eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, fax 022 8494468.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Warszawa: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, fax 022 8494468.
Numer ogłoszenia: 145991 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 102932 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Falęcka, 02-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, fax 022 8494468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, fax 022 8494468..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Część ogólna 1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH. 1.2. Przedmiot i zakres robót Powierzchnia 88,44 m2. Kubatura 297,16 m2. Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne. 1.3. Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych. Wywóz gruzu. 1.4. Informacje o terenie budowy. Inwestycja znajduje się na I-ym piętrze pawilonu wolnostojącego. Do pawilonu doprowadzona jest instalacja elektryczna, CO, CWU, zimnej wody oraz kanalizacyjna. Inwestycja znajduje się na wewnątrz budynku. Roboty będą odbywały się podczas pracy ośrodka. 1.5. Organizacja robót, przekazanie placu budowy. Zamawiający przekaże wykonawcy teren budowy na zasadach i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót oraz wskaże miejsca dostępu do wody, energii elektrycznej i WC. 1.6. Zabezpieczenie interesów osób trzecich. Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz powinien zapewnić ochronę własności publicznej i prywatnej. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody spowodowane w trakcie wykonywania robót budowlanych. 1.7. Wymagania dotyczące ochrony środowiska. Dokumentacja Przetargowa Remont Pomieszczeń Biurowych Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na placu budowy i poza jego terenem. Będzie unikał szkodliwych działań szczególnie w zakresie zanieczyszczeń powietrza, wód gruntowych, nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót budowlanych. 1.8. Warunki bezpieczeństwa pracy i ochrona przeciwpożarowa na budowie. Wykonawca będzie przestrzegał przy realizacji robót przepisów BHP, a w szczególności zobowiązany jest wykluczyć pracę pracowników w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia i nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca dostarczy na budowę i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa, a także zapewni odzież ochronną dla pracowników zatrudnionych na placu budowy. Kierownik budowy, zgodnie z art. 21a ustawy Prawo budowlane nie jest zobowiązany do sporządzenia planu BIOZ. Wykonawca będzie stale utrzymywał wyposażenie przeciwpożarowe w stanie gotowości, zgodnie z zaleceniami odpowiednich przepisów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. 1.9. Warunki dotyczące organizacji ruchu. Roboty nie wymagają opracowania i uzgodnienia z zarządem dróg projektu organizacji ruchu drogowego w rejonie budowy. 1.10. Organizacja planu budowy. Wykonawca będzie zobowiązany do: - Wykonania projektu zagospodarowania placu budowy lub szkiców planów organizacji placu budowy i uzyskania jego akceptacji; - Utrzymania porządku na placu budowy; - Składowania materiałów i elementów budowlanych; - Utrzymania w czystości placu budowy. 1.11. Zabezpieczenie chodników i jezdni. Zakres robót nie wymaga projektu zabezpieczenia chodników i jezdni. 1.12. Nazwy i kody: grup robót, klas robót i kategorii robót. ROBOTY BUDOWLANE 45000000-7 Roboty przygotowawcze 45110000-1 Rozbiórka 45111100-9 Usuwanie odpadów 45111220-6 Roboty bud. w zakresie budynków 45210000-2 Wyrównanie podłóg 45262321-7 Roboty wykończeniowe 45400000-1 Wykonanie ścianek działowych 45421152-4 Kładzenie gresu 45432114-6 Prace malarskie 45442110-1 Wymiana stolarki drzwiowej 45421131-1 Zakładanie paneli 45451200-5 Dokumentacja Przetargowa Remont Pomieszczeń Biurowych Roboty w zakresie inst. budowlanych 45310000-0 Roboty w zakresie inst. elektr. 45310000-3 Układanie przewodów elektrycznych 45311100-1 Montaż opraw oświetleniowych 45311200-2 Montaż rozdzielni elektrycznych 45315700-5 Hydraulika i rob. sanitarne 45330000-9 Roboty inst. w zakresie sprzętu sanit. 45332400-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45453000-7

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 45081,98 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STABIL Sp. zo.o., Chełmońskiego 272, 31-348 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 45081.98
  • Oferta z najniższą ceną: 45081.98 / oferta z najwyższą ceną: 87704,08
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.