eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszyna › Remont dachu budynku remizy OSP w Bogusławicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Kruszyna: Remont dachu budynku remizy OSP w Bogusławicach.
Numer ogłoszenia: 145615 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszyna, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, woj. śląskie, tel. 034 3202003, fax 034 3202054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku remizy OSP w Bogusławicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu dachu budynku remizy OSP w Bogusławicach. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty demontażowe: a) rozebranie pokrycia dachowego z papy na deskowaniu na zakład - 223,2 m2, b) demontaż sufitu podwieszonego z płyt pilśniowych - 190,59 m2, c) rozebranie rynien z blachy nienadającej się do użytku - 37,2 m, d) rozebranie rur spustowych z blachy nienadającej się do użytku - 28,8 m, e) utylizacja papy z dachu - 3,571 t, f) utylizacja płyt pilśniowych z sufitu podwieszonego - 0,953 t. 2. Zabezpieczenie wiązarów: a) wykonanie stężeń obustronnych konstrukcji dachowej z tarcicy nasyconej o przekroju poprzecznym drewna do 180 cm2 - 0,450 m3, b) wzmocnienie połączeń dźwigarów elementami stalowymi - 216 szt., c) nabicie na połaciach dachowych łat 38 x 50 mm o rozstawie co 16 cm celem wyrównania pod blachę trapezową - 232,5 m2. 3. Roboty remontowe: a) pokrycie dachu blachami profilowanymi (trapezowymi) powlekanymi, o skoku fali 100 mm, mocowanymi do łat drewnianych o rozstawie 16 cm za pomocą wkrętów samogwintujących T-35 - 232,5 m2, b) wykonanie różnych obróbek i elementów z blachy powlekanej - 15,3 m2, c) wykonanie obróbki wyłazu dachowego blachą powlekaną - 1 szt., d) wykonanie rynien dachowych z polichlorku winylu PCV, półokrągłe o ø 150 mm łączone na uszczelki - 37,2 m, e) wykonanie rur spustowych z polichlorku winylu PCV, okrągłe o ø 110 mm - 28,8 m, f) wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej poziomej z wełny mineralnej gr. 16 cm - 190,59 m2, g) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej poziomej z folii polietylenowej szerokiej, dwie warstwy pod wełnę i pod blachę - 190,59 m2, h) wykonanie sufitu podwieszanego typu Thermatex - 190,59 m2, i) wymiana opraw oświetleniowych na oprawy rastrowe do zabudowy kasetonowej - 8 szt. j) wymiana kinkietów oświetleniowych - 4 szt. 4. pozostałe prace - wywiezienie gruzu oraz odpadów pozostałych po prowadzonych robotach w gestii wykonawcy. Szczegółowy zakres zawiera: 1. przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 5 do SIWZ, 3. projekt remontu dachu budynku remizy OSP w Bogusławicach stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. (Zamawiający przyjmuje, że będzie to wykonanie roboty budowlanej z zakresu wykonania/wymiany pokrycia dachowego z blachy powlekanej o powierzchni min. 200m2). Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonane zamówienie, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako terminu uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - wzór załącznik nr 1. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo o zamówieniach publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu udokumentowania posiadanego doświadczenia zawodowego należy dołączyć do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zadanie), wraz z referencjami, że te roboty zostały wykonane należycie. (Zamawiający przyjmuje, że będzie to wykonanie roboty budowlanej z zakresu wykonania/wymiany pokrycia dachowego z blachy powlekanej o powierzchni min. 200m2) Wykaz musi zawierać dane obejmujące powierzchnię, wartość, termin i lokalizację wykonanych robót oraz nazwę zamawiającego.(wzór załącznik nr 3). 5. Kosztorys ofertowy w formie szczegółowej wg przedmiaru stanowiącego załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszyna.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna pokój nr 18 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie ma udziału środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.