eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi restauracyjne i hotelarskie - na potrzeby realizacji wizyty studyjnej dla przedstawicieli małopolskich jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I- zamówienie numer 5



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Kraków: Usługi restauracyjne i hotelarskie - na potrzeby realizacji wizyty studyjnej dla przedstawicieli małopolskich jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I- zamówienie numer 5
Numer ogłoszenia: 145692 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi restauracyjne i hotelarskie - na potrzeby realizacji wizyty studyjnej dla przedstawicieli małopolskich jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I- zamówienie numer 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby realizacji wizyty studyjnej dla przedstawicieli małopolskich jednostek samorządu terytorialnego, w tym pracowników małopolskich urzędów gmin oraz starostw powiatowych, wójtów, burmistrzów, prezydentów miast, starostów oraz przedstawicieli innych instytucji zaangażowanych w rozwój sektora ekonomii społecznej, w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I. Usługi hotelarskie obejmują: zapewnienie uczestnikom wizyty noclegów ze śniadaniem (w formie bufetu), w pokojach jednoosobowych dla ok. 20 osób, w terminie od 6 do 7 czerwca 2011 r., w obiekcie o standardzie min. dwugwiazdkowym; każdy z pokoi musi być wyposażony w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym. Usługi restauracyjne obejmują: 1) obiad dla grupy do 20 osób w dniu 6 czerwca 2011 r. (dwa dania ciepłe, deser, kompot oraz woda mineralna, kawa, herbata) przykładowy zestaw: rosół z makaronem - 300 g schab ze śliwką|morelą lub pieczeń (150-170 g), ziemniaki (200 g), 3 rodzaje surówek (100 g) kompot - 200 ml woda mineralna - 200 ml |podana w dzbankach| deser: szarlotka na ciepło, kawa, herbata 2) kolacja dla grupy do 20 osób w dniu 6 czerwca 2011 r. , na którą będzie się składać: ciepłe danie (np. barszcz z krokietem lub strogonow) - 150 g na osobę sałatka wielowarzywna - 100 g na osobę, pomidory z mozarellą - 70 g na osobę sery żółte różne - 70 g na osobę wędliny różne - 70 g na osobę pieczywo mieszane - 150 g na osobę masło - 30 g na osobę kawa, herbata, woda mineralna 3) obiad dla grupy do 20 osób w dniu 7 czerwca 2011 r., (dwa dania ciepłe, deser, kompot oraz woda mineralna, kawa, herbata) przykładowy zestaw: zupa cebulowa z grzankami - 300 g filet drobiowy de volaille (150-170 g), ryż (200 g), 3 rodzaje surówek (100 g) kompot - 200 ml woda mineralna - 200 ml |podana w dzbankach| deser: lody, kawa, herbata.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. - Wsparcie ekonomii społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • J.W. Construction Holding S.A., ul. Radzymińska 326, Ząbki, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3833,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5100,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z dyspozycją art.70 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem niniejszego zamówienia były usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji wizyty studyjnej dla przedstawicieli małopolskich jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I .Parametry usług, zawarte w SIWZ, jednoznacznie określają, iż przedmiot zamówienia stanowiły usługi o powszechnej dostępności i generalnych standardach. W związku z powyższym przesłanki określone przez ustawodawcę, tj.: przesłanka rodzaju zamówienia (w tym przypdku usługa), przesłanka ogólnej dostępności, a także ostatnia przesłanka wskazana w art.70 in fine, dotycząca dopuszczalności zastosowania przez Zamawiającego trybu zapytania o cenę w sytuacji, gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy, zostały spełnione, co niniejszym uzasadnia wybór trybu udzielenia zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.