eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paszowice › Remont elewacji gminnego budynku nr 2 w miejscowości Sokola, w gminie Paszowice oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Paszowice: Remont elewacji gminnego budynku nr 2 w miejscowości Sokola, w gminie Paszowice oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku
Numer ogłoszenia: 145604 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Paszowice , Paszowice 137, 59-411 Paszowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8701793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji gminnego budynku nr 2 w miejscowości Sokola, w gminie Paszowice oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zgodnie z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego zadania inwestycyjnego pn. Remont elewacji gminnego budynku nr 2 w miejscowości Sokola, w gminie Paszowice oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku obejmującego: Remont elewacji gminnego budynku nr 2 w miejscowości Sokola, w gminie Paszowice 1. Elewacja - 499,43 m2 Zakres robót do wykonania: - odbicie tynków zewnętrznych - 499,43 m2 - naprawa uszkodzonych powierzchni w murze - obrzutka gr 4 mm z zaprawy cementowej pod tynk renowacyjny - tynk renowacyjny dwuwarstwowy na cokole - tynk renowacyjny na wysokości 2,0-2 m od cokołu (przyjęto 30 % tynku ogólnej pow. elewacji) - tynki zewnętrzne doborowe kat. IV (przyjęto 70 % tynku ogólnej pow. elewacji) - naprawa istniejących profili pod okapem dachu - przymocowanie profili z twardego styropianu (wg. dokumentacji) - obróbki blacharskie z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,7 mm (na profilach nad oknami i parapety zewnętrzne - rozbiórka istniejącej posadzki na tarasie na przybudówce - wykonanie nowego podkładu betonowego i izolacji - posadzka z płytek Gress - przyklejenie warstwy siatki na istniejącym ociepleniu na przybudówce - wyprawa elewacji z tynku mineralnego - malowanie elewacji farbą silikonową (Elewację budynku należy malować monochromatycznie, kolorami w odcieniach naturalnych po uprzednim skonsultowaniu z zamawiającym) 2. Izolacja ścian piwnic - 94,32 m2 Zakres robót do wykonania: - odkopanie ścian piwnic na dług. obwodu budynku (bez ściany frontowej). Prace należy wykonać odcinkami. - ścianka dociskowa z betonu gr. 20 cm - izolacja powłokowa z emulsji asfaltowej - izolacja ścian zew. z foli kubełkowej - drenaż o śr. 100 mm z warstw filtracyjną o granulacji min. 16 mm - studzienki drenażowe połączeniowe 7 szt. - zasypanie wykopów Przed sporządzeniem oferty należy zweryfikować powyższe dane w oparciu o projekt, rysunki z inwentaryzacji budynku, a najbardziej pożądaną formą będzie wizja w terenie. Uwaga! Podane ilości w przedmiarze maja charakter poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Podstawą sporządzenia oferty jest projekt techniczny i zawarty w nim opis. Zagospodarowanie terenu wokół budynku 1. Trawniki - 1 338,12 m2 Zakres robót do wykonania: - mechaniczne plantowanie terenu spycharkami - wykonanie trawników dywanowych z nawożeniem 2. Chodniki -105,9 m2 Zakres robót do wykonania: - wykonanie koryta - podbudowa z kruszywa o gr. 10 cm (0-31,5) - ułożenie obrzeży betonowych o wym. 20 x 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - nawierzchnia z kostki betonowej Polbruk o gr. 6 cm prostokątnej szarej 3. Nawierzchnia żwirowa - 42 m2 Zakres robót do wykonania: - wykonanie koryta - ułożenie obrzeży betonowych o wym. 20 x 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - nawierzchnia żwirowa, grubość po zagęszczeniu 5 cm 4. Oczko wodne - 45 m3 wykop, 30 m2 powierzchnia lustra wody Zakres robót do wykonania: - wykop koparką - ręczne ukształtowanie oczka wodnego - wyłożenie wykopu geowłókniną a następnie folią lub geomembramą - podłoże wyłożone grubym żwirem - brzegi wykładane kamienian - obsadzenie oczka roślinami 5. Ławki - 9 szt. Zakres robót do wykonania: - dostawa i montaż ławek w stylu wiedeńskim. Wymiary: Długość 185, Wysokość 82, Szerokość 68, Wysokość siedziska 42. Kolor żeliwa: czarny Kolor drewna: modrzew Konstrukcja: Podstawy- odlew żeliwny malowany antykorozyjną farbą podkładową oraz nawierzchniową, dekoracyjną farbą poliuretanową. Śruby, nakrętki, podkładki- stalowe, ocynkowane Drewno: deski z drewna liściastego - dąb o grubości 36 mm Deski szlifowane o zaokrąglonych krawędziach, impregnowane i trzykrotnie malowane lakierobejcą odporną na trudne warunki atmosferyczne. Mocowanie: przykręcona do podłoża utwardzonego za pomocą kotew metalowych. 6. Boisko do badmintona - 1 kpl. Zakres robót do wykonania: - wykonanie boiska do badmintona z nawierzchnią z maczki ceglanej gr 5 cm o wymiarach 6,1 m x 13,4 m (-90 m2) - montaż słupków do badmintona stalowych cynkowanych galwanicznie, osadzonych w tulejach ocynkowanych z zaślepkami, certyfikat bezpieczeństwa B - siatka do badmintona biała, certyfikat bezpieczeństwa B Uwaga! Prace związane z zagospodarowaniem terenu należy wykonać na podstawie załączonego rysunku zagospodarowania terenu wokół budynku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie dot. spełnienia warunków z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości minimum 200.000 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie dot. spełnienia warunków z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie dot. spełnienia warunków z art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art.26 ust.2b ustawy pzp i w pkt. 5.2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (według załącznika nr 9 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile to nie wynika z innych dokumentów złożonych jako załączniki do oferty - jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.paszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Paszowice, 59-411 Paszowice 137.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Paszowice 59-411 Paszowice 137, pokój nr 11 (sekretariat) piętro nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategi Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.