eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Adaptacja pomieszczeń przy ul. Poznańskiej w związku z przeniesieniem wszystkich oddziałów (za wyjątkiem oddziału psychiatrycznego i chorób zakaźnych) z ul. Toruńskiej do obiektu przy ul. Poznańskiej. Postępowanie naZadanie nr 1Adaptacja pomieszczeń przez

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Kalisz: Adaptacja pomieszczeń przy ul. Poznańskiej w związku z przeniesieniem wszystkich oddziałów (za wyjątkiem oddziału psychiatrycznego i chorób zakaźnych) z ul. Toruńskiej do obiektu przy ul. Poznańskiej. Postępowanie na: Zadanie nr 1: Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział ortopedii na kondygnacji 8 segment C Zadanie nr 2: Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział chirurgii na kondygnacji 7 segment C
Numer ogłoszenia: 145609 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń przy ul. Poznańskiej w związku z przeniesieniem wszystkich oddziałów (za wyjątkiem oddziału psychiatrycznego i chorób zakaźnych) z ul. Toruńskiej do obiektu przy ul. Poznańskiej. Postępowanie na: Zadanie nr 1: Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział ortopedii na kondygnacji 8 segment C Zadanie nr 2: Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział chirurgii na kondygnacji 7 segment C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie na: Zadanie nr 1: Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział ortopedii na kondygnacji 8 segment C Zadanie nr 2: Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział chirurgii na kondygnacji 7 segment C Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2 są prace budowlane polegające adaptacji pomieszczeń budynku głównego szpitala przy ul Poznańskiej 79, przeznaczonych dla potrzeb: 1. oddziału ortopedii - kondygnacja 8 segment C 2. oddziału chirurgii II - kondygnacja 7 segment C Zakres robót adaptacyjnych: - wymiana armatury i urządzeń sanitarnych, - wymiana paneli nadłóżkowych w salach chorych, - wymiana okładzin ściennych z płytek, - wykonanie fartuszków przy umywalkach - wymiana sufitów podwieszonych w łazienkach pacjentów - wymiana płytek posadzkowych, - wymiana wykładzin pcv, - montaż drzwi i przegród aluminiowych, - malowanie pomieszczeń oraz stolarki drzwiowej i drewnianych okładzin ściennych. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonym przedmiarze robót. Termin wykonania robót - 15 listopada 2009 roku. Roboty będą się odbywać podczas normalnej pracy szpitala w godz. 7-20. Wykonawca powinien dysponować niezbędnym sprzętem oraz wykwalifikowaną kadrą do wykonania zadania. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres min 2 lata. Rozliczanie robót ryczałtem. Osobą upoważnioną do odbioru prac przedstawiciel inwestora. Inwestor zastrzega sobie prawo kontroli materiałów użytych do produkcji, procesu technologicznego. Koszty transportu materiałów i odpadów obciążają wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy pod kątem bezpieczeństwa i higieny pracy oraz warunkami ppoż. Termin realizacji zamówienia: Realizacja zamówienia: rozpoczęcie prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia musi nastąpić niezwłocznie, po zawarciu umowy, a zakończyć w terminie do 15 listopada 2009 roku od dnia zawarcia umowy - dla zadania nr 1 i zadania nr 2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: na zadanie nr 1: 8.750,00 zł na zadanie nr 2: 10.160,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w punkcie I niniejszej SIWZ - dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Kredyt Bank S.A. O-Kalisz 90 1500 1432 1214 3004 7163 0000 z dopiskiem -Wadium w przetargu na zadanie-a nr ....... adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział-y ..............................- Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy załączyć do oferty w osobnej koszulce lub zdeponować w kasie Zamawiającego w godz. 7:00 - 14:30. Kserokopie dowodu wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy gwarancję bankową należy wpiąć trwale do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, których Zamawiający wymaga w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - druk w załączeniu 4) na potwierdzenie warunku, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, Dział Zamówień Publicznych, pok. 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz. Miejsce złożenia - bezwzględnie Kancelaria Zamawiającego w godz. 7:00-14:35.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Adaptacja pomieszczeń przy ul. Poznańskiej w związku z przeniesieniem wszystkich oddziałów (za wyjątkiem oddziału psychiatrycznego i chorób zakaźnych) z ul. Toruńskiej do obiektu przy ul. Poznańskiej - adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział ortopedii na kondygnacji 8 segment C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót adaptacyjnych: - wymiana armatury i urządzeń sanitarnych, - wymiana paneli nadłóżkowych w salach chorych, - wymiana okładzin ściennych z płytek, - wykonanie fartuszków przy umywalkach - wymiana sufitów podwieszonych w łazienkach pacjentów - wymiana płytek posadzkowych, - wymiana wykładzin pcv, - montaż drzwi i przegród aluminiowych, - malowanie pomieszczeń oraz stolarki drzwiowej i drewnianych okładzin ściennych. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonym przedmiarze robót. Termin wykonania robót - 15 listopada 2009 roku. Roboty będą się odbywać podczas normalnej pracy szpitala w godz. 7-20. Wykonawca powinien dysponować niezbędnym sprzętem oraz wykwalifikowaną kadrą do wykonania zadania. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres min 2 lata. Rozliczanie robót ryczałtem. Osobą upoważnioną do odbioru prac przedstawiciel inwestora. Inwestor zastrzega sobie prawo kontroli materiałów użytych do produkcji, procesu technologicznego. Koszty transportu materiałów i odpadów obciążają wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy pod kątem bezpieczeństwa i higieny pracy oraz warunkami ppoż..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Adaptacja pomieszczeń przy ul. Poznańskiej w związku z przeniesieniem wszystkich oddziałów (za wyjątkiem oddziału psychiatrycznego i chorób zakaźnych) z ul. Toruńskiej do obiektu przy ul. Poznańskiej - adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na oddział chirurgii na kondygnacji 7 segment C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót adaptacyjnych: - wymiana armatury i urządzeń sanitarnych, - wymiana paneli nadłóżkowych w salach chorych, - wymiana okładzin ściennych z płytek, - wykonanie fartuszków przy umywalkach - wymiana sufitów podwieszonych w łazienkach pacjentów - wymiana płytek posadzkowych, - wymiana wykładzin pcv, - montaż drzwi i przegród aluminiowych, - malowanie pomieszczeń oraz stolarki drzwiowej i drewnianych okładzin ściennych. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonym przedmiarze robót. Termin wykonania robót - 15 listopada 2009 roku. Roboty będą się odbywać podczas normalnej pracy szpitala w godz. 7-20. Wykonawca powinien dysponować niezbędnym sprzętem oraz wykwalifikowaną kadrą do wykonania zadania. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres min 2 lata. Rozliczanie robót ryczałtem. Osobą upoważnioną do odbioru prac przedstawiciel inwestora. Inwestor zastrzega sobie prawo kontroli materiałów użytych do produkcji, procesu technologicznego. Koszty transportu materiałów i odpadów obciążają wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy pod kątem bezpieczeństwa i higieny pracy oraz warunkami ppoż..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.