eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlin › Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Sejmu Śl. w Radlinie przy ul Orkana 23

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Radlin: Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Sejmu Śl. w Radlinie przy ul Orkana 23
Numer ogłoszenia: 145910 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Sejmu Śląskiego w Radlinie , ul. Orkana 23, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 0-32 4558304, faks 0-32 4558304 wew. 42 lub 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz-radlin.oswiata.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Sejmu Śl. w Radlinie przy ul Orkana 23.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur z polichlorku winylu PVC-Ukl. S. Całkowita długość przyłącza kanalizacji-47,5m. Zakres przedmiotu zamówienia jest następujący: a) przewody z rur z PVC-U kl. S O 200 mm o dług. 32,0 m i O 160 mm o dług. 15,5m, b) studzienki rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 mm - 4 kpl. c) przewiert pod ul. Orkana o dług. 8m d) rurociągi kanalizacyjne z PVC na ścianach budynku O 110 mm o dług. 15m e) wypompowanie ścieków z istniejącego osadnika oraz jego likwidacja (pojemność 45m3), f) likwidacja istniejących studni rewizyjnych - 2 szt. g) odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (materiał z odzysku) na podbudowie z kruszywa łamanego o pow. 16 m2 h) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego o pow. 45m2 i) montaż pompy zatapialnej o wydajności 8 m3h i wysokości podnoszenia do 5m, 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także przedmiar robót, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, w tym tyczenie i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, - zapewnienie nadzoru branżowego właściwego ze względu na rodzaj istniejącego uzbrojenia podziemnego użytkownika przy prowadzeniu prac ziemnych w pobliżu jego sieci, - przygotowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym ul. Orkana w Radlinie. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębnienia w kosztorysie ofertowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 ustawy Pzp, a mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty, której przedmiotem było wykonanie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej na kwotę co najmniej 90.000,00 zł brutto; 2) wykażą, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia; należy wskazać co najmniej 1 osobę posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z udokumentowaniem aktualnej przynależności do właściwej OIIB. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca winien załączyć Wykaz wykonanych robót budowlanych. W wykazie należy podać nazwę, adres i telefon zamawiającego, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem i wartością, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji roboty oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty z wykazu zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje). Wykonawca winien wykazać, że roboty te były wykonane w ramach jednej umowy każda - zał. nr 3 do oferty. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien załączyć Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (kadra kierownicza) - zał. nr 4 do oferty. W wykazie należy podać imię i nazwisko, wykształcenie, rolę w realizacji zamówienia oraz posiadane uprawnienia (należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych osób wskazanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności objętej przedmiotem zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz-radlin.oswiata.org.pl oraz www.powiatwodzislawski.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego po wpłaceniu kwoty 20 zł na rach. bankowy nr 14156010940000925000047786 lub na stronie internetowej www.zsz-radlin.oswiata.org.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Sejmu Śl. ul. Orkana 23, 44-310 Radlin pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.07.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.