eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojciechów › Budowa i wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-28

Wojciechów: Budowa i wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie
Numer ogłoszenia: 14586 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojciechów , Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów, woj. lubelskie, tel. 081 5177241 w. 30, faks 081 5177665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojciechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa i wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie, obejmującego roboty budowlane polegające na budowie budynku hali widowiskowo - sportowej z zapleczem socjalno - sanitarnym i klasopracowniami przy Zespole Szkół w Wojciechowie (z instalacjami zewnętrznymi: kanalizacji sanitarnej do istniejącego zbiornika ścieków, energetycznej nn; z przyłączami: wodociągowym, gazowym z punktem redukcyjno-pomiarowym, energetycznym nn ze złączem kablowym ZKP; z oświetleniem terenu i monitoringiem; z utwardzeniem powierzchni gruntu), budowie parkingu z odwodnieniem, oraz na budowie budynku gospodarczego, ogrodzenia, obiektów małej architektury i boisk sportowych, zgodnie z pozwoleniem na budowę i zgłoszeniem robót. Inwestycja prowadzona będzie na działce nr 1393/2 i 1394 położonej w miejscowości Wojciechów. Sala widowiskowo-sportowa przeznaczona będzie dla 300 osób na widowni ruchomej na parterze oraz dla 188 osób na widowni stałej na antresoli dostępnej z korytarza piętra. Oprócz zaplecza socjalno - sanitarnego dla sali sportowej przewidziane są inne pomieszczenia użytkowe takie jak: biblioteka z pracownią multimedialną (10 stanowisk komputerowych), serwerownia, pomieszczenie dydaktyczne, sala gimnastyki rehabilitacyjnej, siłownia, pokój dla nauczycieli w-fu z częścią sanitarną, sanitariaty ogólnodostępne itp. Komunikacja w części 2-kondygnacyjnej zapewniona jest przez dwie klatki schodowe oraz dźwig dla osób niepełnosprawnych. Powierzchnia zabudowy wynosi - 1 725,18 m2. Powierzchnia całkowita - 2 228,22 m2. Powierzchnia użytkowa - 2 173,78 m2. Kubatura obiektu - 16 615,90 m3. Liczba kondygnacji nadziemnych -2. Wysokość budynku -10,98 m. Zakresem przedmiotu zamówienia objęte jest również wyposażenie poszczególnych części obiektu w wyposażenie wymagające montażu, trwale związane z obiektem, tj. wyposażenie w sprzęt sportowy taki jak bramki na boiskach do gry, siatki z piłkochwytami, tablice wyników, drabinki gimnastyczne przyścienne; wyposażenie sali rehabilitacyjnej (korekcyjnej) w drabinki i poręcze gimnastyczne; wyposażenie widowni w trybuny składane 5-rzędowe z siedziskami; wyposażenie szatni w ławki szatniowe przyścienne z wieszakiem i szafki szatniowe. Szczegółowy opis poszczególnych robót do wykonania, zakres i ilości oraz dane techniczne określone są poniższymi elementami SIWZ tj. przedmiarami robót, projektem budowlanym i wykonawczym oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej, określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ. Wszystkie użyte materiały i urządzenia do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, specyfikacjami technicznymi i dokumentacją techniczną. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Zamawiający informuje, że wszystkie podane i wpisane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych, w przedmiarach robót czy w drukach kosztorysów ofertowych, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy traktować jako przykładowe, które można zastąpić materiałami, produktami, urządzeniami, wyrobami równoważnymi. Przez równoważność należy rozumieć zastosowanie porównywalnych wyrobów, produktów innych marek/producentów o parametrach technicznych i wymogach jakościowych niepowodujących pogorszenia właściwości użytkowania i trwałości urządzenia, obiektu. Użyte w w/w dokumentacji znaki towarowe materiałów i urządzeń należy traktować jako rozwiązania techniczne określające standard użytych w projekcie materiałów i urządzeń. Nazwy i symbole handlowe w dokumentacji zostały podane w celu jak najdokładniejszego określenia elementów i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Mogą one być zastąpione rozwiązaniami technicznymi, materiałami i urządzeniami o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, technologicznych i standardzie jakościowym. W celu określenia czy dany produkt jest równoważny w stosunku do podanego w projekcie należy porównać karty techniczne danych produktów, a parametry produktu zamiennego, równoważnego nie mogą być gorsze od przyjętych. Powyższe wyjaśnienia precyzujące wymogi zamawiającego w odniesieniu do dopuszczanego przez niego zakresu równoważności oferty dotyczą wszystkich branż projektowych. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.21.42.00-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.22.10-6 Fundamentowanie 45.26.25.20-2 Roboty murowe 45.26.23.00-4 Betonowanie 45.22.38.00-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.26.24.00-5 Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.32.00.00-6 Roboty izolacyjne 45.26.12.14-7 Kładzenie dachów bitumicznych 45.26.14.20-4 Uszczelnianie dachu 45.26.13.20-3 Kładzenie rynien 45.26.12.13-0 Kładzenie dachów metalowych 45.26.23.10-7 Zbrojenie 45.42.11.41-4 Instalowanie przegród 45.32.10.00-3 Izolacja cieplna 45.26.25.00-6 Roboty murarskie i murowe 45.43.12.00-9 Kładzenie glazury 45.32.30.00-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45.42.11.46-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00-8 Roboty malarskie 45.43.21.11-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45.42.11.60-3 Instalowanie wyrobów metalowych 45.26.23.00-4 Betonowanie 45.26.11.00-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych Dotyczące instalacji sanitarnych, przyłączy gazowego i wodociągowego: 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.22.00-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.30.00-0 Roboty instalacyjne gazowe 45.33.12.00-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.10-0 Instalowanie kotłów 45.23.12.21-0 Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Dotyczące instalacji elektrycznych i przyłącza kablowego n.n. oraz instalacji teletechnicznych 