Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-21
Wieliczka: Modernizacja dróg rolniczych:
1. Odcinka drogi rolniczej (wewnętrznej) Sawis - Dębowski o nr dz.356 w Sułowie km 0+000 - 0+272,
2. Drogi rolniczej (wewnętrznej) Od Słomianej o nr dz.473/2 w Bodzanowie km 0+000 - 0+270.
Numer ogłoszenia: 145810 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biskupice z/s w Trąbkach, Wieliczka 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg rolniczych: 1. Odcinka drogi rolniczej (wewnętrznej) Sawis - Dębowski o nr dz.356 w Sułowie km 0+000 - 0+272, 2. Drogi rolniczej (wewnętrznej) Od Słomianej o nr dz.473/2 w Bodzanowie km 0+000 - 0+270..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy modernizacji dróg rolniczych: Zadanie 1. Odcinka drogi rolniczej (wewnętrznej) Sawis - Dębowski o nr dz.356 w Sułowie km 0+000 - 0+272, Zadanie 2. Drogi rolniczej (wewnętrznej) Od Słomianej o nr dz.473/2 w Bodzanowie km 0+000 - 0+270. Przedmiot zamówienia dokładnie opisuje: -dokumentacja projektowa, na którą składa się przedmiar robót, oraz -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie czy Wykonawca dołączył do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty, czy z ich treści wynika spełnianie warunków udziału w postępowaniu i czy one są podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważ-nienie do podpisania oferty,oświadczeń,dokumentów powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: Oświadczenie, że Wykonawca, 1)spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w punkcie 5 SIWZ, 2)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. dokumenty: Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wykaz ma dokumentować wykonanie co najmniej 2-ch takich robót, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiada-ją wymagane prawem uprawnienia wraz z zaświadczeniem, z datą ważności zaświad-czenia na dzień składania ofert, wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowe-go o wpisie na listę członków tej izby: a)kierownika budowy - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodar-czej,na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca ma dostarczyć: 1)zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgod-ność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biskupice w miejscowości Trąbki pokój nr 11 od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1500.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Biskupice w miejscowości Trąbki pokój nr 5 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odcinka drogi rolniczej (wewnętrznej) Sawis - Dębowski o nr dz.356 w Sułowie km 0+000 - 0+272,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy modernizacji dróg rolniczych: Zadanie 1. Odcinka drogi rolniczej (wewnętrznej) Sawis - Dębowski o nr dz.356 w Sułowie km 0+000 - 0+272, Przedmiot zamówienia dokładnie opisuje: -dokumentacja projektowa, na którą składa się przedmiar robót, oraz -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Drogi rolniczej (wewnętrznej) Od Słomianej o nr dz.473/2 w Bodzanowie km 0+000 - 0+270..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy modernizacji dróg rolniczych: Zadanie 2. Drogi rolniczej (wewnętrznej) Od Słomianej o nr dz.473/2 w Bodzanowie km 0+000 - 0+270. Przedmiot zamówienia dokładnie opisuje: -dokumentacja projektowa, na którą składa się przedmiar robót, oraz -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa i montaż mieszalnika zaczynu iniekcyjnego"
- Dostawa specjalnego lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnochowicach
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Projekt techniczny zabezpieczenia ociosu północnego komory "Warszawa""
- "Usługi transportu iniektu dla Kopalni soli "Wieliczka""
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Profilowanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szamotuły
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.