Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Warszawa: modernizacja Domu Dziecka nr 5 w Warszawie przy ul. Podmokłej 4
Numer ogłoszenia: 145770 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka nr 5 w Warszawie, ul. Podmokła 4, 04-819 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 615 73 32, fax 022 615 73 32.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.warszawa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Domu Dziecka nr 5 w Warszawie przy ul. Podmokłej 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Domu Dziecka nr 5 przy ul. Podmokłej 4 z podziałem na części: 1)wykonanie robót budowlanych modernizacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych, mających na celu dostosowanie obiektu do aktualnych wymagań p.poż., 2)wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru i automatyki systemu sterowania klapami oddymiającymi. Kod CPV - Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne . Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy, nie więcej niż 60 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się zrealizowaniem, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia polegającego na robotach budowlano-instalacyjnych w branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - osobą posiadającą uprawnienia w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych i budowlanych. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto: 5. Udzielą na przedmiot zamówienia, tj. na wykonane roboty i wbudowane materiały gwarancji wynoszącej nie mniej niż 12 miesięcy, nie więcej niż 60 miesięcy od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru wykonanych robót i zamontowanych urządzeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3 Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w pkt 8.2. SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że co najmniej jedna robota została wykonana należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją, iż co najmniej jedna osoba wykonująca zamówienie posiada uprawnienia określone w punkcie 8.2. SIWZ wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia kwalifikacyjne oraz załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ponadto: 5 Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 6 Harmonogram rzeczowo-finansowy (zawierający wszystkie elementy i koszty związane z wykonaniem robót budowlanych, w tym między innymi: wartość robót budowlanych, elektrycznych, instalacji wod-kan, gaz, wartość materiałów, stawki roboczogodziny, narzuty, zysk).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka nr 5 w Warszawie ul. Podmokła 4 04-819 Warszawa sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Dziecka nr 5 w Warszawie ul. Podmokła 4 04-819 Warszawa sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie robót budowlanych modernizacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych, mających na celu dostosowanie obiektu do aktualnych wymagań p.poż..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót budowlanych modernizacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych, mających na celu dostosowanie obiektu do aktualnych wymagań p.poż..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru i automatyki systemu sterowania klapami oddymiającymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru i automatyki systemu sterowania klapami oddymiającymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa transportu i dezynfekcji metodą fumigacji zbiorów bibliotecznych biblioteki Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Laboratorium Technik Diagnostycznych.
- Wykonanie remontu mieszkań służbowych nr 18 oraz nr 9a zlokalizowanych w budynku Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wawelskiej 52/54.
- Dostawa kart identyfikacyjnych do Narodowego Banku Polskiego
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30, Obiekt Hydrotechniczny - Zbiornik Wodny Besko".
- Roboty polegające na naprawach i usuwaniu awarii wraz z pogotowiem w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych, użytkowych i siedzibie własnej- Młynów
- rozbudowa posiadanych przez NFZ dwóch przełączników SAN o dodatkowe karty liniowe oraz wkładki SFP FC
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Siemyśl
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Kunickiego 14 w Gliwicach i ul. Kunickiego18 w Gliwicach
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Goździkowej 14-16 w Gliwicach
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Zwycięstwa 41 w Gliwicach
- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej od stacji wymienników ciepła w budynku przy ul. Rynek 4-5 w Gliwicach
- "Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St. Staszica w Białymstoku ul. Henryka Sienkiewicza 57, 15-002 Białystok"
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.