eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Meble dla Działu Fizjoterapii. Znak sprawy ZP-PN/56/15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Lębork: Meble dla Działu Fizjoterapii. Znak sprawy ZP-PN/56/15
Numer ogłoszenia: 145623 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129195 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8635249, faks 059 8635249.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Meble dla Działu Fizjoterapii. Znak sprawy ZP-PN/56/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli z przeznaczeniem do Działu Fizjoterapii Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, w ramach zadania pn. -Stworzenie ośrodka kompleksowej opieki zdrowotnej dla starzejącej się populacji poprzez utworzenie Oddziału Geriatrycznego, modernizację Działu Fizjoterapii, zakup sprzętu oraz prowadzenie działań edukacyjno-szkoleniowych dla pacjentów i personelu-, transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Zakup w ramach ww. Projektu dotyczy Zadania nr 1. Pozostałe Zadania 2-4 realizowane i finansowane są w ramach środków własnych Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 5 oraz Projekt mebli z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 będące integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełniony Załącznik nr 5 należy dołączyć do oferty. 4. Zamówienie podzielono na 4 zadania: 1) Zadanie nr 1 - meble z płyty meblowej 2) Zadanie nr 2 - szafki i ławki o konstrukcji metalowej 3) Zadanie nr 3 - krzesła 4) Zadanie nr 4 - kliny, wałki, woreczki rehabilitacyjne, kształtki pomocne. 5. Pomiary mebli należy wykonać samodzielnie w miejscu przeznaczenia. Wymiary podane w specyfikacji technicznej mogą się różnić od ostatecznej wersji. 6. Kolorystyka zastosowana w opisie przedmiotu zamówienia ma charakter poglądowy. Ostateczny kolor zostanie wybrany z palety kolorów Wykonawcy. 7. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Przedstawienie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Informacje i wymagania dodatkowe: 10. Minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego: 60 dni od daty dostarczenia faktury. 11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił pełną gwarancję na oferowane meble minimum 24 miesiące od dnia dokonania protokołu odbioru końcowego mebli przez Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: -Stworzenie ośrodka kompleksowej opieki zdrowotnej dla starzejącej się populacji poprzez utworzenie Oddziału Geriatrycznego, modernizację Działu Fizjoterapii, zakup sprzętu oraz prowadzenie działań edukacyjno-szkoleniowych dla pacjentów i personelu- - dot. Zadania nr 1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe CORTEX Export-Import Edmund Kortas, ul. Kalinowskiego 38, Starogard Gd, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23590,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40838,46

  • Oferta z najniższą ceną: 40838,46 / Oferta z najwyższą ceną: 88558,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEBLOMET Spółdzielnia Rzemieślnicza Małych i Srednich Przedsiębiorstw, ul. Jagiełły 23, Starogard Gd, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13790,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8210,25

  • Oferta z najniższą ceną: 8210,25 / Oferta z najwyższą ceną: 18696,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FURINEO Sp. z o.o., ul. Romanówka 15 lok. 1, Siedlce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5349,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2921,25

  • Oferta z najniższą ceną: 2921,25 / Oferta z najwyższą ceną: 7987,62

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1227,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2504,28

  • Oferta z najniższą ceną: 2504,28 / Oferta z najwyższą ceną: 2504,28

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.