eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich wraz z likwidacją przełomów na terenie województwa małopolskiego z podziałem na częściCzęść 1. DW 968 w m. Szczawa Część 2. DW 791 w m. Klucze Część 3. DW 980 w m. Siemiechów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Kraków: Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich wraz z likwidacją przełomów na terenie województwa małopolskiego z podziałem na części: Część 1. DW 968 w m. Szczawa Część 2. DW 791 w m. Klucze Część 3. DW 980 w m. Siemiechów
Numer ogłoszenia: 145839 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie , ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 44 65 700, 44 65 810, faks 12 44 65 702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich wraz z likwidacją przełomów na terenie województwa małopolskiego z podziałem na części: Część 1. DW 968 w m. Szczawa Część 2. DW 791 w m. Klucze Część 3. DW 980 w m. Siemiechów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zadania polegające na wykonaniu: Część 1. DW 968 w m. Szczawa odc. 060 km 11+400 - odc. 060 km 12+700 dł. 1,3 km - Likwidacja przełomów (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno gł. 10cm, mechaniczne rozebranie podbudowy o gr. 70cm, wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 25cm, wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 25cm, wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 12cm, wykonanie podbudowy z betou asfaltowego AC 22P o gr. 8cm, wykonanie w-wy wiążącej AC 16W o gr. 6cm, wykonanie w-wy ścieralnej AC 11S o gr. 4cm, ręczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną, wykopy z transportem oraz układanie rurociągu drenarskiego średnicy 10cm) - Likwidacja deformacji (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno gł. 10cm, wykonanie w-wy wiążącej AC 16W o gr. 6cm, wykonanie w-wy ścieralnej AC 11S o gr. 4cm, ręczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną) - Uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno - frezowanie profilujące, mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowych, wykonanie nawierzchni typu Slurry Seal na zimno (dwie warstwy) - Oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe - Zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: montaż oznakowania zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego, utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót oraz jego demontaż po zakończeniu robót). Część 2. DW 791 w m. Klucze odc. 090 km 0+878 - odc. 100 km 0+060 dł. 1,0 km - Remont nawierzchni (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno gł. 10cm, wykonanie w-wy wiążącej AC 16W o gr. 6cm, wykonanie w-wy ścieralnej AC 11S o gr. 4cm, mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną) - Uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno - frezowanie profilujące, mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowych, wykonanie nawierzchni typu Slurry Seal na zimno (dwie warstwy) - Oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe - Zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: montaż oznakowania zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego, utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót oraz jego demontaż po zakończeniu robót). Część 3. DW 980 w m. Siemiechów odc. 060 km 6+200 - odc. 060 km 7+100 dł. 0,9 km - Uszorstnienie (mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowych, wykonanie nawierzchni typu Slurry Seal na zimno (dwie warstwy) - Oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe - Zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: montaż oznakowania zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego, utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót oraz jego demontaż po zakończeniu robót). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 SIWZ (Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zał. nr 1.1 (dla Części 1, dla części 2, dla Części 3), Przedmiar robót - zał. nr 1.2.1 (dla Części 1), zał. nr 1.2.2 (dla Części 2),1.2.3 (dla Części 3)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: Część 1 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Część 2 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Część 3 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu robót drogowych - remontu dróg bitumicznych przez ułożenie warstwy uszczelniającej lub uszorstniającej z mieszanki mineralno - emulsyjnej na zimno na powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2 na drogach klasy nie niższej niż G lub równoważnej, przy czym w ramach przynajmniej jednego z tych zadań wykonano badania współczynnika tarcia urządzeniem SRT.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje specjalną maszyną samobieżną, spełniającą rolę wytwórni i rozkładarki o zasilaniu ciągłym wyposażonej w: -zasobnik główny na materiały odbierane z samochodu, ze zbiornikiem kruszywa, emulsji, cementu (lub wapna), dodatków (regulatorów) i wody. -mieszalnik o działaniu ciągłym , wyposażony w co najmniej dwa mieszadła, -układarkę o różnej szerokości układania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje Kierownikiem Budowy posiadającym: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, - doświadczenie w pełnieniu obowiązków kierownika budowy robót drogowych na minimum dwóch budowach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w Wykazie robót wskaże roboty budowlane określone w warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia (pkt III.3.2) oraz złoży poświadczenia (inne dokumenty), że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zgodnie z § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dziennik Ustaw z dnia 19.02.2013 poz. 231) dowodami, o których mowa w Wykazie robót są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 2) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1. W przypadku gdy zamawiający, jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w Wykazie robót, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminie kreślonym w pkt. III.4.3.1).2.Pisemne zobowiązanie (oryginał) - w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy PZP.3.W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na więcej niż jedną część dokumenty, o których mowa w cz. III SIWZ (przy uwzględnieniu odpowiednich zapisów w ich treści indywidualizujących składane oferty w zakresie konkretnych części) mogą zostać złożone w jednym egzemplarzu.4.Uwaga- Spełnienie warunków określonych w sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia umożliwia złożenie ofert na dowolną ilość części.