eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Siemiatycze: Dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim .
Numer ogłoszenia: 145834 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , Ul. Tadeusza Kościuszki 43a, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 655 26 12, faks 85 655 26 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradniasiemiatycze.szkolnastrona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim realizowanego przez Powiatową Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną w Siemiatyczach. Głównym celem projektu jest poprawa funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim, poprzez pilotażowe wdrożenie w okresie od podpisania umowy do 31.08.2015 nowego systemu wspomagania wybranych szkół i przedszkoli spójnego z ich potrzebami. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części. Część pierwsza - materiały biurowe papier ksero A4-biały, przeznaczony do wysokonakładowych drukarek i kopiarek, 1 ryza zawierająca 500 arkuszy- 120 ryz; Tusz czarny 10 do drukarki HP 2800 1 szt. Tusz kolorowy 11 (kolory : turkus, czerwony, żółty) do drukarki HP 2800 każdy kolor x 1 szt. Toner czarny do drukarki HP LaserJet 2420dn- 4 szt. Toner do ksero - Canon IR 2520 - 2 szt. Segregator na dokumenty format A4 , dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, na grzbiecie otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora z półki , grzbiet 50 mm - szt. 20 Papier do flipchart, - wymiar 70 x 100 mm -50 szt. w op. - 5 opakowań Koszulki krystaliczne przezroczyste, miękkie wykonane gładkiej folii przeznaczone na dokumenty w formacie A4, antyelektrostatyczne, wzmocniony brzeg pasek z multiperforacją opakowanie szt. - 15 szt. Karteczki samoprzylepne, format 75x75mm, opakowanie 100 szt. - 4 kolory - 50 szt. Koperty C6 białe (114x162), samoprzylepne 50 szt. w opakowaniu - 4 opakowania Koperty B5 białe (176x250) -samoprzylepne z poszerzonym brzegiem 100 szt. w opakowaniu - 1 op. Etykiety samoprzylepne, format A4 do drukarek atramentowych, laserowych i ksero, papier matowy opakowanie 100 szt.- 3 opakowania Marker do pisania po papierze ścięta końcówka 4 kolory (po 28 szt. w danym kolorze) nieścieralny wodoodporny - gr. linii w przedziale 2-5 mm - 5 kpl Zakreślasz (3 kolory) ze ściętą końcówką tusz nieprzebijający na papierze do ksero i faksu grubość linii pisania od 1-5mm - 15 szt. Guma do przylepiania opakowanie 55 kwadracików masy - 6 szt. Pudło archiwizacyjne na dokumenty w segregatorach z uchylnym wiekiem mieszczącym min. 6 segregatorów o szerokości grzbietu 80m lub 10 segregatorów o szerokości 50 mm - 30 szt. Identyfikator - 100 szt. Podana ilość materiałów piśmienniczo-biurowych jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy. Część druga - materiały biurowe z nadrukiem i zestawy szkoleniowe Zestaw szkoleniowy - Komplet z nadrukiem w opakowaniu : Notes 100 kartkowy w kratkę , wym. 19x25 cm - treść nadruku Projekt Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - logo POKL, UE oraz herb powiatu siemiatyckiego i logo projektu w nagłówku druku- szt. 75 ; Długopis automatyczny oprawa metalowa, grubość linii 0.7-1mm, kolor tuszu niebieski z nadrukiem Treść nadruku - logo POKL, UE, herb powiatu siemiatyckiego i logo projektu- szt. 75 segregator z nadrukiem na dokumenty formatu A4, okładka oklejona na zewnątrz folią zabezpieczającą, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, na grzbiecie otwór na palec, ułatwiający wyjmowanie z półki grzbiet 50mm - 75 szt. Pendrive 8 GB z nadrukiem - 75 szt. Treść nadruku - logo POKL, UE, herb powiatu siemiatyckiego i logo projektu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.19.00.00-7, 30.12.40.00-4, 30.23.45.00-3, 30.12.51.