eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Przebudowa zjazdów indywidualnych z drogi krajowej nr 6 na drogi leśne w Nadleśnictwie Białogard

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Białogard: Przebudowa zjazdów indywidualnych z drogi krajowej nr 6 na drogi leśne w Nadleśnictwie Białogard
Numer ogłoszenia: 145613 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Białogard , ul. Koszalińska 3, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3121112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rdlp.szczecinek.pl/bialogard

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa zjazdów indywidualnych z drogi krajowej nr 6 na drogi leśne w Nadleśnictwie Białogard.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu trzech zjazdów z drogi krajowej nr 6 na drogi leśne w Nadleśnictwie Białogard. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1. Zjazd na drogę leśną nr 108 (działki 537/3, 537/4 obręb Parsowo): - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na długości 0,04 km, - roboty ziemne (usunięcie warstwy humusu, wykopy, formowanie nasypu, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne zjazdu), - wykonanie nawierzchni z płyt prefabrykowanych JOMB od km 0+000 do 0+026,5 na kruszywie łamanym grubości 15 cm o frakcji 0-31,5 oraz nawierzchni od km 0+026,5 do 0+040 z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm grubości 7cm na podbudowie z kruszywa budowlanego o frakcji 0-63mm grubości 20cm, - nawierzchnie z płyt JOMB ograniczyć od jezdni bitumicznej krawężnikiem betonowym najazdowym 20x22x100cm na ławie z betonu oraz wypełnienie masą bitumiczną połączenia drogi publicznej z krawężnikiem, - rozbiórka istniejącego przepustu drogowego oraz budowa nowego o średnicy O 400 mm o długości 7,0 m, - roboty wykończeniowe (plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów, uzupełnienie poboczy, montaż szlabanów). 2. Zjazd na drogę leśną nr 111 (działki 601/4, 601/5 obręb Parsowo): - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na długości 0,04 km, - roboty ziemne (usunięcie warstwy humusu, wykopy, formowanie nasypu, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne zjazdu), - wykonanie nawierzchni z płyt prefabrykowanych JOMB od km 0+000 do 0+026 na kruszywie łamanym grubości 15 cm o frakcji 0-31,5 oraz nawierzchni od km 0+026 do 0+040 z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm grubości 7cm na podbudowie z kruszywa budowlanego o frakcji 0-63mm grubości 20cm, - nawierzchnie z płyt JOMB ograniczyć od jezdni bitumicznej krawężnikiem betonowym najazdowym 20x22x100cm na ławie z betonu oraz wypełnienie masą bitumiczną połączenia drogi publicznej z krawężnikiem, - roboty wykończeniowe (plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów, uzupełnienie poboczy, oczyszczanie rowu, montaż szlabanów). 3. Zjazd na drogę leśną (działki 525/1, 525/2 obręb Parsowo): - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na długości 0,04 km, - roboty ziemne (usunięcie warstwy humusu, wykopy, formowanie nasypu, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne zjazdu), - wykonanie nawierzchni z płyt prefabrykowanych JOMB od km 0+000 do 0+026 na kruszywie łamanym grubości 15 cm o frakcji 0-31,5 oraz nawierzchni od km 0+026 do 0+49,6 z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm grubości 7cm na podbudowie z kruszywa budowlanego o frakcji 0-63mm grubości 20cm, - nawierzchnie z płyt JOMB ograniczyć od jezdni bitumicznej krawężnikiem betonowym najazdowym 20x22x100cm na ławie z betonu oraz wypełnienie masą bitumiczną połączenia drogi publicznej z krawężnikiem, - roboty wykończeniowe (plantowanie, obrabianie na czysto skarp i korony nasypów, uzupełnienie poboczy, montaż szlabanów). Szczegółowy zakres zamówienia określą: - Projekty budowlane (załącznik nr 6); - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 6); - Kosztorysy ofertowe (ślepe)- (załącznik nr 7). Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przez Wykonawcę to: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy, - uporządkowanie terenu objętego placem budowy, - zabezpieczenie mediów (woda, prąd, gaz), - uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi krajowej nr 6 w trybie i na warunkach określonych rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielenia zezwolenia na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. Nr 140, poz. 1481), - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wg zakresu rzeczowego określonego w projektach wykonawczych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do redukcji zakresu robót do wykonania , a zmniejszone wynagrodzenie będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3.000,00 zł (Słownie : trzy tysiące złotych 00/100). 1.1. Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 1.2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego BGŻ Filia Białogard 45203000451110000000494480, z dopiskiem na blankiecie przelewu /wadium - przetarg SA-2710- 5/14/. 1.3. Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na rachunek bankowy zamawiającego. 1.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie oryginału. 1.5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 1.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek do jego zatrzymania wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.7. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, musi być wniesione w imieniu konsorcjum. 1.8. Zamawiający zwróci wadium z zastrzeżeniem jak w pkt. 1.7 i z postanowieniami art. 46 ustawy PZP. 1.9. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy PZP. 1.10. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 PZP, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia (art. 22 ust.1 ustawy PZP) złożonego przez wykonawcę - treść oświadczenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na utwardzeniu nawierzchni z betonowych płyt drogowych o wartości łącznej minimum 120 tys. zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie dokumentu lub oświadczenia określonego w rozdziale 11 podpkt. 11.1.2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje koparką kołową lub gąsienicową, równiarką samojezdną, samochodem samowyładowczym, spycharką kołową lub gąsienicową, walcem statycznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie dokumentu określonego w rozdziale 11 podpkt. 11.1.4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować przy realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie dokumentu określonego w rozdziale 11 podpkt. 11.1.3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę OC na kwotę 100 tys. zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy załączony do SIWZ, wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Wykaz podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli jest to niezbędne do zgodnej z SIWZ i załącznikami realizacji robót, dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: - zmniejszenia ilość robót objętych kosztorysem ofertowym; - pominięcia jakiejś roboty; - zmiany wysokości stawki podatku VAT na właściwą w przypadku zmiany stosownych przepisów dotyczących podatku VAT, z zastrzeżeniem zachowania takiej samej stawki netto za ich wykonanie. 2. Zmiany ilości i rodzaju robót mogą stanowić podstawę do zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega sobie stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy prawo do zmniejszenia wielkości i wartości zamówienia w stosunku do podanej w umowie z uwagi na poniższe okoliczności: - niesprzyjające warunki atmosferyczne tj. susza, pożar, podtopienia, powódź, huragan, śnieżyce itp.; - niesprzyjające warunki ekonomiczne np. spadek popytu na rynku drewna, zmiana planu finansowego itp.; - niesprzyjające nastroje społeczne np. strajki itp. uniemożliwiające w sposób pośredni lub bezpośredni wykonanie prac z zachowaniem wszystkich przepisów i norm. - zmiany w obowiązujących przepisach prawa, wytycznych itp. uniemożliwiających w sposób pośredni lub bezpośredni wykonanie prac z zachowaniem wszystkich przepisów i norm.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_bialogard/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Białogard, ul. Koszalińska 3, 78-200 Białogard.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Białogard, ul. Koszalińska 3, 78-200 Białogard (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.