eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Konserwacja nawierzchni dróg metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia na odcinkach dróg powiatowych administrowanych przez Powiat Skierniewicki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Skierniewice: Konserwacja nawierzchni dróg metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia na odcinkach dróg powiatowych administrowanych przez Powiat Skierniewicki.
Numer ogłoszenia: 145775 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skierniewicki, ul. Konstytucji 3-go Maja 6, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8334637, 8341546, fax 046 8336679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja nawierzchni dróg metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia na odcinkach dróg powiatowych administrowanych przez Powiat Skierniewicki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja nawierzchni dróg metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni na odcinkach dróg powiatowych nr 1328E, 1327E, 2933E, 1320E, 1335E, 1316E administrowanych przez Powiat Skierniewicki. Nawierzchnia podwójnie powierzchniowo utrwalana ogółem: 74.615 m2 w tym; 1328E Humin -Kurabka -Kęszyce 11.400 m² 1327E Bolimów -Humin 8.370 m² 2933E Zapady -Teresin 16.380 m² 2933E Drzewce -Mszadla 13.690 m² 1320E Winna Góra -Podłęcze 10.400 m² 1335E Wola Pękoszewska -Kowiesy 8.225m² 1316E droga woj.nr 707 -Nowy Dwór 6.150 m² Zamówienie obejmuje: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni 74.615 m2 - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową modyfikowaną KI-70 i grysami bazaltowymi warstwa dolna 8 - 11 mm, warstwa górna 5 - 8 mm (zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej D- 05.03.08) na ogólnej powierzchni 74.615 m2 - uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ. 3. Wykonawcy występujący wspólnie. 3.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.2 W przypadku, o którym mowa w pkt. 3.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 3.1
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia. 1.1 Formularz Oferty - sporządzony zgodnie z formularzem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia podpisany przez osobę umocowaną - wg wzoru załącznik nr 1, 1.2 Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - sporządzony na formularzu kosztorysu ofertowego - wg wzoru załącznik nr 2, 1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 3, 1.4 Dane dotyczące wiarygodności prawnej ekonomicznej oraz technicznej Wykonawcy - oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy, a mianowicie: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru załącznik nr 4, (3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (decyzje stwierdzające przygotowanie do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, wraz z aktualnym wpisem wskazanych pracowników na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa) zgodnie z wymaganiami SIWZ - wg wzoru załącznik nr 5, (4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 dokumenty ) - wg wzoru załącznik nr 6, (5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - wg wzoru załącznik nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.skierniewice.starsotwo.gov.pl/; www.powiat.skierniewice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 6, pokój 226..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 09:30, miejsce: W Punkcie Obsługi Interesantów Starostwa Powiatowego w Skierniewicach, ul. Konstytucji 3 Maja 6, 96 -100 Skierniewice..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.