eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Całodobowe wykonywanie usług Pogotowia Technicznego, polegające na usuwaniu i zabezpieczaniu awarii instalacji wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, instalacji gazowej i elektrycznej w lokalach i budynkach stanowiących mienie Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Olsztyn: Całodobowe wykonywanie usług Pogotowia Technicznego, polegające na usuwaniu i zabezpieczaniu awarii instalacji wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, instalacji gazowej i elektrycznej w lokalach i budynkach stanowiących mienie Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 145759 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101731 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych, ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089-533-36-26, faks 089-533-39-37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowe wykonywanie usług Pogotowia Technicznego, polegające na usuwaniu i zabezpieczaniu awarii instalacji wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, instalacji gazowej i elektrycznej w lokalach i budynkach stanowiących mienie Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: CPV - 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe wykonywanie usług Pogotowia Technicznego, polegające na usuwaniu i zabezpieczaniu awarii instalacji wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, instalacji gazowej i elektrycznej w lokalach i budynkach stanowiących mienie Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie. Wykaz budynków będących własnością 100 % Gminy Olsztyn stanowi załącznik nr 11 do SIWZ, będący również załącznikiem nr 1 do umowy. Zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ, będący również załącznikiem nr 2 do umowy. 2. W zależności od potrzeb dokonywane będą weryfikacje załącznika nr 11 do SIWZ - wykaz budynków. Zmiany zasobu budynków administrowanych przez Zamawiającego mogą dotyczyć wskazania innych adresów nieruchomości w miejsce wskazanych przy zawarciu umowy, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć kwoty zawartej w ofercie Wykonawcy. 3. W/w usługi wykonywane będą z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z : 1) zawartą umową na wykonywanie przedmiotu zamówienia 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 4. Komplet materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy we własnym zakresie. 5.Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. 6. Podczas realizacji usług wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu wykonywanych prac objętych usługą oraz przechowywanych materiałów niezbędnych do ich wykonania. 7. Pogotowie techniczne - Wykonawcy działa na podstawie zgłoszeń przyjętych od mieszkańców budynków objętych umową, od użytkowników lokali użytkowych w tych budynkach oraz pracowników ZLiBK w Olsztynie. 8. Pogotowie Techniczne - Wykonawcy będzie pełnić stały dyżur przez całą dobę i wszystkie dni tygodnia. 9. Pogotowie Techniczne - Wykonawcy będzie świadczyć usługę przez wszystkie dni tygodnia przez całą dobę, dysponując stale niezbędnym do wykonania usług narzędziami, urządzeniami oraz pojazdami i odpowiednią ilością pracowników, umożliwiającymi podjęcie natychmiastowej interwencji. 10. Wszelkie zgłoszenia awarii dyspozytor Pogotowia Technicznego będzie wpisywać na bieżąco do dziennika zgłoszeń notując datę i godzinę zgłoszenia, rodzaj awarii, nazwisko i adres zgłaszającego oraz ewidencjonuje sposób i czas usunięcia awarii. Usunięcie awarii musi być potwierdzone przez zgłaszającego. 11. Pogotowie Techniczne - Wykonawcy po otrzymaniu zgłoszenia podejmie natychmiast działania zabezpieczające. Interwencje dotyczące nieszczelności instalacji gazu będą podejmowane natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia, a w przypadku braku takiej możliwości Wykonawca przekaże zgłoszenie do Pogotowia Gazowego. . 12. Dyspozytor Pogotowia Technicznego dnia następnego do godz. 800 przekaże telefonicznie do Działu Technicznego ( Zamawiającego ) informacje o ważnych awariach zgłoszonych w czasie dyżuru. Pisemne raporty wykonanych prac za dany miesiąc, będą przekazane do Działu Technicznego na koniec miesiąca. 13. Wykonawca przez cały czas realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS OLSZTYN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A., ul. Partyzantów 3, 10-522 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139331,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120504,96

  • Oferta z najniższą ceną: 120504,96 / Oferta z najwyższą ceną: 210883,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.