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas realizacji dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy dopuszczalna jest w granicach unormowania art. 144 ustawy Pzp i zapisów SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy. W sprawach nieuregulowanych w umowie będą miały zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst ujednolicony Dz. U. z 2013r. poz.907 z póżn.) oraz przepisy kodeksu cywilnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradniasiemiatycze.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Siemiatyczach Ul. Tadeusza Kościuszki 43a 17-300 Siemiatycze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 12:30, miejsce: Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Siemiatyczach Ul. Tadeusza Kościuszki 43a 17-300 Siemiatycze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) papier ksero A4-biały, przeznaczony do wysokonakładowych drukarek i kopiarek, 1 ryza zawierająca 500 arkuszy- 120 ryz; 2) Tusz czarny 10 do drukarki HP 2800 1 szt. 3) Tusz kolorowy 11 (kolory : turkus, czerwony, żółty) do drukarki HP 2800 każdy kolor x 1 szt. 4) Toner czarny do drukarki HP LaserJet 2420dn- 4 szt. 5) Toner do ksero - Canon IR 2520 - 2 szt. 6) Segregator na dokumenty format A4 , dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, na grzbiecie otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora z półki , grzbiet 50 mm - szt. 20 7) Papier do flipchart, - wymiar 70 x 100 mm -50 szt. w op. - 5 opakowań 8) Koszulki krystaliczne przezroczyste, miękkie wykonane gładkiej folii przeznaczone na dokumenty w formacie A4, antyelektrostatyczne, wzmocniony brzeg pasek z multiperforacją opakowanie szt. - 15 szt. 9) Karteczki samoprzylepne, format 75x75mm, opakowanie 100 szt. - 4 kolory - 50 szt. 10) Koperty C6 białe (114x162), samoprzylepne 50 szt. w opakowaniu - 4 opakowania 11) Koperty B5 białe (176x250) -samoprzylepne z poszerzonym brzegiem 100 szt. w opakowaniu - 1 op. 12) Etykiety samoprzylepne, format A4 do drukarek atramentowych, laserowych i ksero, papier matowy opakowanie 100 szt.- 3 opakowania 13) Marker do pisania po papierze ścięta końcówka 4 kolory (po 28 szt. w danym kolorze) nieścieralny wodoodporny - gr. linii w przedziale 2-5 mm - 5 kpl 14) Zakreślasz (3 kolory) ze ściętą końcówką tusz nieprzebijający na papierze do ksero i faksu grubość linii pisania od 1-5mm - 15 szt. 15) Guma do przylepiania opakowanie 55 kwadracików masy - 6 szt. 16) Pudło archiwizacyjne na dokumenty w segregatorach z uchylnym wiekiem mieszczącym min. 6 segregatorów o szerokości grzbietu 80m lub 10 segregatorów o szerokości 50 mm - 30 szt. 17) Identyfikator - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.19.00.00-7, 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały biurowe z nadrukiem i zestawy szkoleniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw szkoleniowy - Komplet z nadrukiem w opakowaniu : Notes 100 kartkowy w kratkę , wym. 19x25 cm - treść nadruku Projekt Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - logo POKL, UE oraz herb powiatu siemiatyckiego i logo projektu w nagłówku druku- szt. 75 ; Długopis automatyczny oprawa metalowa, grubość linii 0.7-1mm, kolor tuszu niebieski z nadrukiem Treść nadruku - logo POKL, UE, herb powiatu siemiatyckiego i logo projektu- szt. 75 segregator z nadrukiem na dokumenty formatu A4, okładka oklejona na zewnątrz folią zabezpieczającą, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, na grzbiecie otwór na palec, ułatwiający wyjmowanie z półki grzbiet 50mm - 75 szt. Pendrive 8 GB z nadrukiem - 75 szt. Treść nadruku - logo POKL, UE, herb powiatu siemiatyckiego i logo projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.19.00.00-7, 30.23.45.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.