eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › Modernizacja dróg na terenie gminy Węgliniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Węgliniec: Modernizacja dróg na terenie gminy Węgliniec
Numer ogłoszenia: 145606 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, fax 075 77 12 551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg na terenie gminy Węgliniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg na terenie gminy Węgliniec, która obejmuje: 1.1.Przebudowę drogi gminnej ul.Polna w Ruszowie - etap I - 252,50 mb - zakres robót : wykonanie korytowania o głębokości do 20 cm, wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy tłuczniowej (15+8cm) z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej gr 4cm z betonu asfaltowego 0/25mm, wykonanie warstwy ścieralnej gr 4 cm z betonu asfaltowego 0/20 mm, wykonanie poboczy z materiału kamiennego o szerokości 0,5m o gr 10 cm; 1.2.Remont drogi w miejscowości Jagodzin - 445 mb - zakres robót : wyrównanie istniejącej podbudowy, uzupełnienia podbudowy warstwą podbudowy o gr 15 cm, wykonanie warstwy bitumicznej z betonu asf. 0/16 mm gr 4 cm., wykonanie poboczy pospółką o gr do 10 cm i szerokości 0,5 m; 1.3.Przebudowę drogi gminnej ul.Reja w Starym Węglińcu - 165 mb - zakres robót: wykonanie nawierzchni bitumicznej o długości 165,00 mb o szerokości 3,5 m wraz ze zjazdami, wykonanie uzupełnienia kruszywem łamanym do 10 cm istniejącej podbudowy tłuczniowej oraz na części wykonanie korytowania i ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm. ; 1.4.Remont ul.Leśnej w Węglińcu - 322 mb - zakres robót : wymiana krawężników betonowych 15x30x100 cm na podsypce cementowo piaskowej gr 5cm na ławie betonowej z betonu B-10, wykonanie warstwy wyrównującej w ilości średnio 80kg/m2 z betonu asfaltowego 0/20mm, regulacja wpustów ulicznych i studzienek rewizyjnych oraz warstwy ścieralnej betonu asfaltowego 0/16 mm gr 4 cm.; 1.5.Przebudowę drogi ul.Świerczewskiego w Ruszowie - 82,00 mb - zakres robót: mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową 0,5kg/m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 3cm (warstwa ścieralna) i 4 cm (warstwa wiążąca), wykonanie poboczy z materiału kamiennego o gr. do 10 cm i szer. 0,75 cm. 1.6. Przebudowę drogi w Okrąglicy - etap II - 500 mb - zakres robót :wykonanie wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniowej warstwą tłucznia kamiennego o gr 10 cm o szer. 4,20m, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/20 o gr 4 cm i szer. 4,0 m, wykonanie poboczy tłuczniowych niesortem kamiennym 00/20 mm o szer. 50 cm. 1.7. Remont drogi gminnej w Piasecznej - etap IV- 550 mb - zakres robót : na odcinku od 2+415,00m do 2+630,00 m -wykonanie uzupełnienia istniejącej podbudowy tłuczniowej warstwą tłucznia o gr. 10 cm, warstwy bitumicznej z betonu asf. 0/20 mm gr. 2 cm, warstwy bitumicznej z betonu asf. 0/16 mm gr 3 cm, plantowanie poboczy przy grubości ścinania do 10 cm, uzupełnienia poboczy materiałem kamiennym do gr 5 cm. -na odcinku od 2+630,00m do 2+965,00 m -wykonanie warstwy dolnej podbudowy tłuczniowej gr 15 cm , wykonanie warstwy górnej podbudowy tłuczniowej gr. 8 cm, warstwy bitumicznej z betonu asf. 0/20 mm gr. 2 cm, warstwy bitumicznej z betonu asf. 0/16 mm gr 3 cm, plantowanie poboczy przy grubości ścinania do 10 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w kwocie 3.500,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy Pieńsk o/Węgliniec 41 8382 0001 2600 0648 3000 0070. 3.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ustawy. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na____. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 6.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy : a)nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. . -posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia - warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności (odpis z KRS lub Ewid. Dział. Gosp.) mają zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. -wykażą, iż dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, tj. : 1/ kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia . 3. Spełnienie warunków, o których mowa w punkcie 1, Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru określonego w SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 1.3.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 1.4.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 1.5.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 1.6.zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 1.7.Wykaz osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia według wzoru określonego w SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do nadzorowania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo dla wykonawcy, który będzie reprezentował podmioty występujące wspólnie. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Zamawiający będzie żądał złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 - 1.7. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że: 3.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3.2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2. nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Węgliniec ul.Sikorskiego 3 59-940 Węgliniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Węgliniec ul.Sikorskiego 3 59-940 Węgliniec Pokój nr 21 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.