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w szczególności w przypadku: 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 2) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na : - wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacji Technicznej, - innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, termin może ulec przedłużeniu o czas trwania w/w okoliczności, 3) z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy - Kierownika budowy. Zmiana tych osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 4) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, 5) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy. 6) sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 7) w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, III piętro,pok.315, materiały płatne:26,25 zł+opłata pocztowa w przypadku przesłania materiałów pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, II piętro,pok.220.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W kryterium skrócenie terminu wykonania zamówienia ocenie podlegać będzie skrócenie przez Wykonawcę terminu wykonania zamówienia wyrażone w dniach w stosunku do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego tj. 27.11.2015r. przy czym maksymalny okres skrócenia terminu wykonania zamówienia który może zaoferować wykonawca, wynosi 11 dni kalendarzowych licząc od określonego przez Zamawiającego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, tj. Wykonawca może zaoferować jako najwcześniejszy możliwy termin wykonania zamówienia 16.11.2015r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich wraz z likwidacją przełomów na terenie województwa małopolskiego z podziałem na części: Część 1. DW 968 w m. Szczawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu: Część 1. DW 968 w m. Szczawa odc. 060 km 11+400 - odc. 060 km 12+700 dł. 1,3 km - Likwidacja przełomów (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno gł. 10cm, mechaniczne rozebranie podbudowy o gr. 70cm, wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 25cm, wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 25cm, wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 12cm, wykonanie podbudowy z betou asfaltowego AC 22P o gr. 8cm, wykonanie w-wy wiążącej AC 16W o gr. 6cm, wykonanie w-wy ścieralnej AC 11S o gr. 4cm, ręczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną, wykopy z transportem oraz układanie rurociągu drenarskiego średnicy 10cm) - Likwidacja deformacji (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno gł. 10cm, wykonanie w-wy wiążącej AC 16W o gr. 6cm, wykonanie w-wy ścieralnej AC 11S o gr. 4cm, ręczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną) - Uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno - frezowanie profilujące, mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowych, wykonanie nawierzchni typu Slurry Seal na zimno (dwie warstwy) - Oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe - Zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: montaż oznakowania zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego, utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót oraz jego demontaż po zakończeniu robót).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich wraz z likwidacją przełomów na terenie województwa małopolskiego z podziałem na części: Część 2. DW 791 w m. Klucze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu Część 2. DW 791 w m. Klucze odc. 090 km 0+878 - odc. 100 km 0+060 dł. 1,0 km - Remont nawierzchni (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno gł. 10cm, wykonanie w-wy wiążącej AC 16W o gr. 6cm, wykonanie w-wy ścieralnej AC 11S o gr. 4cm, mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną) - Uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno - frezowanie profilujące, mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowych, wykonanie nawierzchni typu Slurry Seal na zimno (dwie warstwy) - Oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe - Zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: montaż oznakowania zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego, utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót oraz jego demontaż po zakończeniu robót).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich wraz z likwidacją przełomów na terenie województwa małopolskiego z podziałem na części: Część 3. DW 980 w m. Siemiechów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3. DW 980 w m. Siemiechów odc. 060 km 6+200 - odc. 060 km 7+100 dł. 0,9 km - Uszorstnienie (mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowych, wykonanie nawierzchni typu Slurry Seal na zimno (dwie warstwy) - Oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe - Zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: montaż oznakowania zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego, utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót oraz jego demontaż po zakończeniu robót).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.