Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-12
Paszowice: Remont elewacji gminnego budynku nr 2 w miejscowości Sokola, w gminie Paszowice oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku
Numer ogłoszenia: 145604 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Paszowice , Paszowice 137, 59-411 Paszowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8701793.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji gminnego budynku nr 2 w miejscowości Sokola, w gminie Paszowice oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego zadania inwestycyjnego pn. Remont elewacji gminnego budynku nr 2 w miejscowości Sokola, w gminie Paszowice oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku obejmującego: Remont elewacji gminnego budynku nr 2 w miejscowości Sokola, w gminie Paszowice 1. Elewacja - 499,43 m2 Zakres robót do wykonania: - odbicie tynków zewnętrznych - 499,43 m2 - naprawa uszkodzonych powierzchni w murze - obrzutka gr 4 mm z zaprawy cementowej pod tynk renowacyjny - tynk renowacyjny dwuwarstwowy na cokole - tynk renowacyjny na wysokości 2,0-2 m od cokołu (przyjęto 30 % tynku ogólnej pow. elewacji) - tynki zewnętrzne doborowe kat. IV (przyjęto 70 % tynku ogólnej pow. elewacji) - naprawa istniejących profili pod okapem dachu - przymocowanie profili z twardego styropianu (wg. dokumentacji) - obróbki blacharskie z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,7 mm (na profilach nad oknami i parapety zewnętrzne - rozbiórka istniejącej posadzki na tarasie na przybudówce - wykonanie nowego podkładu betonowego i izolacji - posadzka z płytek Gress - przyklejenie warstwy siatki na istniejącym ociepleniu na przybudówce - wyprawa elewacji z tynku mineralnego - malowanie elewacji farbą silikonową (Elewację budynku należy malować monochromatycznie, kolorami w odcieniach naturalnych po uprzednim skonsultowaniu z zamawiającym) 2. Izolacja ścian piwnic - 94,32 m2 Zakres robót do wykonania: - odkopanie ścian piwnic na dług. obwodu budynku (bez ściany frontowej). Prace należy wykonać odcinkami. - ścianka dociskowa z betonu gr. 20 cm - izolacja powłokowa z emulsji asfaltowej - izolacja ścian zew. z foli kubełkowej - drenaż o śr. 100 mm z warstw filtracyjną o granulacji min. 16 mm - studzienki drenażowe połączeniowe 7 szt. - zasypanie wykopów Przed sporządzeniem oferty należy zweryfikować powyższe dane w oparciu o projekt, rysunki z inwentaryzacji budynku, a najbardziej pożądaną formą będzie wizja w terenie. Uwaga! Podane ilości w przedmiarze maja charakter poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Podstawą sporządzenia oferty jest projekt techniczny i zawarty w nim opis. Zagospodarowanie terenu wokół budynku 1. Trawniki - 1 338,12 m2 Zakres robót do wykonania: - mechaniczne plantowanie terenu spycharkami - wykonanie trawników dywanowych z nawożeniem 2. Chodniki -105,9 m2 Zakres robót do wykonania: - wykonanie koryta - podbudowa z kruszywa o gr. 10 cm (0-31,5) - ułożenie obrzeży betonowych o wym. 20 x 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - nawierzchnia z kostki betonowej Polbruk o gr. 6 cm prostokątnej szarej 3. Nawierzchnia żwirowa - 42 m2 Zakres robót do wykonania: - wykonanie koryta - ułożenie obrzeży betonowych o wym. 20 x 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - nawierzchnia żwirowa, grubość po zagęszczeniu 5 cm 4. Oczko wodne - 45 m3 wykop, 30 m2 powierzchnia lustra wody Zakres robót do wykonania: - wykop koparką - ręczne ukształtowanie oczka wodnego - wyłożenie wykopu geowłókniną a następnie folią lub geomembramą - podłoże wyłożone grubym żwirem - brzegi wykładane kamienian - obsadzenie oczka roślinami 5. Ławki - 9 szt. Zakres robót do wykonania: - dostawa i montaż ławek w stylu wiedeńskim. Wymiary: Długość 185, Wysokość 82, Szerokość 68, Wysokość siedziska 42. Kolor żeliwa: czarny Kolor drewna: modrzew Konstrukcja: Podstawy- odlew żeliwny malowany antykorozyjną farbą podkładową oraz nawierzchniową, dekoracyjną farbą poliuretanową. Śruby, nakrętki, podkładki- stalowe, ocynkowane Drewno: deski z drewna liściastego - dąb o grubości 36 mm Deski szlifowane o zaokrąglonych krawędziach, impregnowane i trzykrotnie malowane lakierobejcą odporną na trudne warunki atmosferyczne. Mocowanie: przykręcona do podłoża utwardzonego za pomocą kotew metalowych. 6. Boisko do badmintona - 1 kpl. Zakres robót do wykonania: - wykonanie boiska do badmintona z nawierzchnią z maczki ceglanej gr 5 cm o wymiarach 6,1 m x 13,4 m (-90 m2) - montaż słupków do badmintona stalowych cynkowanych galwanicznie, osadzonych w tulejach ocynkowanych z zaślepkami, certyfikat bezpieczeństwa B - siatka do badmintona biała, certyfikat bezpieczeństwa B Uwaga! Prace związane z zagospodarowaniem terenu należy wykonać na podstawie załączonego rysunku zagospodarowania terenu wokół budynku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie dot. spełnienia warunków z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości minimum 200.000 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie dot. spełnienia warunków z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie dot. spełnienia warunków z art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art.26 ust.2b ustawy pzp i w pkt. 5.2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (według załącznika nr 9 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile to nie wynika z innych dokumentów złożonych jako załączniki do oferty - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.paszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Paszowice, 59-411 Paszowice 137.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Paszowice 59-411 Paszowice 137, pokój nr 11 (sekretariat) piętro nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategi Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.