eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-07

Pruszcz Gdański: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 145903 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański , ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni dróg gminnych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - ul. Akacjowa w Juszkowie Zadanie nr 2 - ul. Spacerowa w Żuławce Zadanie nr 3 - ul. Kwiatowa w Wiślince Zadanie nr 4 - droga gminna Mokry Dwór - Lędowo 2. Zakres prac obejmuje: Zadanie Nr 1 - ul. Akacjowa w Juszkowie - roboty pomiarowe, - wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt żelbetowych wielootworowych typu Jomb, pow. 640m2, - regulacja pionowa istniejących urządzeń wod-kan do zakładanej rzędnej w terenie, - rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10cm), - ułożenie nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 640m2, - wypełnienie otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięcie nadmiaru piasku z nawierzchni, - roboty porządkowe, zagrabienie poboczy na odcinkach objętych pracami. Zadanie Nr 2 - ul. Spacerowa w Żuławce - roboty pomiarowe, - wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt żelbetowych wielootworowych typu Jomb, pow. 225m2, - rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10cm), - ułożenie nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 225m2, - wypełnienie otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięcie nadmiaru piasku z nawierzchni, - roboty porządkowe, zagrabienie poboczy na odcinkach objętych pracami. Zadanie Nr 3 - ul. Kwiatowa w Wiślince - roboty pomiarowe, - wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt żelbetowych wielootworowych typu Jomb, pow. 1760m2, - regulacja pionowa istniejących urządzeń wod-kan do zakładanej rzędnej w terenie, - rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10cm), - ułożenie nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 1760m2, - wypełnienie otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięcie nadmiaru piasku z nawierzchni, - roboty porządkowe, zagrabienie poboczy na odcinkach objętych pracami. Zadanie nr 4 - droga gminna Mokry Dwór - Lędowo - roboty pomiarowe, - rozebranie starej nawierzchni z płyt typu Jomb na pow. 166,5m2, - ułożenie pozyskanych płyt staroużytecznych (przyjmuje się 80% tj. 133,2m2 płyt do dalszego wykorzystania) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na podsypce żwirowo-piaskowej zagęszczonej mechanicznie (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10cm) wraz z wypełnieniem otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt żelbetowych staroużytecznych pełnych, pow. 333m2, - rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10cm), - ułożenie płyt drogowych żelbetowych staroużytecznych pełnych o wymiarach 300cmx150cmx15cm, na pow. 333m2, - roboty porządkowe, zagrabienie poboczy na odcinkach objętych pracami. 3. Powyższe zakresy należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju prac na terenie Gminy Pruszcz Gdański. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - ul. Akacjowa w Juszkowie - 1 500,00 zł Zadanie nr 2 - ul. Spacerowa w Żuławce - 500,00 zł Zadanie nr 3 - ul. Kwiatowa w Wiślince - 4 000,00 zł Zadanie nr 4 - droga gminna Mokry Dwór - Lędowo - 1 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj. osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony druk Formularz oferty, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz informację, czy Wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: 1) Termin wykonania umowy, określony w § 3 ust. 3 umowy może ulec zmianie z powodu opóźnień wynikających z: a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, b) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w siwz warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, c) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, , d) zmian będących następstwem działania innych organów np. eksploatatorów infrastruktury, e) innych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym. 2) Okoliczności powodujące opóźnienia, o których mowa w pkt. 1 muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy. Po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego ustala się nowe terminy wykonania umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania umowy nie może być dłuży niż okres przerwy lub przestoju. 3) Zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających pierwotne warunki SIWZ. W szczególności konieczności zmian kadry osobowej Wykonawcy wymaga sytuacja gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca Zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 4) Zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych jest możliwa pod warunkiem zaproponowania nowego podmiotu, spełniającego pierwotne warunki określone w SIWZ. 5) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części robót budowlanych Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie, zrezygnować z Podwykonawstwa, zmienić Podwykonawcę. 6) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański - pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański - biuro podawcze (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - ul. Akacjowa w Juszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty pomiarowe, - wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt żelbetowych wielootworowych typu Jomb, pow. 640m2, - regulacja pionowa istniejących urządzeń wod-kan do zakładanej rzędnej w terenie, - rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10cm), - ułożenie nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 640m2, - wypełnienie otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięcie nadmiaru piasku z nawierzchni, - roboty porządkowe, zagrabienie poboczy na odcinkach objętych pracami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - ul. Spacerowa w Żuławce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty pomiarowe, - wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt żelbetowych wielootworowych typu Jomb, pow. 225m2, - rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10cm), - ułożenie nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 225m2, - wypełnienie otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięcie nadmiaru piasku z nawierzchni, - roboty porządkowe, zagrabienie poboczy na odcinkach objętych pracami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - ul. Kwiatowa w Wiślince.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty pomiarowe, - wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt żelbetowych wielootworowych typu Jomb, pow. 1760m2, - regulacja pionowa istniejących urządzeń wod-kan do zakładanej rzędnej w terenie, - rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10cm), - ułożenie nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 1760m2, - wypełnienie otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięcie nadmiaru piasku z nawierzchni, - roboty porządkowe, zagrabienie poboczy na odcinkach objętych pracami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - droga gminna Mokry Dwór - Lędowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty pomiarowe, - rozebranie starej nawierzchni z płyt typu Jomb na pow. 166,5m2, - ułożenie pozyskanych płyt staroużytecznych (przyjmuje się 80% tj. 133,2m2 płyt do dalszego wykorzystania) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na podsypce żwirowo-piaskowej zagęszczonej mechanicznie (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10cm) wraz z wypełnieniem otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt żelbetowych staroużytecznych pełnych, pow. 333m2, - rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10cm), - ułożenie płyt drogowych żelbetowych staroużytecznych pełnych o wymiarach 300cmx150cmx15cm, na pow. 333m2, - roboty porządkowe, zagrabienie poboczy na odcinkach objętych pracami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.