To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Płock: zasypanie złóż filtracyjnych oraz wymiana węgla aktywnego w destruktorach ozonu znajdujących się w stacji uzdatniania wody na terenie Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6
Numer ogłoszenia: 145907 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127823 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa, pl. Dąbrowskiego 2a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zasypanie złóż filtracyjnych oraz wymiana węgla aktywnego w destruktorach ozonu znajdujących się w stacji uzdatniania wody na terenie Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zasypaniu złóż filtracyjnych oraz wymianie węgla aktywnego w destruktorach ozonu w stacji uzdatniania wody (SUW) Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6. Kody CPV: instalacje wodne:393 70000-6 2. Stacja Uzdatniania Wody składa się z pięciu filtrów wielowarstwowych oraz dwóch destruktorów ozonu. 3.Szczegółowy opis usługi zamawianej przez MZOS J.B. w Płocku: 1) zasypanie złóż filtracyjnych w obiegu sportowym i rekreacyjnym: a)dla filtrów: O 1800 mm - sztuk 2 - wysokość złoża 150 cm; O 2100 mm - sztuk 3 - wysokość złoża 150 cm, b) w następującyh frakcjach materiału oraz warstwach dla w/w zbiorników:żwir 3,0 - 5,0 mm - warstwa o grubości 10 cm; żwir 2,0 - 3,0 mm - warstwa o grubości 10 cm; żwir 1,0 - 2,0 mm - warstwa o grubości 10 cm; piasek filtracyjny 0,4 - 0,8 mm - warstwa o grubości 45 cm; granulowany węgiel aktywny typu AG - 5 lub równoważny - warstwa o grubości 45 cm; Hydrofilt - warstwa o grubości 30 cm; 2) Destruktory ozonu - kompletna wymiana węgla aktywnego w ilości ogólnej 150 litrów. 3) Wykonawca w ramach usługi zapewnia materiał do zasypania filtrów opisany w pkt. 1 i pkt. 2. 4) Wykonawca przedłoży przed przystąpieniem do wykonania zakresu usługi karty charakterystyki na materiały wykorzystywane do zasypania złóż wystawione przez producenta oraz aktualne atesty higieniczne potwierdzające dopuszczenie materiału do zastosowania w złożach stacji uzdatniania wody. 5) Wykonawca przedłoży instrukcję eksploatacji złóż ze szczególnym uwzględnieniem sposobu ich uzupełniania. 6) Wykonawca udzieli gwarancji na całość wykonanej usługi na okres 5 lat oraz zastosowane materiały wg następujących zasad: a) piasek i żwir - właściwości fizykochemiczne, trwałość mechaniczną i skuteczność filtracyjną - 5 lat; b) węgiel aktywny - na właściwości sorpcyjne min. 6 m-cy, na skuteczność polegającą na destrukcji ozonu 5 lat; c) Hydrofilt - na właściwości fizykochemiczne i mechaniczne 5 lat; 7) Warunkiem zachowania udzielonej gwarancji jest stosowanie się przez Zamawiającego do przedłożonej przez Wykonawcę Instrukcji eksploatacji złóż filtracyjnych. 8) Wykonawca dokona rozruchu i przeprowadzi próby w obecności personelu obsługującego SUW. 9) Prace wykonywane będą pod nadzorem inspektora nadzoru branży sanitarnej ze strony Zamawiającego, przy udziale trzech pracowników obsługujących SUW - ze strony Zamawiającego. 10) Termin wykonania prac - 3 tygodnie od daty protokolarnego przekazania frontu robót (data przekazania frontu robót zależy od terminu wykonania remontu warstw antykorozyjnych w zbiornikach filtrów znajdujących się w SUW; zgodnie z umową podpisaną w dniu 30.07.209 r. planowany termin wykonania tego zadania ustalony został na 24.08.2009 r.). Zamawiający, ze względu na trwający również remont pływalni, dopuszcza zmianę terminu realizacji usługi w przypadku zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej dokonanie rozruchu SUW w terminie 48 godzin po wykonaniu zasypania złożem filtracyjnym. W tej sytuacji Zamawiający dopuszcza rozliczenie za zrealizowaną część usługi w wartości 75% kwoty umownego wynagrodzenia brutto, zaś pozostała część płatności zostanie uregulowana po przeprowadzeniu próbnego rozruchu stacji uzdatniania wody (SUW), zakończonego sporządzeniem bezusterkowego protokołu odbioru, podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.37.00.00-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64790.35 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRANIMEX W. GRANOPS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRANIMEX W. GRANOPS SPÓŁKA JAWNA
- Granimex Wojciech Granops, ul. Trąmpczyńskiego 18, 61-414 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 64790.35
- Oferta z najniższą ceną: 64790.35 oferta z najwyższą ceną: 134500.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wymiana instalacji wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i technologicznej - etap I w budynku Miejskiego Przedszkola nr 21 ul. Mikołaja Reja 4 w Płocku.
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"
- Wykonanie drenażu budynków Zespołu Szkół Nr 5 w Płocku ul. Kutrzeby 2a - etap II i III (...)
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Modernizacja boiska ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku
- Dostawa samochodu ciężarowego do 3,5 tony.
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.