eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wynajęcie sprzętu budowlanego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Wrocław: Wynajęcie sprzętu budowlanego
Numer ogłoszenia: 145826 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu , ul. Czajkowskiego 11/13, 51-171 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3252562, faks 071 3261396.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajęcie sprzętu budowlanego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Część nr 1: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu gąsienicowym o ładowności łyżki 1,2 m3 wraz z operatorem - łącznie 600 godzin. CPV: 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej. Opis: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu gąsienicowym o ładowności łyżki 1,2 m3 wraz z operatorem - łącznie 600 godzin na terenie jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zamawiający informuje, że przewóz sprzętu pomiędzy budowami prowadzonymi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych RDLP we Wrocławiu będzie odbywał się kosztem i staraniem Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy maszyny w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy minimum 30 godzin. Część nr 2: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 1 m3 wraz z operatorem - łącznie 690 godzin. CPV: 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Opis: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 1m3 wraz z operatorem - łącznie 690 godzin na terenie jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zamawiający informuje, że przewóz sprzętu pomiędzy budowami prowadzonymi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych RDLP we Wrocławiu będzie odbywał się kosztem i staraniem Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy maszyny w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy minimum 30 godzin. Część nr 3: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 0,6m3 wraz z operatorem - łącznie 500 godzin. CPV: 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Opis: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 0,6m3 wraz z operatorem - łącznie 500 godzin na terenie jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zamawiający informuje, że przewóz sprzętu pomiędzy budowami prowadzonymi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych RDLP we Wrocławiu będzie odbywał się kosztem i staraniem Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy maszyny w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy minimum 30 godzin. Część nr 4: Usługa wynajęcia spycharki o mocy 74kW (100KM) wraz z operatorem - łącznie 690 godzin. CPV: 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Opis: Usługa wynajęcia spycharki o mocy 74kW (100KM) wraz z operatorem - łącznie 690 godzin na terenie jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zamawiający informuje, że przewóz sprzętu pomiędzy budowami prowadzonymi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych RDLP we Wrocławiu będzie odbywał się kosztem i staraniem Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy maszyny w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy minimum 30 godzin. 3. Uwagi dodatkowe: a. Na każdą część zamówienia należy złożyć oddzielną ofertę. b. Zamawiający nie zapewnia ochrony sprzętu pozostawionego na budowie po godzinach pracy. c. W przypadku awarii sprzętu, której nie można usunąć w ciągu 8h, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na budowę w ciągu 24h od momentu wystąpienia awarii drugiego sprawnego technicznie sprzętu o nie gorszych parametrach technicznych. d. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. e. Wszystkie usługi obejmują obsługę operatorską. f. Wykonawca gwarantuje dostępność maszyn będących przedmiotem zamówienia na poszczególne zadania od dnia podpisania umowy do 31.12.2015r. g. Zamawiający uprzedzi Wykonawcę o potrzebie rozpoczęcia świadczenia usługi z 3 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem fax-u..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta wykonawcy musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 1 500,00zł Dla zadania częściowego nr 2: 1 700,00zł Dla zadania częściowego nr 3: 1 000,00zł Dla zadania częściowego nr 4: 1 800,00zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 49 1540 1030 2001 7702 4918 0001 do terminu składania ofert. z dopiskiem na blankiecie przelewu której części zamówienia dotyczy. 8.2 W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji (poręczenia) 8.3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8.4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 8.5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby sprzęt, który Wykonawca przeznaczył do realizacji zamówienia odpowiadał poniższym parametrom lub posiadał nie gorsze parametry oraz spełniał wymagania ilościowe: Część nr 1: Koparka na podwoziu gąsienicowym o ładowności łyżki 1,2 m3 : 1 sztuka Cześć nr 2: Koparka na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 1m3 : 1 sztuka Część nr 3: Koparka na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 0,6m3 : 1 sztuka Część nr 4: Spycharka o mocy 74kW (100KM): 1 sztuka

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00zł na każdą cześć zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz oferty zawierający postanowienia według wzoru - załącznik nr 1, Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów Potwierdzenie wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu ul. Czajkowskiego 11/13 51-171 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 13:00, miejsce: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu ul. Czajkowskiego 11/13 51-171 Wrocław sekretariat (pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu gąsienicowym o ładowności łyżki 1,2 m3 wraz z operatorem - łącznie 600 godzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu gąsienicowym o ładowności łyżki 1,2 m3 wraz z operatorem - łącznie 600 godzin. CPV: 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej. Opis: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu gąsienicowym o ładowności łyżki 1,2 m3 wraz z operatorem - łącznie 600 godzin na terenie jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zamawiający informuje, że przewóz sprzętu pomiędzy budowami prowadzonymi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych RDLP we Wrocławiu będzie odbywał się kosztem i staraniem Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy maszyny w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy minimum 30 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 1 m3 wraz z operatorem - łącznie 690 godzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 1 m3 wraz z operatorem - łącznie 690 godzin. CPV: 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Opis: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 1m3 wraz z operatorem - łącznie 690 godzin na terenie jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zamawiający informuje, że przewóz sprzętu pomiędzy budowami prowadzonymi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych RDLP we Wrocławiu będzie odbywał się kosztem i staraniem Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy maszyny w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy minimum 30 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 0,6m3 wraz z operatorem - łącznie 500 godzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 0,6m3 wraz z operatorem - łącznie 500 godzin. CPV: 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Opis: Usługa wynajęcia koparki na podwoziu kołowym o ładowności łyżki 0,6m3 wraz z operatorem - łącznie 500 godzin na terenie jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zamawiający informuje, że przewóz sprzętu pomiędzy budowami prowadzonymi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych RDLP we Wrocławiu będzie odbywał się kosztem i staraniem Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy maszyny w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy minimum 30 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa wynajęcia spycharki o mocy 74kW (100KM) wraz z operatorem - łącznie 690 godzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wynajęcia spycharki o mocy 74kW (100KM) wraz z operatorem - łącznie 690 godzin. CPV: 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Opis: Usługa wynajęcia spycharki o mocy 74kW (100KM) wraz z operatorem - łącznie 690 godzin na terenie jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zamawiający informuje, że przewóz sprzętu pomiędzy budowami prowadzonymi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych RDLP we Wrocławiu będzie odbywał się kosztem i staraniem Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych usług, lecz nie więcej niż 60% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usługi wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach i nie oznacza to zmiany umowy. Czas pracy maszyny w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy minimum 30 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.