45.23.14.00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.22.00-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.61.00-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.43.10-7 Układanie kabli 45.31.22.00-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Dotyczące robót drogowych 45.11.10.00-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.33.00-2 Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.31.40-2 Roboty drogowe 45.23.24.51-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.11.27.20-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.34.20.00-6 Wznoszenie ogrodzeń 45.42.11.60-3 Instalowanie wyrobów metalowych 45.11.27.13-6 Roboty w zakresie kształtowania ogródków dachowych 45.11.27.10-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, gdy przedmiotem zamówień będą roboty znajdujące się w pozycjach kosztorysów ofertowych. Zamawiający przewiduje, dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.11.12.00-0, 45.10.00.00-8, 45.26.22.10-6, 45.26.25.20-2, 45.26.23.00-4, 45.22.38.00-4, 45.26.24.00-5, 45.32.00.00-6, 45.26.12.14-7, 45.26.14.20-4, 45.26.13.20-3, 45.26.12.13-0, 45.26.23.10-7, 45.42.11.41-4, 45.32.10.00-3, 45.26.25.00-6, 45.43.12.00-9, 45.32.30.00-7, 45.42.11.46-9, 45.44.21.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: 100 000,00 PLN. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy nr: 93 8735 1017 1000 0111 2000 0190 Bank Spółdzielczy w Poniatowej Oddział w Wojciechowie. Wadium należy wnieść (wpływ na w/w konto) przed upływem terminu składania ofert. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (np. konsorcjum), wadium wniesione (pieniądz) lub wystawione (gwarancja) na rzecz jednego konsorcjanta, jest wystarczającym zabezpieczeniem oferty konsorcjum. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp. Wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie po uprzednim zbadaniu, braku podstaw do wykluczenia z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia przedłożone przez Wykonawcę. Warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, uważać się będzie za spełnione, jeżeli złożone zostaną wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie treści złożonych oświadczeń i wymaganych dokumentów. Warunek uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełniony, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu poniższego: -warunek uznawać będzie się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia obejmujące roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia podanemu w pkt. III SIWZ tj. wybudował co najmniej dwa obiekty kubaturowe o minimalnej kubaturze budynku 15 000 m3 (przez obiekt kubaturowy zamawiający rozumie budynki użyteczności publicznej), na wartość min. 4 000 000,00 zł brutto każde, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz potwierdzi załączonymi dokumentami, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełniony, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu poniższego: -warunek uznawać będzie się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osobą kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i poda informacje o podstawie do dysponowania tą osobą, oraz złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełniony, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu poniższego: -warunek uznawać będzie się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 2 000 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie tego warunku, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca ma obowiązek złożyć oprócz pisemnego zobowiązania, o którym mowa w poniższym zdaniu, w/w informację banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, dotyczącą tych podmiotów. Ponadto, jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków powyższych warunków, polega na wiedzy i doświadczeniu, na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, wówczas w/w warunki uznawać się będzie za spełnione, po udowodnieniu dodatkowo, iż Wykonawca będzie dysponował powyższymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp), jeśli będzie korzystał.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach: a) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, silny wiatr, długotrwałe wysokie temperatury, powodzie) powodujących utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; b) w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; c) w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej; d) w przypadku wykonywania innych robót w sferze przekazywanego wykonawcy placu budowy, wykonawca jest upoważniony do wystąpienia o wydłużenie okresu na realizację zamówienia o okres wprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi. Zapis ten dotyczy również wypadków powstałych w strefie robót; e) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych i uzupełniających nie uwzględnionych w przedmiarach robót lub rozwiązań zamiennych, dopuszcza się zmianę terminu wykonania robót i wynagrodzenia za te roboty; f) przewiduj się możliwość rozszerzenia zakresu umowy i wynagrodzenia za te roboty na podstawie aneksu do umowy, co może wyniknąć ewentualnie w trakcie realizacji przedmiotu umowy w uzgodnieniu z projektantem, dotyczy to zmian konstrukcyjnych w budynku istniejącym, tj. połączenia budynku projektowanego z istniejącym, wiąże się to z koniecznością dokonania odkrywek istniejących w tym rejonie elementów konstrukcyjnych i wykonania w ścianie konstrukcyjnej nowego otworu, co byłoby nie wskazane w użytkowanym bieżąco obiekcie (szkoła) na etapie projektowania, wynagrodzenie za te roboty będzie obliczane zgodnie z zapisami §9 umowy, g) w przypadku złożenia przez Wykonawcę propozycji, które przyśpieszą ukończenie robót, zmniejszając koszty, poprawią sprawność lub jakość robót lub w inny sposób dostarczą zamawiającemu pożytku. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://wojciechow.netbip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojciechów, Wojciechów 5, 24 - 204 Wojciechów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 10:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Wojciechów (pok. Nr 4), Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 Oś Priorytetowej VIII: Infrastruktura społeczna Działanie 8.2 Infrastruktura szkolna i sportowa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.