganiami PZLA i zapewni sprawdzenie parametrów urządzeń i prawidłowości wymalowania linii startu, mety, ustawień płotków wg kategorii wiekowych, rozbiegów. 9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję użytkowania obiektu. 10. Wykonawca dokona zgłoszenia zakończenia robót w PINB, uzyska pozwolenie na użytkowanie obiektu. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa: część architektoniczna, elektryczna i zieleń oraz część instalacyjna Przebudowy boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą ( w ramach modernizacji istniejącej infrastruktury sportowej i istniejącego boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej ) lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8 a. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - decyzja nr WB.6740.1.301.2016.SJ z 10.03.2016 - wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, W/w dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl/. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 12. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 13. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu podpisania umowy: a/ harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy, uwzględniający wykonanie wszystkich robót budowlanych /łącznie z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu/ objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy z uwzględnieniem terminów realizacji poszczególnych etapów oraz rezerw czasowych na ewentualne poprawki i zdarzenia nieprzewidziane, każdego z tych elementów. Wykonawca sporządzając harmonogram rzeczowo - terminowo-finansowy winien uwzględnić następujący podział płatności: w roku 2016 - kwota wynagrodzenia brutto nie większa niż 464.500,00 zł, pozostała kwota wynagrodzenia brutto płatna w roku 2017. b/ kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwych izb inżynierów budownictwa dla osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, c/ specyfikacje techniczne, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty na istotne materiały, urządzenia planowane do zastosowania przy realizacji przedmiotu zamówienia, d/ kosztorys z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867)., e/ umowa regulująca współpracę wykonawców, którzy złożyli wspólną ofertę /umowa konsorcjum/ - jeśli dotyczy. 14. Zamawiający dopuszcza w postępowaniu uczestnictwo podwykonawców. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część/zakres zamówienia (rodzaj pracy) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu nie dotyczy lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonanie siłami własnymi, bez udziału podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hemet Sp. z o.o., ul. Sulechowska 39A, 65-022 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1458643,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1798260,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1798204,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1998135,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.