eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Wykonanie remontu nawierzchni na drodze powiatowej nr 1808L Cyców-Majdan Zahorodyński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Łęczna: Wykonanie remontu nawierzchni na drodze powiatowej nr 1808L Cyców-Majdan Zahorodyński
Numer ogłoszenia: 145663 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej , Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7523082/83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni na drodze powiatowej nr 1808L Cyców-Majdan Zahorodyński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu nawierzchni na drodze powiatowej nr 1808L Cyców-Majdan Zahorodyński. Remont będzie wykonany na odcinku drogi od km 2+200 do km 2+385 (długość odcinka 185 m) i od km 4+100 do km 4+175 (długość odcinka 75 m), łączna długość odcinka 260 m. Szerokość remontowanej nawierzchni 5,5 m. Remont nawierzchni polegać będzie na: 1.mechanicznym czyszczeniu nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum), 2. skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem, 3. wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym 25 kg/m2, 4. ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa ścieralna asfaltowa dla ruchu KR-2 - grubość zagęszczenia 4 cm, 5. wyrównaniu poboczy z uzupełnieniem materiałem miejscowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają pracowników z uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do wykonywania określonych prac oraz przynależą do Izby Inżynierów Budownictwa, 3) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia tj. dysponują kadrą techniczną z uprawnieniami o specjalności drogowej, co najmniej jeden pracownik ze stażem pracy minimum 10 lat na stanowisku kierownika budowy, 4) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6) udzielą gwarancji na wykonane prace - 24 miesiące od daty odbioru końcowego robót 7) wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert) wykonał co najmniej 1 zadanie z zakresu odnowy nawierzchni bitumicznej, o wartości co najmniej ofertowej 8) dysponują niżej wymienionym sprzętem: a) równiarka szt.1 b) szczotka mechaniczna szt.1 c) układarka do mas bitumicznych na kołach gumowych lub gąsienicach gumowych o szerokości rozkładania min 3 m z automatycznym sterowaniem pozwalającym na ułożenie warstwy zgodnie z założoną grubością, d) walec ogumiony, e) walec statyczny stalowy f) skrapiarka do nawierzchni bitumicznej g) samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym o ład. 10-20t, 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale X niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią zał. nr 6 - Wykaz zrealizowanych robót z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót; potwierdzenie wykonania robót z należną starannością (referencje) o wartości nie mniejszej od przedstawionej przez oferenta ceny (zał. Nr 1). 6) wykaz personelu zatrudnionego przez oferenta, w celu obsadzenia stanowisk do realizacji przedmiotowego zamówienia, załącznik nr 9 7) wykaz sprzętu użytego do wykonania zamówienia, załącznik nr 8 2. Dokumenty o których mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdpleczna.bip.e-zeto.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna pok. 307.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.