eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie gminIwierzyce i Sędziszów Małpolski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Ropczyce: Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie gmin: Iwierzyce i Sędziszów Małpolski.
Numer ogłoszenia: 145672 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski , ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie gmin: Iwierzyce i Sędziszów Małpolski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów stanowiących własność osób fizycznych lub wspólnot gruntowych oraz dla upraw leśnych prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia (Dz. U. z 2001 r. Nr 73 poz. 764 z póź. zm.), położonych na terenie następujących obrębów ewidencyjnych: a) gmina Iwierzyce (ok. 350 ha), obręby ewidencyjne: Iwierzyce, Bystrzyca, Wiercany, Nckowa, Wiśniowa, Olimpów, Będzienica b) gmina Sędziszów Malopolski (ok. 1380 ha), obręby ewidencyjne: Zagorzyce, Szkodna, Góra Ropczycka, Wolica Ługowa, Czarna Sędziszowska, Klęczany, Ruda, Cierpisz, Wolica Piaskowa, Krzywa, Będziemyśl, Boreczek, Borek Wielki; Projekty uproszczonych planów urządzenia lasu są w niniejszej SIWZ określane jako dokumentacja urządzeniowa. 2. Zamawiający traktuje użytkowanie wieczyste oraz posiadanie ułamkowej części własności jak własność gruntu, czyli pracami należy objąć lasy znajdujące się w użytkowaniu wieczystym lub w ułamkowej części własności osób fizycznych lub wspólnot gruntowych. Nie należy obejmować pracami lasów dla których osoby fizyczne lub wspólnoty gruntowe posiadają inny niż przytoczone powyżej formy dysponowania nieruchomością (np.: dzierżawę, użytkowanie, zarząd, inne). 3. Zamawiający traktuje spółki cywilne jak osoby fizyczne. Stąd lasy będące własnością spółek cywilnych należy objąć pracami. Określone w pkt. 2 zastrzeżenie dotyczące form dysponowania nieruchomością odpowiednio dotyczą także spółek cywilnych. 4. Powierzchnia opracowania obejmuje około 1730 ha lasów. Nie przewiduje się objęcia pracami gruntów przeznaczonych do zalesienia. Ostateczna powierzchnia będzie ustalona na podstawie weryfikacji powierzchni wg opracowanych uproszczonych planów. 5. Uproszczone plany urządzenia lasu winny być wykonane zgodnie z: - ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst. jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.), -rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. z 2005 r. Nr 256 poz. 2151 i Nr 256 poz. 2152). 6. W pracach należy uwzględnić jedynie grunty ujęte w rejestrze geodezyjnym jako lasy. Pracami nie należy obejmować gruntów dla których w ewidencji użytek określono jako np.: dr/Ls, B/Ls itp. Zamawiający nie przewiduje wykonania modernizacji ewidencji gruntów w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. 7. Uproszczone plany urządzenia lasu należy wykonać w trzech egzemplarzach (dla każdego obrębu ewidencyjnego po trzy egzemplarze). 8. Mapy gospodarcze winny być wykonane na podkładzie mapy ewidencyjnej, pokolorowane według gatunków głównych (w Klasach Odnowienia wg gatunków głównych drzewostanu i odnowienia) i dołączone do każdego egzemplarza opracowania. 9. Jeden egzemplarz mapy winien być podklejony na płótnie lub wykonany w formie foliowanego atlasu. 10. Wszystkie egzemplarze planu należy wykonać w twardej oprawie introligatorskiej z kieszeniami na mapy. 11. Należy sporządzić część szczegółową tzn. wyciągi z uproszczonych planów urządzania lasu dla właścicieli lasu w jednym egzemplarzu. 12. Czystopisy operatów mają być wykonane przy użyciu drukarki komputerowej zapewniającej trwałość wydruku. 13. Poza określonym powyżej standardowym przygotowaniem i przekazaniem zamówienia należy także przygotować i przekazać komplet danych zebranych w trakcie prac nad dokumentacją urządzeniową w postaci mapy w formacie schejp. + warstwa do pracy z GPS marki Garmin oraz baza danych mdb. do współpracy z programem Taksator - plany uproszczone (warstwa mapowa oraz zintegrowana z nią baza opisowa). 14. Niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia materiały geodezyjne zapewnia Zamawiający. 15. W przypadku stwierdzenia przy wykonywaniu prac jakichkolwiek niejasności w pozyskanym materiale geodezyjnym Wykonawca winien o tym fakcie niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Niejasności będą wyjaśniane w terminie 2 tygodni od ich zgłoszenia. W przypadku nie wyjaśnienia spraw w określonym terminie działki, których niejasności dotyczą nie będą ujmowane w dokumentacji urządzeniowej. 16. Zamawiający posiada i na czas realizacji przedmiotu zamówienia przekaże Wykonawcy dokumentacją urządzeniową z poprzedniego okresu gospodarczego. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od ceny oferty oraz środków przeznaczonych na realizacje zamówienia. 18. Stosownie do przepisu art. 21 ust. 4 Ustawy o lasach Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z właściwymi urzędami gmin do wyłożenia na okres 60 dni do publicznego wglądu projektu uproszczonych planów urządzania lasów, udzielenia zainteresowanym niezbędnych informacji, przyjmowania zastrzeżeń i wniosków, a także sporządzenia projektu sposobu załatwienia przyjętych zastrzeżeń i wniosków wraz z uzasadnieniem. Fakt wyłożenia projektu planów urządzania lasu powinien być potwierdzony na piśmie przez Wójta danej gminy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki kwalifikujące, potwierdzone w wypełnionych formularzach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 2.1 Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2.2 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność rodzajowo zbieżną z przedmiotem zamówienia. 2.3 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, lub przedstawi [pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 2.4 Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej 1 zamówień o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. wykonał uproszczone plany urządzenia lasu na powierzchni min. 500 ha lub dokumentacje o zbliżonym charakterze (tj. np. plany urządzenia lasu dla lasów Skarbu Państwa) wykonanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku konsorcjów wielkości dotyczące każdego z partnerów konsorcjum będą zsumowane w celu stwierdzenia, czy wykonawca-konsorcjum spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne wymienione powyżej. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie przedmiotu zamówienia- wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2 Zaświadczenia z właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3 Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy (wg zał. nr 2), Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane z należytą starannością -wg wzoru jak w zał. nr 4- do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spropczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5, pok. 213/215.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5 - sekretariat, pok. 314.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.