eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › dostawy w 2007 roku - 400 ton emulsji asfaltowej kationowej niemodyfikowanej szybkorozpadowej K1-65 do siedziby zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-27

POZYCJA 14594

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pasłęk: dostawy w 2007 roku - 400 ton emulsji asfaltowej kationowej niemodyfikowanej szybkorozpadowej K1-65 do siedziby zamawiającego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, do kontaktów: Stanisław Pierzchała, ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, e-mail: ZDP@admin.softel.elblag.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdp-elblag.neostrada.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Stanisław Pierzchała, ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 248-24-41, fax (055) 248-24-41, e-mail: zdp-elblag@poczta.neostrada.pl, www.zdp-elblag.neostrada.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zarządzanie drogami powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy w 2007 roku - 400 ton emulsji asfaltowej kationowej niemodyfikowanej szybkorozpadowej K1-65 do siedziby zamawiającego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : miasto Pasłęk, Powiat Elbląg, woj. warmińsko - mazurskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy w 2007 roku 400 ton emulsji asfaltowej kationowej niemodyfikowanej szybkorozpadowej K1-65 do siedziby zamawiającego, partiami, z odbiorem samochodami - skrapiarkami zamawiającego, w ilościach każdorazowo uzgadnianych telefonicznie do wyczerpania zamawianej ilości. Przedmiot zamówienia musi być zgodny i spełniać wymagania zawarte w Warunkach Technicznych \Drogowe kationowe emulsje asfaltowe EmA-99\, Seria\I\, Zeszyt 60, IBDiM Warszawa 1999 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w niniejszej SIWZ w załączniku 4. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aprobata techniczna wydana przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie lub równoważny dokument potwierdzający, że oferowana dostawa emulsji asfaltowej K1-65 do wykonywania napraw cząstkowych nawierzchni dróg spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.51.10.00 - Bitum Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.36.10 - Bitum 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: dostawa 400 ton emulsji asfaltowej K1-65 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto: e) złożą oświadczenie o spełnianiu powyższych warunków, f) załączą aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, g) załączą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa zamówienia w zakresie dostaw emulsji o wielkości nie mniejszej niż 200 ton każda, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia i załączą wykaz wykonanych dostaw, i) wykonali wyżej wymienione dostawy należycie i załączą dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, j) załączą Aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie lub równoważny dokument potwierdzający, że oferowana dostawa emulsji asfaltowej K1-65 do wykonywania napraw cząstkowych nawierzchni dróg spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 odbywać się będzie wg zasady spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona \za zgodność z oryginałem\ - wg zasad podanych w części IX punkt 7- przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela wykonawcy). 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione wyżej winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty , wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP , wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 6. Dokumenty (referencje lub równoważne dokumenty) potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw. 7. Kopia ważnej aprobaty technicznej wydanej przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie lub równoważny dokument potwierdzający, że oferowana dostawa emulsji asfaltowej K1-65 do wykonywania napraw cząstkowych nawierzchni dróg spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 8. Zaakceptowany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. 9. Zaakceptowany projekt umowy, ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-elblag.neostrada.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.03.2007, godzina 12:15, w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, ul. Dworcowa 6, pokój 1 (świetlica), parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Data wysłania niniejszego ogłoszenia:23/02/2007 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.